Dzieciństwo w PRLu było najpiękniejsze

Data: 2011-03-07 21:27:24
Autor: matusm
Dzieciństwo w PRLu było najpiękniejsze
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo?ci
news:il2n69$bmt$1mx1.internetia.pl...
Co jaki? czas jaki? idiota reżimowy tu na grupie próbuje zakłamywać prawdę i pieprzy trzy po trzy, że w PRLu nic nie było. A ja niedalej jak wczoraj przy obiedzie wspominałem przy swoich dzieciach, jakie to piękne zabawki miałem w dzieciństwie. Pamiętam, że maj?c jakie? lat 7, czyli ok. roku 1968 mama kupiła mi w składnicy harcerskiej tak? piekn? kolejkę elektryczn? na baterie, z ciężk? lokomotyw?, wspaniałymi wagonami towarowymi, cystern?, pasażerskim itp.

Też pamiętam,
u mnie  w klasie nikt nie miał kolejki PIKO chociaz  wszyscy  ja widzeili
przez szybe w  sklepie.Były dzieci prawników ,lekarzy itd ale nawet Sylwek
co sie  szczycił swoim tat?  wyróżnionym  nagroda "Złota kielnia" też nie
miał kolejki.Natomiast dzieci Ubekow, Sbekow  albo dzialaczy PZPR mialy
zabawki za kilkaset zlotych.Kiedys  zostałem zaproszony ;tata pracował
gdzie? w handu zagranicznym ,chata wolna więc rozłożyli?my kolejke

Pamiętam ,ze wiekszo?ć dzieci chcialo założyć na siebie mundur harcerski
aby póżniej wyjechać na obóz pod namioty .,moze  zdobyć krzyż harcerski.Mała
blaszka ale jakże ważna by przybliżyć sie do "Zoski i Parasola"  Takie
fanaberie jak mudurek tj. bluza z reszt? wyposażenia kosztowała całą fortune
, to był wydatek jednoroczny ,czy jednorazowy , zakładało sie tylko od
?więta

Teraz też harcerstwo jest eliminowane bo nadal,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2011-03-08 00:05:10
Autor: boukun

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:il3f39$ati$1news.onet.pl...
[...]

A kja miałem piekny mundurek charcerski i stopień drużynowego, miałem kilka sprawności, m.in. szachista, piłkarz, koszykarz i przyjaciel żołnierza, bo braliśmy z żołnierzami  w Czermnej koło Kudowy Zdroju udział w podchodach... Piękne czasy...

boukunudział

Dzieciństwo w PRLu było najpiękniejsze