Dziecko wypad³o z samochodu

Data: 2020-06-10 04:58:41
Autor: Przemek Jedrzejczak
Dziecko wypad³o z samochodu
https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/7740972,dziecko-policja-samochod-wypadek-wideo-film-tarnowskie-gory.html

Prowadzone postêpowanie dotyczy nara¿enia dziecka na bezpo¶rednie niebezpieczeñstwo utraty ¿ycia albo ciê¿kiego uszczerbku na zdrowiu. Ca³y zebrany materia³ dowodowy zostanie przes³any do tarnogórskiej prokuratury - kwituje policja.

co rzeknie prorok ? zabezpieczenie raczej jest (Sharan to auto rodzinne) wiec tatko nawalil ale czy wystarczajaco na zarzuty ?

Data: 2020-06-10 14:09:59
Autor: PiteR
Dziecko wypad³o z samochodu
in <news:1539cef5-3836-4ceb-81a1-f7c5972a2a39ogooglegroups.com>
user Przemek Jedrzejczak pisze tak:

[...]

a móg³ kupiæ trzydrzwiowy.

Czy to by³ Z³otówa? Mia³ jaki¶ kogut? Mo¿e reklamê?
Szczêscie ze ten z dostawczego nie gra³ w tetris.

--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG
Costa Starbucks i BP

Data: 2020-06-10 16:17:26
Autor: K
On 10/06/2020 12:58, Przemek Jedrzejczak wrote:
[...]

Dzieciak nie mial zapietego pasa i sie bawil klamka. Nie kupuje tego, ze sie "wysliznal" z pasow jak to podal ojciec. To, ze policja bedzie mu chciala dopierdolic to jasne, maja nagranie, on sie przyznal. Latwy cel, nie trzeba stac w krzakach.

Data: 2020-06-10 10:06:04
Autor: Przemek Jedrzejczak
Dziecko wypad³o z samochodu
-- Dzieciak nie mia³ zapiêtych pasów, a jak go na zakrêcie rzuci³o na drzwi, to z³apa³ za najbli¿szy uchwyt, który okaza³ siê klamk±

No zdarza siê. Ale gdyby mia³ aktywne zabezpieczenie przed otwarciem z wewn±trz nic by siê nie sta³o.

Data: 2020-06-11 09:06:23
Autor: K
On 10/06/2020 18:06, Przemek Jedrzejczak wrote:
[...]

Biorac pod uwage wiek auta to jedyna blokada jest ta fizyczyna z boku drzwi.

Data: 2020-06-11 02:42:45
Autor: Przemek Jedrzejczak
Dziecko wypad³o z samochodu
-- Biorac pod uwage wiek auta to jedyna blokada jest ta fizyczyna z boku drzwi.

nie zakladalbym sie ... centralny w serii i pewnie tak jak w golfie IV mozna bylo wlaczyc ryglowanie przy 15km/h

Data: 2020-06-11 10:48:24
Autor: K
On 11/06/2020 10:42, Przemek Jedrzejczak wrote:
-- Biorac pod uwage wiek auta to jedyna blokada jest ta fizyczyna z boku drzwi.

nie zakladalbym sie ... centralny w serii i pewnie tak jak w golfie IV mozna bylo wlaczyc ryglowanie przy 15km/h

Nie wiem jak w tym aucie, ale w nowszych mimo wszystko mozesz otworzyc ciagnac za klamke dwukrotnie.

Data: 2020-06-11 11:47:49
Autor: Michal Jankowski
W dniu 11.06.2020 o 11:42, Przemek Jedrzejczak pisze:
-- Biorac pod uwage wiek auta to jedyna blokada jest ta fizyczyna z boku drzwi.

nie zakladalbym sie ... centralny w serii i pewnie tak jak w golfie IV mozna bylo wlaczyc ryglowanie przy 15km/h

Ale "ryglowanie na prêdko¶æ" w znanych mi autach nie blokuje wewnêtrznych klamek.

   MJ

Data: 2020-06-11 10:49:45
Autor: K
On 11/06/2020 10:47, Michal Jankowski wrote:
[...]

Insignia B blokuje, ale tylko jak pociagniesz raz. Przy dwukrotnym pociagnieciu klamki drzwi sie otwieraja.

Data: 2020-06-11 10:12:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dziecko wypad³o z samochodu
Hello K,

Thursday, June 11, 2020, 10:06:23 AM, you wrote:

[...]

Nawet Lanos mia³ zabezpieczenie przed otwarciem od wewn±trz.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-06-11 09:20:11
Autor: K
On 11/06/2020 09:12, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Nie wiem czy myslimy o tym samym, chodzi o blokade (przelacznik) widoczny na krawedzi drzwi po ich otwarciu czy tez Lanos mial ekstra guzik do blokowania drzwi (tak jak wiekszosc aut dzisiaj)?

Bo jesli to pierwsze to nawet Polonez mial, a jesli to drugie to i tak da sie otworzyc drzwi po powtornym pociagnieciu klamki (w nowszych).

Data: 2020-06-11 11:18:13
Autor: Michal Jankowski
W dniu 11.06.2020 o 10:20, K pisze:

[...]

Skoda ma blokadê antydzieciow± w³±czan± kluczykiem w takiej dziurce dostêpnej na otwartych drzwiach. Po w³±czeniu wewnêtrzna klamka przestaje dzia³aæ i mo¿esz j± ci±gn±æ nawet 20 razy.

Ale kto by czyta³ instrukcje...

   MJ

Data: 2020-06-11 10:44:06
Autor: K
On 11/06/2020 10:18, Michal Jankowski wrote:
[...]

Alez ja o tym dobrze wiem, bo znam to jako dziecko jeszcze z Poloneza i sam mam drzwi zablokowane z tylu w ten sposob w swoim aucie.

Data: 2020-06-11 12:49:02
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, June 11, 2020, 10:20:11 AM, you wrote:

[...]

Prze³±cznik.

Bo jesli to pierwsze to nawet Polonez mial,

W Polonezie nie pamiêtam po prostu.

a jesli to drugie to i tak da sie otworzyc drzwi po powtornym
pociagnieciu klamki (w nowszych).

W nowych samochodach nadal jest prze³±cznik blokady. W Giuliette
trzeba u¿yæ kluczyka lub ¶rubokrêta. Podobnie jak wy³±cznik poduszki
pasa¿era.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-06-11 11:52:44
Autor: K
On 11/06/2020 11:49, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Oczywiscie, ze jest. W trzech ostatnich autach jakie mialem dalo sie to zrobic kluczykiem.

Data: 2020-06-10 18:14:48
Autor: Michal Jankowski
W dniu 10.06.2020 o 17:17, K pisze:
[...]

Tu masz opisan± historiê, jak facet zabrany na przeja¿d¿kê my¶liwcem katapultowa³ siê zaraz po starcie, bo przeci±¿enie go unios³o z fotela i z³apa³ siê za najbli¿sz± wajchê:
https://www.independent.co.uk/news/world/europe/man-fighter-plane-accident-france-ejected-investigation-saint-dizier-a9464066.html

   MJ

Data: 2020-06-11 09:05:34
Autor: K
On 10/06/2020 17:14, Michal Jankowski wrote:

[...]

Tak srednio, dzieciak lecial na te drzwi wiec co najwyzej mogl sie na nich zatrzymac. Gdyby zakret byl w druga strone to by sie chcial czegos chwycic i moglaby byc w takim ukladzie klamka. Tyle tylko, ze wtedy dzwi by sie nie otworzyly.

Data: 2020-06-11 08:27:12
Autor: sczygiel
Dziecko wypad³o z samochodu
W dniu czwartek, 11 czerwca 2020 03:05:36 UTC-5 u¿ytkownik K napisa³:

> [...]

Tak srednio, dzieciak lecial na te drzwi wiec co najwyzej mogl sie na nich zatrzymac. Gdyby zakret byl w druga strone to by sie chcial czegos chwycic i moglaby byc w takim ukladzie klamka. Tyle tylko, ze wtedy dzwi by sie nie otworzyly.

Dzieciak sie bawil klamka przed wypadkiem.
Albo drzwi wogole nie byly zamkniete od poczatku.

Po pociagniaciu klamki drzwi same sie otwieraja o te 5-10mm i juz sa wtedy luzne.

Na zakrecie sie otwarly. Zakladam ze albo dzieciak byl o nie oparty albo rzeczywiscie zakret byl tak dynamiczny ze dzieciak byl popchniety na te drzwi z powodu bezwladnosci.

Tak czy siak, rozwiazanie jest proste: pasy, siodelko, blokada.

W znakomitej wiekszosci przypadkow (99,99999) dziala wysmienicie. A na skleroze nie pomoze zadna technologia.

Data: 2020-06-11 02:07:23
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, June 10, 2020, 5:17:26 PM, you wrote:

[...]

4-latek bez problemu wypnie siê z pasów.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-06-10 23:00:51
Autor: Przemek Jedrzejczak
Dziecko wypad³o z samochodu
-- 4-latek bez problemu wypnie siê z pasów.

tak, dlatego jest zabezpieczenie przed otwieraniem z wwewnatrz

zakladajac ze junior zmontowal ucieczke, brak zabezpieczenia idzie na konto tatki

Data: 2020-06-11 01:56:14
Autor: Przemek Jedrzejczak
Dziecko wypad³o z samochodu
-- W taksówce?

Policjanci ustalili, ¿e 30-letni ojciec jecha³ na zakupy do pobliskiego marketu.  z 4-letni Ja¶ siedzia³ z  ty³u. Z przodu na fotelu pasa¿era siedzia³a babcia ch³opca. - Ojciec twierdzi, ¿e  jego samochód ma przystosowane siedzenie do przewo¿enia  ma³ego dziecka. Jego syn  to bardzo ruchliwe dziecko twierdzi³, ¿e by³ zapiêty i ¿e najpewniej do wypadku dosz³o, bo syn siê wypi±³ lub wy¶lizgn±³ z pasów i otworzy³ drzwi auta - dodaje Damian Ciecierski. - Jego wersja bêdzie weryfikowana przez ¶ledczych, którzy prowadz± czynno¶ci w kierunku nara¿enia dziecka na bezpo¶rednie niebezpieczeñstwo utraty ¿ycia albo ciê¿kiego uszczerbku na zdrowiu. Materia³ zostanie przes³any do tarnogórskiej prokuratury. Na rodzicu ci±¿y obowi±zek szczególnego dbania o bezpieczeñstwo swojej pociechy.

Data: 2020-06-11 08:31:22
Autor: sczygiel
Dziecko wypad³o z samochodu
W dniu czwartek, 11 czerwca 2020 03:56:15 UTC-5 u¿ytkownik Przemek Jedrzejczak napisa³:
[...]

A starczylo babcie z tylu posadzic.
Mysmy dzieciaka pilnowali na siedzeniu z tylu nawet jak byl przypiety pasami (1), na siodelku (2), z blokada drzwi po obu stronach (3,4).

Ale my truskawki cukrem sypiemy.

Ale obstawiam ze dzieciak z tych ruchliwych co to nawet babcia nie chce sie zajmowac.

Data: 2020-06-11 10:45:25
Autor: Przemek Jedrzejczak
Dziecko wypad³o z samochodu
Ech brak czujno¶ci. Poczytajcie ten fragment o przystosowanych siedzeniach. By³o co¶ takiego ju¿ w sharanie ? Touran mia³ na bank. Przy tym wypadku Volvo gdzie trójka dzieci zginê³a dwoje z nich te¿ na tym siedzia³o.

Data: 2020-06-11 17:34:39
Autor: Shrek
W dniu 11.06.2020 o 17:31, sczygiel@gmail.com pisze:

A starczylo babcie z tylu posadzic.
Mysmy dzieciaka pilnowali na siedzeniu z tylu nawet jak byl przypiety pasami (1), na siodelku (2), z blokada drzwi po obu stronach (3,4).

Ale my truskawki cukrem sypiemy.

My to jeszcze dodatkowo owijali¶my foli± b±belkow±.

--
Shrek

Data: 2020-06-11 22:10:26
Autor: sczygiel
Dziecko wypad³o z samochodu
W dniu czwartek, 11 czerwca 2020 10:34:44 UTC-5 u¿ytkownik Shrek napisa³:
> [...]

My to jeszcze dodatkowo owijali¶my foli± b±belkow±.

Pieszych owijaj. Moze ci beda placic za taka usluge?

Data: 2020-06-11 11:18:46
Autor: Michal Jankowski
W dniu 11.06.2020 o 10:56, Przemek Jedrzejczak pisze:
-- W taksówce?

Policjanci ustalili, ¿e 30-letni ojciec jecha³ na zakupy do pobliskiego marketu.

Aha. Bo wygl±da³o  jak taksówka.

   MJ

Data: 2020-06-11 02:47:20
Autor: Przemek Jedrzejczak
Dziecko wypad³o z samochodu
-- Aha. Bo wygl±da³o  jak taksówka.

jedno nie wyklucza drugiego ba jest okolicznoscia lagodzaca jesli tatko prosto z roboty pojechal na zakupy i zapomnial zablokowac drzwi

Data: 2020-06-11 10:50:56
Autor: K
On 11/06/2020 10:47, Przemek Jedrzejczak wrote:
-- Aha. Bo wygl±da³o  jak taksówka.

jedno nie wyklucza drugiego ba jest okolicznoscia lagodzaca jesli tatko prosto z roboty pojechal na zakupy i zapomnial zablokowac drzwi

Generalnie w tej sprawie po wypowiedzi policjanta od razu widac, ze celem jest dojebanie ojcu, a nie troska o dobro dziecka.

Data: 2020-06-11 03:08:16
Autor: Przemek Jedrzejczak
Dziecko wypad³o z samochodu
-- Generalnie w tej sprawie po wypowiedzi policjanta od razu widac, ze celem jest dojebanie ojcu, a nie troska o dobro dziecka.

https://www.youtube.com/watch?v=3UJgZ7p38Tk

zdarza sie ... pisza w komentarzach ze w koncu po dziecko wrocila :-)

Data: 2020-06-11 11:34:03
Autor: K
On 11/06/2020 11:08, Przemek Jedrzejczak wrote:
[...]

Przecietny Amerykanin ma IQ banana. Mogla akurat pierdolic przez telefon o BLM.

Data: 2020-06-11 13:57:46
Autor: Robert Wañkowski
W dniu 2020-06-11 o 10:56, Przemek Jedrzejczak pisze:
twierdzi³, ¿e by³ zapiêty i ¿e najpewniej do wypadku dosz³o, bo syn siê wypi±³ lub wy¶lizgn±³

Je¿eli to s³owa ojca to ¶ciemnia. Chyba po zdarzeniu widzia³ czy s± zapiête czy nie.

Robert

Data: 2020-06-11 12:50:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dziecko wypad³o z samochodu
Hello Michal,

Thursday, June 11, 2020, 10:20:38 AM, you wrote:

[...]

Jakie to ma znaczenie? Montujesz fotelik, to mo¿esz i prze³±czyæ
blokadê drzwi. Po to ona jest.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-06-11 09:07:58
Autor: K
On 11/06/2020 01:07, RoMan Mandziejewicz wrote:

4-latek bez problemu wypnie siê z pasów.

Oczywiscie, wiem to po swojej corce. Nie mniej jednak wiem tez, ze czasami corka nie zapina pasa mimo, ze mowi ze to zrobila.

Data: 2020-06-11 10:42:18
Autor: Mateusz Viste
Dziecko wypadło z samochodu
2020-06-11 o 09:07 +0100, K napisa³:
On 11/06/2020 01:07, RoMan Mandziejewicz wrote:

> 4-latek bez problemu wypnie siê z pasów.

Oczywiscie, wiem to po swojej corce. Nie mniej jednak wiem tez, ze czasami corka nie zapina pasa mimo, ze mowi ze to zrobila.

Ja akurat sprawdzam sam takie rzeczy. No ale zdarza siê, ¿e gnida
dyskretnie sobie pas odepnie podczas jazdy, albo jakim¶ nieznanym
trickiem wygibasi siê z nich. Moje ka¿de zrobi³o to maks. 2 razy w
¿yciu - skutecznie ich z tego wyleczy³em. Byæ mo¿e czê¶ci± problemu
jest to ca³e obecne bezstresowe wychowywanie?

Mateusz

Data: 2020-06-11 08:33:55
Autor: sczygiel
Dziecko wypad³o z samochodu
W dniu czwartek, 11 czerwca 2020 03:42:20 UTC-5 u¿ytkownik Mateusz Viste napisa³:

> [...]
¿yciu - skutecznie ich z tego wyleczy³em. Byæ mo¿e czê¶ci± problemu
jest to ca³e obecne bezstresowe wychowywanie?

Moj mial tendencje do zaczepiania pasa o konczyny w roznej konfiguracji. Co chwila trza bylo upominac.

Nie zdziwil bym sie gdyby ten tez se ten pas na glowe przesuwal albo na stope i tym sposobem byl w praktyce nieopiety pasem.

Po to sie z dzieciakiem z tylu jedzie jak nie trzyma rygoru.

Data: 2020-06-11 09:47:35
Autor: K
On 11/06/2020 09:42, Mateusz Viste wrote:
[...]

Tez sprawdzam, ale nie zawsze mam czas na zabawe typu: jak nie zapniesz to nigdzie nie pojedziemy. Wiec ide w szantaz typu, nie bedzie tableta, tv, nintendo i to dziala.

Data: 2020-06-11 14:15:10
Autor: Robert Wañkowski
W dniu 2020-06-11 o 10:47, K pisze:
[...]

A stary dobry kabel od ¿elazka?
No tak, kiedy¶ kable ¿elazowe by³y od³±czane od strony ¿elazka. :-)

Robert

Data: 2020-06-11 14:08:37
Autor: K
On 11/06/2020 13:15, Robert Wañkowski wrote:

[...]

Przypominam, ze mamy 2020 rok i od mniej wiecej 20 lat mozna miec za to zarzuty i stracic prawa rodzicielskie. To nie lata 80/90 gdzie to dzialalo ;)

Data: 2020-06-10 18:15:41
Autor: z
Dziecko wypad³o z samochodu
Dajcie ju¿ spokój z tymi linkami.

Zaraz mi dziecko wypadnie z lodówki.

Pytanie:
Czy zmiana tankowania na nie Orlen (przyk³adowo) mo¿e spowodowaæ najpierw zapieczenie EGR a potem rozszczelnienie nadmiaru wtryskiwaczy?

Takie opiniê us³ysza³em (1,9JTD) Silnik dosta³ w palnik ale on to lubi ;-)

Data: 2020-06-10 19:01:37
Autor: PiteR
Dziecko wypad³o z samochodu
in <news:5ee1072e$0$17341$65785112news.neostrada.pl>
user z pisze tak:

Czy zmiana tankowania na nie Orlen (przyk³adowo) mo¿e spowodowaæ najpierw zapieczenie EGR a potem rozszczelnienie nadmiaru
wtryskiwaczy?

pl.listserv.chomor-l

--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
smrodu z Costa i Starbucks

Data: 2020-06-10 21:23:19
Autor: collie
W dniu 10.06.2020 o 18:15, z pisze:

[...]

Odpowied¼:
Orlen dodaje do paliwa sk³adniki uzale¿niaj±ce uk³ady paliwowe
samochodów od jego dystrybutorów, podobnie jak to jest z karmami
przemys³owymi dla psów i kotów. W przypadku zmiany karmy, zwierzêta
dostaj± sraczki, a w przypadku zmiany paliwa - tak jak s³ysza³e¶.

Data: 2020-06-10 21:28:19
Autor: z
Dziecko wypad³o z samochodu
Czyli pa³owanie JTD 160-180 km/h mo¿e byæ problematyczne?

Ale on a¿ siê o to prosi ;-)

Data: 2020-06-10 20:14:48
Autor: PiteR
Dziecko wypad³o z samochodu
in <news:1539cef5-3836-4ceb-81a1-f7c5972a2a39ogooglegroups.com>
user Przemek Jedrzejczak pisze tak:

Dziecko wypad³o z samochodu

ten 2-latek co wypad³ z ci±gnika wprost pod ko³o
zmar³ w szpitalu :(

dzieci s± mistrzami kreatywno¶ci jak ¶ci±gn±æ nieszczê¶cie.

Data: 2020-06-10 22:36:57
Autor: mk4
On 2020-06-10 13:58, Przemek Jedrzejczak wrote:
[...]

Dzieciak wypadl czy z niezrozumialego powodu wysiadal? Wg mnie na filmie wyglada jakby wysiadal. A to nie bylo niemowle - wiec pewnie spokojnie mogl si ewypiac z pasow czy jakiego siedziska.

Ale pomijajac to. O co tu chodzi? Patologia juz siega zenitu. No bo teraz to najlepiej ojca (i matke) zamknac np. na 2,5 roku z akratkami pod jamkims absurdalnym wyssanym z palca zarzutem. Dzieciak do domu dziecka albo do jakiejs rodziny zastepczej. System sprawdzil sie w 100%.

A moze inny wariant. Ojciec dostaje wyrok w zawiasach. Zwlaniaja go z roboty, bo np musi byc niekarany. Rodzina traci solidne finansowanie i powoli sie stacza. Pojawiaja sie konfliky, obwinianie. Rozwod. Itd.
No brawo system! Procedury zadzialaly idealnie.

Tak posrane na tym swiecie zaczyna byc w kazdej dziedzinie zycia. Absurd goni absurd. Durnota durnote. Glupi przepis za glupim przepisem.

--
mk4

Data: 2020-06-11 09:16:24
Autor: Shrek
W dniu 10.06.2020 o 22:36, mk4 pisze:

Ale pomijajac to. O co tu chodzi? Patologia juz siega zenitu. No bo teraz to najlepiej ojca (i matke) zamknac np. na 2,5 roku z akratkami pod jamkims absurdalnym wyssanym z palca zarzutem.

By³o t³umaczone (choæ chyba na grupie prawo). Jak ginie dzieciak, to rutynowo prokurator stawia zarzuty rodzicom (dla ich dobra jak wyja¶niono). Najwy¿ej siê potem umorzy. I co najlepsze on jako policjant nie widzia³ w tym nic z³ego, ¿e rodzice którzy stracili dziecko zamiast pod opiekê psychologa trafiaj± pod "opiekê" prokuratora. Nawet je¶li na pierwszy rzut oka widaæ, ¿e nic ze ¶mierci± dziecka nie mieli wspólnego. ¯yjemy niestety we pojebanym kraju. To ¿e przepisy s± pojebane to jedno. To ¿e prokuratorzy i policjanci nie widz± w tym nic z³ego, to ju¿ spierdolenie do kwadratu.

Tak posrane na tym swiecie zaczyna byc w kazdej dziedzinie zycia. Absurd goni absurd. Durnota durnote. Glupi przepis za glupim przepisem.

A co najlepsze nawet jak jaki¶ przepis nie jest do koñca spierdolony, to "element wykonawczy" i tak go spierdoli - patrz na przyk³ad t³umaczenie, ¿e policja mo¿e dokonywaæ kontroli osobistej bez powodu - ustawa nakazuje podaæ powód kontroli, ale nigdzie nie jest napisane, ¿e musi byæ on prawdziwy... Tak to napisa³ policjant (choæ mam czasem podejrzenia, ¿e  to trol podszywaj±cy siê pod policjanta). Na grupie publicznie.

--
Shrek

Data: 2020-06-11 09:15:36
Autor: K
On 11/06/2020 08:16, Shrek wrote:
[...]

Zdziwilbys sie jak chujowe pod tym wzgledem jest prawo w UK czy Norwegii. Polska moze pod tym wzgledem uchodzic za raj prawny.

Data: 2020-06-11 11:27:37
Autor: Shrek
W dniu 11.06.2020 o 10:15, K pisze:

Zdziwilbys sie jak chujowe pod tym wzgledem jest prawo w UK czy Norwegii. Polska moze pod tym wzgledem uchodzic za raj prawny.

Mo¿esz mieæ racjê. Jednak najbardziej boli mnie nie samo spierdolenie prawa, co spierdolenie prokuratorów i policjantów dok³adaj±cych swoje pojebane teorie (stawiane zarzutów dla dobra "oskar¿onego" itp) do i tak dziwnego prawa. I to w zale¿no¶ci od swojego widzimisie - trzeba patola usadziæ - panie nic nie da siê zrobiæ, musimy poczekaæ a¿ kogo¶ zabije takie prawo. 10 letni dzieciak wpad³ do studzienki, bo kto¶ zajeba³ pokrywê i alarmowano po tym gminê trzykrotnie. Chuj wie kto zajeba³, ale przecie¿ znamy rodziców - postawmy im zarzuty - dla ich dobra! No¿ kurwa.

--
Shrek

Data: 2020-06-11 10:47:14
Autor: K
On 11/06/2020 10:27, Shrek wrote:
[...]

Alez bezmyslnosc w Polsce idzie z gory. Najlatwiej jest dojebac rodzicom bo nie trzeba nikogo szukac, sprawdzac itp. Zawsze tak bylo. Gdyby do studzienki wpadl bezdomny nieposiadajacy zadnej rodziny to by umozyli.

Data: 2020-06-11 12:21:22
Autor: Shrek
W dniu 11.06.2020 o 11:47, K pisze:

Alez bezmyslnosc w Polsce idzie z gory. Najlatwiej jest dojebac rodzicom bo nie trzeba nikogo szukac, sprawdzac itp. Zawsze tak bylo. Gdyby do studzienki wpadl bezdomny nieposiadajacy zadnej rodziny to by umozyli.

Nie wiem sk±d idzie, ale policjant który to z zaciêciem t³umaczy³ ¿e tak trzeba, nie jest mo¿e ju¿ krawê¿nikiem ale te¿ nie jest nawet zastêpc± komendanta powiatowego. W zwi±zku z czym ¿adn± "gór±" nie jest. Choæ trzeba mu przyznaæ, ¿e inteligencj± na tle innych policjantów (a nawet ¶redniej krajowej) siê pozytywnie wyró¿nia. Co by potwierdza³o twoj± teoriê, ¿e przyk³ad idzie z góry i po jakim¶ czasie funkcjonariuesze ulegaj± nieodwracalnemu uszkodzeniu psychicznemu.

--
Shrek

Data: 2020-06-11 22:15:10
Autor: slavo65
Dziecko wypad³o z samochodu
W dniu czwartek, 11 czerwca 2020 12:21:26 UTC+2 u¿ytkownik Shrek napisa³:
po jakim¶ czasie funkcjonariuesze ulegaj± nieodwracalnemu uszkodzeniu psychicznemu.

Po paru latach pracy na pañstwowym etacie, czyli w miejscu, gdzie wyp³ata nie jest uzale¿niona od zadowolenia klientów, nastêpuje zg±bczenie mózgu, co objawia siê przekonaniem, ¿e to do zleceniobiorcy nale¿y ocena prawid³owo¶ci wykonania zlecenia.

Data: 2020-06-12 11:46:34
Autor: Shrek
W dniu 12.06.2020 o 07:15, slavo65@gmail.com pisze:

[...]

Prawdê mówi±c mam nadziejê, ¿e to skutek nie tyle pañstwowo¶ci i braku oceny z góry, co mundurowego "morda w kube³ i nie bulgotaæ".

Dodatkowo w³adza sobie wymy¶li³a jak w 100% podporz±dkowaæ sobie mundurowych. Maj± oddzielne i fajne emerytuty. Fajna sprawa. Jest tylko jedno ale - jak wdep³e¶ to nie masz logicznej drogi wyj¶cia bo chuj trafi³ emkê czyli cel ¿ycia funkcjonariusza. Wiêc musz± w tym bagnie robiæ, a ci co bardziej "uczciwi" wmawiaj± sobie ¿e robi± przecie¿ dobrze. A¿ potem w to z czasem uwierz±. I na tym polega IMHO psychiczne uszkodzenie mundurowych przez s³u¿bê:(

--
Shrek

Data: 2020-06-12 09:29:25
Autor: Przemek Jedrzejczak
Dziecko wypad³o z samochodu
I znów ci niedobrzy policjanci ;-)

https://tvn24.pl/pomorze/elk-policjanci-po-sluzbie-wyciagneli-z-nagrzanego-auta-czterolatke-4608901

Byli bardzo zdziwieni i przyznali, ¿e nie mieli ¶wiadomo¶ci, ¿e auto pozostawione na s³oñcu mo¿e tak szybko siê nagrzaæ w ¶rodku.

Amerykanie ?

Data: 2020-06-12 18:41:21
Autor: Shrek
W dniu 12.06.2020 o 18:29, Przemek Jedrzejczak pisze:
I znów ci niedobrzy policjanci ;-)

https://tvn24.pl/pomorze/elk-policjanci-po-sluzbie-wyciagneli-z-nagrzanego-auta-czterolatke-4608901

No dobra - ale co to ma wspólnego z tematem? Nawiasem mówi±c potwierdza to tylko to, o czym piszê. Jak jaki¶ policjant zachowa siê jak normalny cz³owiek, to sprawa trafia na czo³ówki gazet.

--
Shrek

Data: 2020-06-12 19:27:57
Autor: ąćęłńóśźż
Dziecko wypad³o z samochodu
Tal dawno szyby komu¶ nie wypie....ali?

-- -- -
Jak jaki¶ policjant zachowa siê jak normalny cz³owiek, to sprawa trafia na czo³ówki gazet.

Data: 2020-06-12 23:22:13
Autor: K
On 12/06/2020 18:27, ±æê³ñ󶼿 wrote:
Tal dawno szyby komu¶ nie wypie....ali?

Chcieli sie poczuc jak na protestach BLM!

Data: 2020-06-12 19:29:14
Autor: ąćęłńóśźż
Dziecko wypad³o z samochodu
A nie mo¿na radiowozów wyposa¿yæ w zestawy "ma³y w³amywacz" (ssawka do szyb i drut)?

-- -- -
niedobrzy policjanci

Data: 2020-06-12 11:45:47
Autor: Przemek Jedrzejczak
Dziecko wypad³o z samochodu
pomog³o policyjne ma³¿eñstwo, przechodz±ce obok w czasie wolnym od s³u¿by.

I niby mieliby to nosiæ po s³u¿bie ? No rewelka :-)

Rodzice powinni w ramach pokuty posprz±taæ ten syf

Data: 2020-06-11 12:33:19
Autor: ąćęłńóśźż
Dziecko wypad³o z samochodu
Dodaj jeszcze s±dy, które nie wy¶l± wyroku ani uzasadnienia ofierze która dosta³a wpierdol, bo ta nie z³o¿y³a wniosku w 7 dni od rozprawy, na któr± nie dosta³a wezwania.
"Móg³ przecie¿ dzwoniæ i dowiadywaæ siê" (przez pó³tora roku lub lepiej) "S±d nie jest od niañczenia spo³eczeñstwa" "nie jest stron±"- autentyk.

-- -- -
spierdolenie prokuratorów i policjantów dok³adaj±cych swoje pojebane teorie do i tak dziwnego prawa.

Data: 2020-06-11 10:17:09
Autor: ToMasz
Dziecko wypad³o z samochodu

Tak posrane na tym swiecie zaczyna byc w kazdej dziedzinie zycia. Absurd goni absurd. Durnota durnote. Glupi przepis za glupim przepisem.

gdybym ja co¶ takiego zrobi³ jako bajtel, dosta³bym takie lanie dupy, ¿e do dzisiaj bym pamiêta³. W miêdzyczasie kto¶ stwierdzi³, ¿e do pewnego momentu musimy ograniczaæ wolno¶æ maleñkich dzieci dla ich dobra, a te starsze jako istoty inteligentne wystarczy poinformowaæ o konsekwencjach g³upich zachowañ. niestety do drugie nie dzia³a, wiêc okres ograniczenia wolno¶ci dzieci przesuwa siê w stronê doros³o¶ci. A moja prababka, rozpala³a w piecu ogieñ, a gdy piec by³ mocno ciep³y ale nie gor±cy bra³a rêkê rocznego dziecka i przyk³ada³a na 3 sekundy do pieca. 3 minuty p³aczu, ale fakt ze piec parzy, wryty w banie na ca³e ¿ycie. Tak dzia³ali¶my przez 150 tysiêcy lat i dotrwali¶my do teraz.  ciekawe jak d³ugo jeszcze poci±gniemy. Oby zwrotem w kierunku zasad bli¿szych naturze, nie by³a wojna lub kataklizm

ToMasz

Dziecko wypad³o z samochodu