Dzieciaki do lasu!

Data: 2020-04-16 10:05:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzieciaki do lasu!
W dniu czwartek, 16 kwietnia 2020 18:21:01 UTC+2 użytkownik Runt napisał:
https://wyborcza.pl/7,75398,25872338,dzieci-na-polowaniach-pis-jest-za.html

"PiS i Konfederacja za dopuszczeniem dzieci do polowań."

To już nie jest śmieszne.

To jest niebezpieczne. Na polowaniach zdarzają się wypadki z użyciem broni palnej, na skutek których bywają ranni i zabici.

Nie mam nic przeciwko temu, coby dzieciaki zajmowały się sportami strzeleckimi, ale na miłosierdzie Juntei Kannon, bodhisattwy wojowników: niech to robią na wyznaczonej strzelnicy, znacznie mniejsze ryzyko niebezpiecznych incydentów!

Data: 2020-04-16 10:26:48
Autor: Bruno Brunowski
Dzieciaki do lasu!
W dniu czwartek, 16 kwietnia 2020 19:05:24 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Nie mam nic przeciwko temu, coby dzieciaki zajmowały się sportami strzeleckimi, ale na miłosierdzie Juntei Kannon, bodhisattwy wojowników: niech to robią na wyznaczonej strzelnicy, znacznie mniejsze ryzyko niebezpiecznych incydentów!

Jak parę sztuk zginie, to się pod wpływem opinii publicznej przegłosuje zakaz.

--
Bruno

Dzieciaki do lasu!