Dziedziczak: "Ma Pan rację"

Data: 2012-01-28 11:35:57
Autor: abc
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
Wymiana zdań  między posłem Dziedziczakiem a gwiazdą Ruchu Palikota miała
miejsce na posiedzeniu Komisji Kultury.

Anna Grodzka: "(...) Pan Tadeusz Rydzyk ..."
Jan Dziedziczak: "Protestuję - ksiądz Tadeusz Rydzyk"
Anna Grodzka: "W języku polskim wyrażenie pan nie jest obraźliwe"
Jan Dziedziczak: "Ma Pan rację"

Ostatnie słowa posła wywołały prawdziwą wściekłość i burzę.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/dziedziczak_vs_grodzk(i)a_18615

Data: 2012-01-28 14:03:38
Autor: pluton
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
Anna Grodzka: "(...) Pan Tadeusz Rydzyk ..."
Jan Dziedziczak: "Protestuję - ksiądz Tadeusz Rydzyk"

Jak najbardziej nalezy uzywac wszystkich naleznych tytulow
w stosunku do tego oszusta: ksiondz, ojciec, wielebny itp. itd.

Nie nalezy rozdzielac skurwysynstwa od kosciola. Rozdzial kosciola
od skurwysynstwa jest sztuczny.

Nullification

Data: 2012-01-28 14:30:50
Autor: abc
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
w stosunku do tego oszusta:

O. Rydzyk nie jest oszustem, a ty jesteś oszczercą.

Data: 2012-01-28 15:01:49
Autor: Grzegorz Z.
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
abc napisał:

w stosunku do tego oszusta:

Pan Rydzyk nie jest oszustem

Jak to p.Rydzyk nie jest oszustem?

Świadectwa udziałowe, zbiórka na geotermię.

Mało?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-29 16:04:29
Autor: AnonymousXX
Dziedziczak: "Ma Pan rację"

"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> wrote in message news:o7dxbluhdcea.i2wiqbq6dked.dlg40tude.net...

| Jak to p.Rydzyk nie jest oszustem?
|
| Świadectwa udziałowe, zbiórka na geotermię.
|
| Mało?

Malo.
Sam wyslalem mu sporą kwotę na odwierty i nie czuje sie oszukany.
Ty tez wyslales i sie czujesz? czemu? Czy nie mowił na co wydaje te pieniadze?
Mowil i nie przewalił ich na konto w szwajcarii jak klienci Vogla z PO SLD czy inni sprzedajni bydlaki nami rzadzący.
Wiec nie jest oszustem. A ty jestes oszczercą jak najbardziej.

Data: 2012-01-29 22:56:36
Autor: Grzegorz Z.
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
AnonymousXX napisał:

> [...]

Sam wyslalem mu sporą kwotę na odwierty i nie czuje sie oszukany.
Ty tez wyslales i sie czujesz? czemu? Czy nie mowił na co wydaje te pieniadze?

Oczywiście że mu wysłałem świadectwa udziałowe, jak każdy Polak heheheh

Wiec nie jest oszustem. A ty jestes oszczercą jak najbardziej.

Nie spoufalaj się szczeniaku.

--
"Naszą pracą jest podawanie wiadomości, a nie ich fabrykowanie. To drugie
jest zadaniem rządu."

Data: 2012-01-28 16:25:02
Autor: Przemysław W
Dziedziczak: "Ma Pan rację"

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

O. Rydzyk nie jest oszustem, a ty jesteś oszczercą.

To ty jesteś oszczercą, a Rydzyk jest pospolitym oszustem, za co został skazany prawomocnym wyrokiem sądu.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-28 16:32:25
Autor: abc
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
O. Rydzyk nie jest oszustem, a ty jesteś oszczercą.

To ty jesteś oszczercą, a Rydzyk jest pospolitym oszustem, za co został
skazany prawomocnym wyrokiem sądu.

Ty jesteś oszczercą.  Ten "prawomocny wyrok sądu" zmierza do wydawania przez
państwo diabła specjalnych zezwoleń dla zbiórki na tacę, co Kościół czyni od
dwóch tysięcy lat.

Data: 2012-01-30 03:51:21
Autor: the_foe
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
W dniu 2012-01-28 16:32, abc pisze:

[...]

z przerwa 1500 lat kiedy nie zbieral a zabieral.

--
the_foe

Data: 2012-01-28 20:52:07
Autor: jadryś
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
W dniu 2012-01-28 11:35, abc pisze:
[...]

Kto takiego chama wybrał do sejmu? Powinien reprezentować świnie z chlewa a nie Polaków.

Data: 2012-01-28 21:47:38
Autor: pluton
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
Kto takiego chama wybrał do sejmu? Powinien reprezentować świnie z
chlewa a nie Polaków.

Albo moher albo komuchy.

Nullification

Data: 2012-01-29 09:11:33
Autor: jadryś
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
W dniu 2012-01-28 21:47, pluton pisze:
Kto takiego chama wybrał do sejmu? Powinien reprezentować świnie z
chlewa a nie Polaków.
Albo moher albo komuchy.

Ktokolwiek by to nie był to teraz ze wstydu pewnie chce się spalić..

Data: 2012-01-28 23:44:41
Autor: matusm
Dziedziczak: "Ma Pan rację"

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jg1jnm$fsk$1node2.news.atman.pl...
[...]

popieram
Ten Pan Grodzki  nadaje sie do chlewa ale jest w sejmie bo nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2012-01-29 09:11:25
Autor: jadryś
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
W dniu 2012-01-28 23:44, matusm pisze:

[...]

Na pewno nie do towarzystwa jak ten cham - D.

Data: 2012-01-28 21:32:46
Autor: wekon
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
"abc"  wrote in message news:4f23cfc5$0$1264$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dziedziczak faktycznie trochę przesadził. Przecież ten Grodzka to żaden Pan tylko zwykły, obleśny facet.

wekon

Data: 2012-01-28 21:47:08
Autor: pluton
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
Dziedziczak faktycznie trochę przesadził. Przecież ten Grodzka to żaden
Pan
tylko zwykły, obleśny facet.

Mysmy sie z nia/z nim nie macali, ale wierzymy ci na slowo.

Nullification

Data: 2012-01-29 01:34:45
Autor: wekon
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
"pluton"  wrote in message news:jg1n03$9j0$1inews.gazeta.pl...

Dziedziczak faktycznie trochę przesadził. Przecież ten Grodzka to żaden
Pan
tylko zwykły, obleśny facet.

Mysmy sie z nia/z nim nie macali, ale wierzymy ci na slowo.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Widzisz, sam zauważyłeś, że to trans jakiś. Jeszcze będą z ciebie ludzie.

wekon

Data: 2012-01-29 10:38:54
Autor: pluton
Dziedziczak: "Ma Pan rację"

Widzisz, sam zauważyłeś, że to trans jakiś. Jeszcze będą z ciebie ludzie.

wekon

Tez mozesz nad soba popracowac (ale wielkich nadziei to sobie nie rob).

Nullification

Data: 2012-01-29 09:32:07
Autor: Leprechaun
Dziedziczak: "Ma Pan rację"

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4f245b6c$0$1269$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie rozumiem jak zdrowy na umysle facet pozwolił sobie obciąć fiuta i jaja! Trzeba mieć nieźle nasrane we łbie.

BomBel

Data: 2012-01-29 09:38:55
Autor: wekon
Dziedziczak: "Ma Pan rację"
"Leprechaun"  wrote in message news:4f2503fc$1$26700$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Taki, który nie potrafi zrobić z tego użytku?

wekon

Data: 2012-01-29 09:52:08
Autor: Leprechaun
Dziedziczak: "Ma Pan rację"

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4f25059f$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Moim zdaniem ma nasrane we łbie. Podobnie jak ten poseł z PiS.

BomBel

Data: 2012-01-29 12:39:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziedziczak: "Ma Pan rację"

[...]

Pijesz do Kaczyńskiego? Po tobie tego się nie spodziewałem.

Dziedziczak: "Ma Pan rację"