Dziecko na przednim fotelu

Data: 2009-03-05 15:46:57
Autor: Uncle Pete
Dziecko na przednim fotelu
1) Czy można przewozić dziecko na przednim fotelu pasażera w aucie wyposażonym w poduszkę dla pasażera. Mam na myśli fotelik mocowany przodem do kierunku jazdy, taki dla dzieci 9-18 kg. Poduszki nie sa się wyłączyć - nie ma przycisku czy pokrętła, chyba ze bezpiecznik a tego raczej chcę unikać.

PoRD tego nie zabrania.

Natomiast może nie przewidywać tego instrukcja obsługi samochodu. Np. w instrukcji do mojego Forda Focusa 1 jest napisane, że foteliki muszą być umieszczane na tylnych siedzeniach. (I oczywiście jest wyraźny zakaz mocowania na przednim fotelu fotelików obróconych tyłem do kierunku jazdy.)

Piotr

Data: 2009-03-06 11:29:01
Autor: audio
Dziecko na przednim fotelu

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozar@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:49afe5e7$1news.home.net.pl...
(I oczywiście jest wyraźny zakaz
mocowania na przednim fotelu fotelików obróconych tyłem do kierunku jazdy.)

bzdura. jezeli mozna wylaczyc poduszke pasazera, mozna na przednim siedzeniu montowac fotelik tylem do kierunku jazdy.

audio

Data: 2009-03-06 11:59:53
Autor: Uncle Pete
Dziecko na przednim fotelu
bzdura. jezeli mozna wylaczyc poduszke pasazera, mozna na przednim siedzeniu montowac fotelik tylem do kierunku jazdy.

Czytaj uważnie: chodzilo o instrukcję do FF1.

Piotr

Dziecko na przednim fotelu