Dziedzic słusznie prawi!

Data: 2021-04-19 07:31:29
Autor: Runt
Dziedzic słusznie prawi!
--
https://www.onet.pl/informacje/onetkrakow/beata-szydlo-w-radzie-muzeum-auschwitz-jest-muzealnikiem/h1lk8e6,79cfc278

Na poczatek żarcik taki! ;-))

"Beata Szydło w Radzie Muzeum Auschwitz. Piotr Gliński tłumaczy: jest muzealnikiem."

"Z zasiadania w Radzie Muzeum Auschwitz zrezygnował m.in. dyrektor Muzeum Armii Krajowej w Krakowie i była wicedyrektor Muzeum Auschwitz-Birkenau."

"Myślę, że za dużo tu jest emocji i niepotrzebnie wprowadza się tu wątek polityczny do instytucji, która od polityki powinna być dość daleko, ponieważ jest ważną instytucją o znaczeniu światowym. To jest miejsce dziedzictwa światowego - powiedział Piotr Gliński."

No właśnie. Szydło jest politykiem czy muzealnikiem? Panie Gliński, jak panu nie wstyd?! Jest Pan posiadaczem czarnego pasa w karate!

--
Runt

Data: 2021-04-20 01:46:48
Autor: Zenek Kapelinder
Dziedzic słusznie prawi!
poniedziałek, 19 kwietnia 2021 o 07:31:30 UTC+2 Runt napisał(a):
-- https://www.onet.pl/informacje/onetkrakow/beata-szydlo-w-radzie-muzeum-auschwitz-jest-muzealnikiem/h1lk8e6,79cfc278 Na poczatek żarcik taki! ;-)) "Beata Szydło w Radzie Muzeum Auschwitz. Piotr Gliński tłumaczy: jest muzealnikiem." "Z zasiadania w Radzie Muzeum Auschwitz zrezygnował m.in. dyrektor Muzeum Armii Krajowej w Krakowie i była wicedyrektor Muzeum Auschwitz-Birkenau." "Myślę, że za dużo tu jest emocji i niepotrzebnie wprowadza się tu wątek polityczny do instytucji, która od polityki powinna być dość daleko, ponieważ jest ważną instytucją o znaczeniu światowym. To jest miejsce dziedzictwa światowego - powiedział Piotr Gliński." No właśnie. Szydło jest politykiem czy muzealnikiem? Panie Gliński, jak panu nie wstyd?! Jest Pan posiadaczem czarnego pasa w karate! -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Po chuj debilu tutaj to napisałeś skoro nikt z grupy nie jest adresatem? Chyba tylko dlatego że jesteś debilem. I ciesz się chwilą że ci odpisałem.

Data: 2021-04-20 15:42:27
Autor: Runt
Dziedzic słusznie prawi!
W dniu 2021-04-20 o 10:46, kanalia i psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Po chuj
zenusiu! a fe! a fe! "tate" nie nauczył cię poprawnej polszczyzny?
debilu
zenusiu, ten w lustrze wenecki to ty. debil genetyczny! ;-))
tutaj to napisałeś
zabronisz mi psi cwelu? ;-)))
skoro nikt z grupy nie jest adresatem?
jak to nikt? a ty? ;-)))))
Chyba tylko dlatego że jesteś debilem.
zenusiu, projekcja. popatrz na siebie w lustro weneckie. ;-)))
I ciesz się chwilą że ci odpisałem.
zenusiu! zenusiu! jakże się cieszę! b;-)))))

masz coś do powiedzenia w temacie potrójnego muzealnika? jak nie to won!

zenusiu? policzyłes litery? ;-))))

--
Runt

Data: 2021-04-20 06:55:03
Autor: Zenek Kapelinder
Dziedzic słusznie prawi!
wtorek, 20 kwietnia 2021 o 15:42:28 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-04-21 07:55:28
Autor: Runt
Dziedzic słusznie prawi!
wtorek, 20 kwietnia 2021 o 15:42:28 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
zenusiu? policzyłes litery? ;-))))
-- Runt

Idź
idź zenus idź! na obchód śmietników. może ktoś wyrzucił pomidory po 01 zł/kg. będziesz miał żarcie na wynos! ;-)))
pizdziak
zenusiu, czy to prawda, że "tate" ochrzcił cię nożem i tam gdzie inni mają fujarę ty masz szparę? ;-)))
vel runt
C-VEL zenek  ;-)))))> dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie ta tęsknota do twojej asshole? ;-)))
przodem. Panie przodem.
pies hanssa - zenuś "przodem", hanss - zenuś "tyłem".
ależ orgietka! ;-)))

no i co zenusiu?

"Ze dwadzieścia minut z twojego chujowego życia się jebać..." ;-))))

a mógłbyś POczytać coś na temat mocy biernej, głąbie! ;-))))

--
Runt

Dziedzic słusznie prawi!