Dzieciństwo w PRLu było najpiękniejsze

Data: 2011-03-07 17:14:23
Autor: JanKo
Dzieciństwo w PRLu było najpiękniejsze

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:il2n65$bmf$1mx1.internetia.pl...
Co jakiś czas jakiś idiota reżimowy tu na grupie próbuje zakłamywać prawdę i pieprzy trzy po trzy, że w PRLu nic nie było. A ja niedalej jak wczoraj przy obiedzie wspominałem przy swoich dzieciach, jakie to piękne zabawki miałem w dzieciństwie.

Pieprzycie hipolicie. Na strychu naszego domu znalazłem "zabawki" mojego ojca. Jestście w podobnym wieku. Te zabawki to prymitywne śmiecie. Być może były interesujące dla kogoś kto do zabawy miał jedynie własnego siusiaka.

JanKo

Data: 2011-03-07 23:59:47
Autor: boukun

Użytkownik "JanKo" <rudy102@military.org> napisał w wiadomości news:4d75045f$0$2487$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo twój ojciec byl dziadem i butelki i szmaty skupował...

boukun

Dzieciństwo w PRLu było najpiękniejsze