Dziecko chore - opiekun utrudnia zabrania do szpitala

Data: 2010-12-21 16:53:11
Autor: Cubus
W dniu 2010-12-21 16:21, GB pisze:

  > Ojciec twierdzi, że dziecko jest zdrowe, a objawy wynikajÄ… z zaniedbaÅ„
matki i nie zgadza się na szpital, twierdząc że jeżeli dziecko pójdzie
do szpitala bez jego zgody, to będzie rozpatrywane jako "porwanie"....

Chciałbym się dowiedzieć jak zgodnie z prawem: krótko, zgrabnie i
rzeczowo upierd@%$#@ tego głupola?

Zawieźć dziecko jak najszybciej na leczenie (skoro to poważne
to liczy się czas). W wypadku gdyby ojciec próbował to uniemożliwiać
wezwać policję informując o narażaniu na niebezpieczeństwo zdrowia lub życia dziecka.

Data: 2010-12-21 17:00:33
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Cubus" <cubus@nie.spam.pl> napisał w wiadomości news:ieqih8$sp7$1news.onet.pl...
> [...]

wezwać policję informując o narażaniu na niebezpieczeństwo zdrowia lub życia dziecka.

Chyba po to, by sprawców porwania od razu zatrzymali na gorącym uczynku :-)

Data: 2010-12-21 17:07:21
Autor: GB
W dniu 2010-12-21 17:00, Robert Tomasik pisze:
> [...]

życia dziecka.

Chyba po to, by sprawców porwania od razu zatrzymali na gorącym uczynku :-)

Swoją drogą też śmieszne, że mama nie może sama zdecydować o czymś takim jak to że zabiera dziecko do szpitala. Przecież tutaj nawet nie chodzi o sposób leczenia, a jedynie zapobieganie potencjalnym problemom. To jest jak utrudnianie diagnozowania....

GB

Data: 2010-12-21 17:11:11
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "GB" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:4d10d0f1$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Swoją drogą też śmieszne, że mama nie może sama zdecydować o czymś takim jak to że zabiera dziecko do szpitala. Przecież tutaj nawet nie chodzi o sposób leczenia, a jedynie zapobieganie potencjalnym problemom. To jest jak utrudnianie diagnozowania....

Może sama zdecydować. Natomiast tu odnoszę wrażenie, ze chodzi o to, ze dzieckiem opiekuje sie akurat ojciec, który dziecka nie chce fizycznie wydać. Co do zasady w wypadku nieletniego wystarcza zgoda jednego z rodziców.

Data: 2010-12-22 08:33:01
Autor: GB
W dniu 2010-12-21 17:11, Robert Tomasik pisze:
> [...]

dzieckiem opiekuje sie akurat ojciec, który dziecka nie chce fizycznie
wydać. Co do zasady w wypadku nieletniego wystarcza zgoda jednego z

Jesteście mocno skrzywieni zawodowo, za dużo obcujecie z totalnie skrzywioną częścią społeczeństwa :-D.

Nie zachodzą tutaj żadne z faktów o których wspomina się w wątku.

GB

Data: 2010-12-22 01:44:53
Autor: witek
On 12/22/2010 1:33 AM, GB wrote:
Nie zachodzą tutaj żadne z faktów o których wspomina się w wątku.

no to napisz o co chodzi, albo spadaj.

Data: 2010-12-22 09:56:18
Autor: GB
W dniu 2010-12-22 08:44, witek pisze:
On 12/22/2010 1:33 AM, GB wrote:
Nie zachodzą tutaj żadne z faktów o których wspomina się w wątku.

no to napisz o co chodzi, albo spadaj.

Spadaj to mów do swojej matki. Wracając do meritum: otrzymaliście tyle info ile potrzebujecie. Żadne z tych anomalii które Wam chodzą po głowie tutaj nie zachodzi.

GB

Data: 2010-12-22 11:13:27
Autor: spp
W dniu 2010-12-22 09:56, GB pisze:

[...]

A to nie jest anomalia?
Wyraźnie piszesz, że celem jest 'upierd@%$#@ tego głupola", dziecko jest tylko narzędziem. :(

--
spp

Data: 2010-12-22 13:20:19
Autor: GB
W dniu 2010-12-22 11:13, spp pisze:
[...]

'upierd@%$#@ tego głupola' = 'upierd@%$#@ jego głupotę = dać nauczkę = nauczyć czegoś = np. tego żeby przestał myśleć tylko o sobie :-) i przestał rzucać absurdalnymi tekstami o porwaniu dyktowane jego męskim zakompleksionym ego, które chce se porządzić (kosztem komfortu dziecka).

GB

Data: 2010-12-22 09:32:19
Autor: witek
On 12/22/2010 6:20 AM, GB wrote:
[...]

zakompleksione ego, to masz ty.

Data: 2010-12-22 12:52:14
Autor: januszek
Dziecko chore - opiekun utrudnia zabrania do szpitala
GB napisa?(a):

[...]

Czy Ty może masz być nowym tatusiem? ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2010-12-22 13:57:11
Autor: Misiek

Użytkownik "GB" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:4d11ed3a$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

aaaaaaaaaaaa jak chce "se" porzadzic"... to juz szystko jasne :P

Data: 2010-12-21 17:01:31
Autor: GB
W dniu 2010-12-21 16:53, Cubus pisze:
> [...]

to liczy się czas). W wypadku gdyby ojciec próbował to uniemożliwiać
wezwać policję informując o narażaniu na niebezpieczeństwo zdrowia lub

No to jest już maksymalne uderzenie. Chodzi mi raczej o straszak na uaprtego-głupola. Niech może podpisze dokument, że "uważa, że objawy nie są warte leczenia szpitalnego i on na nie nie zezwala" a potem mu powiedzieć, że nie ma sprawy - jeżeli chce żeby dziecko cierpiało to niema problemu - jak się to skończy w jakiś cięższy sposób, to pójdzie z automatu do prokuratury jako narażanie zdrowia na szwank.

?

GB

Data: 2010-12-21 23:05:56
Autor: gr
On 21 Gru, 17:01, GB <grzegorz.bry...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-12-21 16:53, Cubus pisze:

> W dniu 2010-12-21 16:21, GB pisze:

>  > Ojciec twierdzi, ¿e dziecko jest zdrowe, a objawy wynikaj± z zaniedbañ

> Zawie¼æ dziecko jak najszybciej na leczenie (skoro to powa¿ne
> to liczy siê czas). W wypadku gdyby ojciec próbowa³ to uniemo¿liwiaæ
> wezwaæ policjê informuj±c o nara¿aniu na niebezpieczeñstwo zdrowia lub
> ¿ycia dziecka.

No to jest ju¿ maksymalne uderzenie. Chodzi mi raczej o straszak na
uaprtego-g³upola. Niech mo¿e podpisze dokument, ¿e "uwa¿a, ¿e objawy nie
s± warte leczenia szpitalnego i on na nie nie zezwala" a potem mu
powiedzieæ, ¿e nie ma sprawy - je¿eli chce ¿eby dziecko cierpia³o to
niema problemu -

K$%%wa maæ!!!!
Czy jeste¶ a¿ tak bezduszny?
Naprawdê dziecko jest dla ciebie tylko kartê przetargow± aby
upie&&&&liæ tatusia?
A jak cierpi to niech cierpi?

Dziecko chore - opiekun utrudnia zabrania do szpitala