Dziecko to nie zlepek tkanek

Data: 2010-11-09 16:46:46
Autor: abc
Dziecko to nie zlepek tkanek
Bush wyjaśnił na początku rozmowy, dlaczego od lat jest stanowczym
przeciwnikiem zabijania nienarodzonych dzieci.

Pewnego dnia matka przyszłego prezydenta Barbara Bush pokazała mu słoik, w
którym znajdowało się ciało dziecka, które umarło przed urodzeniem. Okazało
się, że był to brat lub siostra George'a.

Widok ciała nienarodzonego dziecka sprawił, że Bush stał się przeciwnikiem
mordowania dzieci poczętych.

Więcej http://fronda.pl/news/czytaj/zobaczyl_ze_dziecko_to_nie_zlepek_tkanek

Data: 2010-11-09 16:50:36
Autor: Grzegorz Z.

Bush wyjaśnił na początku rozmowy, dlaczego od lat jest stanowczym
przeciwnikiem zabijania nienarodzonych dzieci.

Który Bush?

A classified Iraq war document released by the whistleblower website
Wikileaks depicts the shooting of a pregnant Iraqi woman and a child by
US-led soldiers. http://www.presstv.ir/detail/148267.html

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 08:06:34
Autor: Antenka
Dziecko to nie zlepek tkanek
On 9 Lis, 16:50, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Znowu wycinasz temat? Precz z łapami!

Antenka

Data: 2010-11-09 17:30:43
Autor: MH
Dziecko to nie zlepek tkanek
On 9 Lis, 16:50, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Znowu wycinasz temat? Precz z &#179;apami!

Antenka

A ty pieprzysz nie na temat.

MH

Data: 2010-11-09 08:38:42
Autor: Antenka
Dziecko to nie zlepek tkanek
On 9 Lis, 17:30, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

A ty pieprzysz nie na temat.<

Spadaj  eMHamku!

Antenka

Data: 2010-11-10 15:12:27
Autor: cyc
Dziecko to nie zlepek tkanek

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:31362434-a2c2-

Precz z łapami!<

Antenka

Masz seksistowskie w typowo wsiowo - kobiecym stylu marzenia ! , " chcem ale sie bojem " .
A taka swieta niby !.

cyc

Data: 2010-11-09 17:58:22
Autor: cyc
Bush ? ten ludobojca ?

cyc

Data: 2010-11-09 17:37:05
Autor: Vigo
Dziecko to nie zlepek tkanek
A to nie jest tak ze zlepek tkanek staje sie czlowiekiem dopiero po ochrzczeniu ?

Data: 2010-11-09 17:53:08
Autor: abc
Dziecko to nie zlepek tkanek
A to nie jest tak ze zlepek tkanek staje sie czlowiekiem dopiero po
ochrzczeniu ?

Nie. Chrzest zmywa grzech pierworodny i otwiera bramę do zbawienia.

Data: 2010-11-09 18:04:28
Autor: Vigo

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cd97c7c$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
>A to nie jest tak ze zlepek tkanek staje sie czlowiekiem dopiero po
ochrzczeniu ?

Nie. Chrzest zmywa grzech pierworodny i otwiera bramę do zbawienia.

Zmywa grzech pierworodny chrzescijan.
Ludzie innych wyznan go nie maja bo o nim nie wiedza.
Ot paradoks, jakich pelno w mitach i legendach.

Data: 2010-11-09 18:09:43
Autor: abc
[...]

Wszyscy ludzie rodzą się obciążeni grzechem pierworodnym i mają skłonność do czynienia zła, a nie dobra.

Data: 2010-11-09 20:43:26
Autor: Vigo

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cd98061$0$27026$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bzdura.
Nawet nie staraj sie tego udowadniac bo nie masz szans.

Data: 2010-11-09 20:51:04
Autor: abc
[...]

Tu nie ma potrzeby niczego udowadniać.
Polecam http://msza.net/i/cz08_19.html

Data: 2010-11-09 21:02:39
Autor: Vigo

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cd9a62e$0$21011$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i wracamy do punktu wyjscia.
To dotyczy tylko chrzescijan bo tylko oni w to wierza.

Mozna nawet zaryzykowac teze ze z pozostalymi ludzmi
jest dokladnie odwrotnie tzn. nie rodza sie z zadnym grzechem
pierworodnym i maja sklonnosci do czynienia dobra a nie zla.
Moja wlasna obserwacja, podroze po swiecie i troche lat
na karku mowia mi ze nawet moze to byc prawda :)

Data: 2010-11-11 14:16:22
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-09 21:02, Vigo pisze:

[...]

Nie. To dotyczy wszystkich. Człowiek jest z natury
zły, jest zły nawet jeżeli na tym traci.
Poczytaj sobie o badaniach przeprowadzanych w sierocińcach
Bogoty.
Abstrahuję tutaj od kwestii wiary i chrztu.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-09 18:08:44
Autor: Marek Borowski
Plod to zlepek tkanek
On 09-11-2010 17:53, abc wrote:
A to nie jest tak ze zlepek tkanek staje sie czlowiekiem dopiero po
ochrzczeniu ?

Nie. Chrzest zmywa grzech pierworodny i otwiera bramę do zbawienia.

Ale bzury. Chrzest to folkorystyczny rytual religijny polegajacy na polaniu woda i tyle.

Marek

Data: 2010-11-09 18:12:34
Autor: abc
Plod to zlepek tkanek
Nie. Chrzest zmywa grzech pierworodny i otwiera bramę do zbawienia.

Ale bzury. Chrzest to folkorystyczny rytual religijny polegajacy na
polaniu woda i tyle.

Nie. Chrzest to sakrament.

Data: 2010-11-09 18:56:19
Autor: Grzegorz Z.

Nie. Chrzest zmywa grzech pierworodny i otwiera bramę do zbawienia.

Ale bzury. Chrzest to folkorystyczny rytual religijny polegajacy na
polaniu woda i tyle.

Nie. Chrzest to sakrament.

Udowodnij.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 10:23:49
Autor: Antenka
On 9 Lis, 18:56, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Nie. Chrzest to sakrament.<

Udowodnij.<

Racjonalista hehehe . Sakrament to widzialny znak niewidzialnej łaski
Bożej. Najlepszym dowodem jak działa woda chrztu św. jest wrzask
dzieciaka podczas udzielania tego samkramentu. W tym momencie z małego
gzuba wychodzą demony. Im starszy tymbardziej wije się w konwulsjach,
kiedy na jego głowę spadają zbawcze krple wody święconej.

Niczego tutaj nie trzeba udowadniać. Wystarczy popatrzeć na reakcję i
posłuchać tego wrzasku :D.

Antenka

Data: 2010-11-09 19:26:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d25052d5-b2db-4b90-bc4c-c4f2d9b62e73z22g2000pri.googlegroups.com...
[...]

======================

Średniowiecze!

Data: 2010-11-09 19:28:11
Autor: Grzegorz Z.

[...]

Bla bla bla.

Gdzie dowody?

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 18:09:06
Autor: Grzegorz Z.

[...]

A "Deklaracja Łódzka" ? --
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 21:46:25
Autor: Azor jest pedałem
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Właśnie polałem dziecko kranówą, nie w czasie chrztu i też darło ryja. I co? Nie wyszły demony, tylko wyszło żeś przygłup, trans.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-11 14:16:58
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-09 18:56, Grzegorz Z. pisze:

Udowodnij.

Tobie? A kim Ty jesteś miernoto?

--

Tomy M.

Data: 2010-11-11 18:08:49
Autor: Grzegorz Z.

W dniu 2010-11-09 18:56, Grzegorz Z. pisze:

Udowodnij.

Tobie? A kim Ty jesteś miernoto?

Weź sobie jeszcze zmierz i się pochwal.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 19:25:55
Autor: Andrzej Adam Filip
KtĂłry Chrzest to sakrament a ktĂłry nie?
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Nie. Chrzest zmywa grzech pierworodny i otwiera bramę do zbawienia.

Ale bzury. Chrzest to folkorystyczny rytual religijny polegajacy na
polaniu woda i tyle.

Nie. Chrzest to sakrament.

Chrzest protestancki, prawosławny, mormoński, .... też? :-)

Mniej dzwońcie, więcej płaćcie.
A jak juĹź dzwonicie, to mĂłwcie krĂłtko i na temat.
  -- Rydzyk, Tadeusz (1945-)

Data: 2010-11-09 19:51:30
Autor: u2
Który Chrzest to sakrament a który nie?
W dniu 2010-11-09 19:25, Andrzej Adam Filip pisze:
Nie. Chrzest to sakrament.
Chrzest protestancki, prawosławny, mormoński, .... też? :-)

Też. Ale noworodek tym się nie przejmuje. Dlatego tylko Jehowi robią to
świadomie.

Data: 2010-11-09 20:40:18
Autor: Andrzej Adam Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2010-11-09 19:25, Andrzej Adam Filip pisze:
Nie. Chrzest to sakrament.
Chrzest protestancki, prawosławny, mormoński, .... też? :-)

TeĹź.

Ależ ja nie mam pewności czy *abc* tak powie :-)
"Złośliwawe" testowanie jego odpowiedzi "przez podpuszczanie" jest
główną przyczyną dla której mnie bawią "dyskusje" z nim :-)

Ale noworodek tym się nie przejmuje. Dlatego tylko Jehowi robią to
świadomie.

I dlatego *dla mnie* liczenie katolikĂłw na podstawie chrztĂłw katolickich
i używanie tego rutynowo w dyskusjach na wszelkie tematy *jest przekrętem*.

I kaftan bezpieczeństwa powinien być na miarę szaleństwa.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-11-10 20:28:04
Autor: pluton
[...]

Ciekawe rzeczy trzymaja w sloiczkach amerykanie.

Tez masz w domu sloiczek z napoczetym dzieckiem ? Chetnie bym obejrzal...

Nullification

Data: 2010-11-11 14:18:11
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-10 20:28, pluton pisze:

Tez masz w domu sloiczek z napoczetym dzieckiem ? Chetnie bym obejrzal...

Mogę Ci wysłać słoiczek ze spermą.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-11 18:09:36
Autor: Grzegorz Z.
Dziecko to nie zlepek tkanek

W dniu 2010-11-10 20:28, pluton pisze:

Tez masz w domu sloiczek z napoczetym dzieckiem ? Chetnie bym obejrzal...

Mogę Ci wysłać słoiczek ze spermą.

Właśnie. Nie zapomnij sobie też "fi" zmierzyć.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 18:33:52
Autor: pluton
Dziecko to nie zlepek tkanek

> Tez masz w domu sloiczek z napoczetym dzieckiem ? Chetnie bym
obejrzal...

Mogę Ci wysłać słoiczek ze spermą.

Pokazujesz go dzieciom z komentarzem, ze to ich bracia i siostry ?

Nullification

Dziecko to nie zlepek tkanek