Dziedzic Narodowy

Data: 2020-08-01 08:05:12
Autor: Runt
Dziedzic Narodowy
W dniu 2020-07-31 o 20:19, u2 pisze:
> premier Gliński jest profesorem socjologii, nieuctwa nie można mu zarzucić

ale tuczenie rydzyka tak.

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

https://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,24106615,lepsze-muzeum-ojca-rydzyka-glinski-da-70-mln-zl.html?disableRedirects=true

https://oko.press/glinski-da-100-mln-zl-fundacji-o-rydzyka-wyciekla-umowa-ale-mkidn-udaje-ze-nic-nie-wie/

MKiDN - minsterstwo kultury i dziedzictwa narodowego ;-))))

kim jest obdarowywany tak hojnie przez "dziedzica narodowego" szaman Rydzyk?

https://oko.press/80-921-021-zlotych-tyle-publicznych-pieniedzy-trafilo-za-rzadow-pis-do-spolek-i-fundacji-zwiazanych-z-o-rydzykiem-przedstawiamy-szczegolowe-wyliczenie/

Kim jest "dziedzic narodowy" szastający naszymi pieniędzmi?

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-01 09:19:23
Autor: u2
Dziedzic Narodowy
W dniu 01.08.2020 o 08:05, Runt pisze:
MKiDN - minsterstwo kultury i dziedzictwa narodowego

na sam dźwięk słowa narodowy dostajesz dreszczy, co nie szpunt ?:))))))))))))

Data: 2020-08-01 11:22:20
Autor: Runt
Dziedzic Narodowy
W dniu 2020-08-01 o 09:19, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 01.08.2020 o 08:05, Runt pisze:
MKiDN - minsterstwo kultury i dziedzictwa narodowego

na sam dźwięk słowa narodowy dostajesz dreszczy,

a ty wtedy masz wzwód? ;-)))

co nie szpunt

no co pijaczyno "narodowy" !-))))

?:))))))))))))

Data: 2020-08-01 21:51:48
Autor: u2
Dziedzic Narodowy
W dniu 01.08.2020 o 11:22, Runt pisze:
na sam dźwięk słowa narodowy dostajesz dreszczy,

a ty wtedy masz wzwód

nie to nie ja, to wtedy hans od tyłu ciebie posuwa w niemieckim burdeliku za friko:)))))))))))

Data: 2020-08-02 07:39:56
Autor: Runt
Dziedzic Narodowy
W dniu 2020-08-01 o 21:51, ochlaptus i menel u2 pisze:
W dniu 01.08.2020 o 11:22, Runt pisze:
na sam dźwięk słowa narodowy dostajesz dreszczy,

a ty wtedy masz wzwód
nie to nie ja,

aaaa, to zenuś. ty masz już flaka ;-)))
to wtedy hans od tyłu ciebie posuwa w niemieckim burdeliku za friko:)))))))))))
cóz, mało mnie interesują twoje erotyczne przygody w niemieckich burdelach, twoja kicha twój problem.

Masz cos do powiedzenia w temacie "dziedzica narodowego"?

Jak nie to WON!

powiedz no pijaczyno skąd tak dobrze znasz niemiecki? ;-)))

Data: 2020-08-02 12:50:31
Autor: u2
Dziedzic Narodowy
W dniu 02.08.2020 o 07:39, Runt pisze:
skąd tak dobrze znasz niemiecki?

bez przesady, to ty doskonale znasz niemiecki, nauczyłeś się od hansa, wiesz co to jest sznella, sznella:)))))))

Data: 2020-08-02 18:04:02
Autor: Runt
Dziedzic Narodowy
W dniu 2020-08-02 o 12:50, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 02.08.2020 o 07:39, Runt pisze:
skąd tak dobrze znasz niemiecki?

bez przesady,

na tyle jednak by obsłużyć jakiegoś niemiaszka w burdelu ;-)))

to ty doskonale znasz niemiecki,

nic a nic. nigdy nie byłem w niemczech.

nauczyłeś się od hansa,

nie znam hansa, to twoj partner łożkowy przed zenusiem?

wiesz co to jest sznella, sznella:)))))))

nie, a ty wiesz? ;-))))))))))

Data: 2020-08-02 18:19:56
Autor: u2
Dziedzic Narodowy
W dniu 02.08.2020 o 18:04, Runt pisze:
nic a nic. nigdy nie byłem w niemczech.

ale we Francji byłeś parę razy, ze swoim kochankiem hansem

Data: 2020-08-02 18:24:51
Autor: Runt
Dziedzic Narodowy
W dniu 2020-08-02 o 18:19, pijaczyna u2 u2 pisze:
W dniu 02.08.2020 o 18:04, Runt pisze:
nic a nic. nigdy nie byłem w niemczech.
ale we Francji byłeś parę razy,

nawet tam przez kilka lat mieszkałem, a ty cwelu tylko w niemczech w burdelu dla zasłużonych nazistów! ;-)))
ze swoim kochankiem hansem
w przeciwieństwie do ciebie jestem normalny ty naćpany pedałku ;-)))

nie masz nic do powiedzenia w temacie to won ty durniu! ;-)))

Data: 2020-08-02 18:51:50
Autor: u2
Dziedzic Narodowy
W dniu 02.08.2020 o 18:24, Runt pisze:
ale we Francji byłeś parę razy,

nawet tam przez kilka lat mieszkałem

taa, a terasz mieszkasz w Anglii

Data: 2020-08-02 19:11:33
Autor: Runt
Dziedzic Narodowy
W dniu 2020-08-02 o 18:51, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 02.08.2020 o 18:24, Runt pisze:
ale we Francji byłeś parę razy,

nawet tam przez kilka lat mieszkałem
taa, a terasz mieszkasz w Anglii

nie, w szypliszkach, takim zadupiu koło suwałk.

won pajacu!

Data: 2020-08-02 19:16:22
Autor: u2
Dziedzic Narodowy
W dniu 02.08.2020 o 19:11, Runt pisze:
won pajacu!

czyli zatrudniałeś Litwina ? nadal zatrudniasz Litwinów ?

Dziedzic Narodowy