Dzieciaty kawaler

Data: 2019-03-17 07:28:14
Autor: Pajdak
Dzieciaty kawaler
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24554409,kaczynski-w-katowicach-wara-od-naszych-dzieci.html#a=167&c=154&s=BoxNewsLink

"Wara od naszych dzieci" - zakrzyknął Kaczyński,/.../."

Cholera, nie wiedziałem, że ma jakieś dzieci! ;-)))

"Deklaracja LGBT+ to dokument podpisany przez prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. Wśród jej najważniejszych zapisów są: stworzenie placówki interwencyjnej, która będzie schronieniem dla osób nieheteroseksualnych wyrzuconych z domu lub obawiających się o swoje życie w miejscu zamieszkania, stworzenie całodobowej infolinii skierowanej do osób LGBT+ doświadczających przestępstw z nienawiści, gdzie udzielana będzie pomoc psychologiczna i prawna czy przeciwdziałanie mowie nienawiści i przemocy słownej i fizycznej, aby skutecznie chronić osoby LGBT+."

Z tego co piszą na portalach Trzaskowski ostro przeczołgał Rabieja za
"jednopłciowe małżeństwa".

Toerancja tolerancją ale "nowoczesność w domu z zagrodzie"?

--
Pajdak

Data: 2019-03-17 08:30:57
Autor: z
Dzieciaty kawaler
W dniu 2019-03-17 o 07:28, Pajdak pisze:
Cholera, nie wiedziałem, że ma jakieś dzieci! ;-)))

Bo Ty prosto napisany jesteś

Data: 2019-03-17 08:33:52
Autor: Pajdak.
Dzieciaty kawaler
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5c8df7b2$0$500$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2019-03-17 o 07:28, Pajdak pisze:
Cholera, nie wiedziałem, że ma jakieś dzieci! ;-)))

Bo Ty prosto napisany jesteś

A ty wiedziałeś? ;-)))

wykonałeś już format c: /U ? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-17 08:41:42
Autor: z
Dzieciaty kawaler
Potrzebną wiedzę do zrozumienia tego "zawołania" dzieci zdobywają już w przedszkolu.
Do tej pory trzymałeś poziom 1-3. Robisz progres ale nie w tym kierunku.

Data: 2019-03-17 08:45:14
Autor: z
Dzieciaty kawaler
Tak wiem...
Użyłem słowa "przedszkole". Możesz dopisać do bazy (jest takie słowo) i trochę nim pofechtować

Jest takie słowo? Jak myślisz?

Data: 2019-03-17 09:44:28
Autor: Pajdak.
Dzieciaty kawaler
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
Tak wiem...
Użyłem słowa "przedszkole".

Sięgnąłeś wyżyn swojej wiedzy? ;-)))

Możesz dopisać do bazy

Poważnie? Mogę? ;-)))

(jest takie słowo)

Znasz jeszcze jakieś inne?

i trochę nim pofechtować

Nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz ;-)))

Jest takie słowo?

Sam je wymyśliłeś?

Jak myślisz?

Logicznie. ;-)

Lekcja #001 - opanuj pojęcie sylogizm ;-))

--
Pajdak

Data: 2019-03-17 09:44:15
Autor: Pajdak.
Dzieciaty kawaler
ekletyk "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
Potrzebną wiedzę do zrozumienia tego "zawołania" dzieci zdobywają już w
przedszkolu.

I na tym etapie pozostałeś ;-)

Do tej pory trzymałeś poziom 1-3.

Mało mnie obchodzi twoja skala pojęciowa ;-)

Robisz progres ale nie w tym kierunku.

Nie uzywaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz.

Lekcja #02 - opanuj pojęcie ekscerpcja ;-))

--
Pajdak

Data: 2019-03-17 16:07:26
Autor: z
Dzieciaty kawaler
Znaczy przedszkole masz już opanowane. BRAWO.
A sięga Ci chociaż ponad stół? ;-)

Data: 2019-03-17 18:46:30
Autor: Pajdak.
Dzieciaty kawaler
PAJAC "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5c8e62af$0$510$65785112news.neostrada.pl...
Znaczy przedszkole masz już opanowane. BRAWO.

A ty wciąż w żłobku ;-)))

A sięga Ci chociaż ponad stół? ;-)

Do kolan ;-)))

--