Dziedziczenie - dzieci zabrane rodzicom.

Data: 2011-10-19 01:01:38
Autor: Ikselka
Dziedziczenie - dzieci zabrane rodzicom.
Czy dzieci odebrane rodzicom w wyniku "ustawy antyklapsowej" zachowują
prawo do dziedziczenia po nich? --
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i
kaput. Czy z tego wynika, że mogę siedzieć z piłą na drzewie i czatować na
jakiegoś skurwysyna? Wytłumacz mi, przekonaj. Chętnie tak zrobię, znam paru
skurwysynów."
Anonim - przeciw zrównywaniu uśmiercania nadmiarowych zarodków w metodzie
in vitro z naturalnymi poronieniami

Data: 2011-10-18 23:15:54
Autor: witek
On 10/18/2011 6:01 PM, Ikselka wrote:
Czy dzieci odebrane rodzicom w wyniku "ustawy antyklapsowej" zachowują
prawo do dziedziczenia po nich?

nic mi nie wiadomo zeby nie zachowywały z powodu odebrania.

ograniczenie czy nawet pozbawienie praw rodzicielskich nie powoduje, ze przestają być rodzicami po ktorych się dziedziczy.

Dopiero przysposobienie, jak pamietam, przerywa dziedziczenie po rodzicach biologicznych.

Data: 2011-10-19 15:30:17
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 18 Oct 2011 23:15:54 -0500, witek napisał(a):

[...]

No własnie chodzi o te odebrane dzieci, które po pobycie w rodzinach
zastępczych trafiają do adopcji... --

Data: 2011-10-19 09:41:15
Autor: witek
On 10/19/2011 8:30 AM, Ikselka wrote:
[...]

adopcja to przysposobienie.
nie dziedziczą po rodzicach biologicznych.

Data: 2011-10-19 16:52:10
Autor: Henry(k)
Dnia Wed, 19 Oct 2011 15:30:17 +0200, Ikselka napisał(a):

No własnie chodzi o te odebrane dzieci, które po pobycie w rodzinach
zastępczych trafiają do adopcji...

Kodeks Cywilny: Art. 936. i następne.

W mi znanych przypadkach nie ma tego problemu - zazwyczaj zabiera się
dzieci rodzicom patologicznym - a po nich nic nie zostaje w spadku.

Pozdrawiam,
Henry

Data: 2011-10-19 13:29:18
Autor: witek
On 10/19/2011 9:52 AM, Henry(k) wrote:
[...]

długi zostają.
czasami też dom, którzy sami odziedziczyli po rodzicach a przepic sie nie dało. Szczególnie na wsi,

Data: 2011-10-19 22:16:01
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 19 Oct 2011 16:52:10 +0200, Henry(k) napisał(a):

Dnia Wed, 19 Oct 2011 15:30:17 +0200, Ikselka napisał(a):

[Ukryto 2 cytowane linie]

Kodeks Cywilny: Art. 936. i następne.

W mi znanych przypadkach nie ma tego problemu - zazwyczaj zabiera się
dzieci rodzicom patologicznym - a po nich nic nie zostaje w spadku.

Ale po innych członkach rodziny może zostać.

Data: 2011-10-20 13:46:44
Autor: Nixe
Dziedziczenie - dzieci zabrane rodzicom.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1cj01zdn0rseb.r93d47txmz8a$.dlg40tude.net...

Wręcz przeciwnie. Właśnie rozmyślam, jak to będzie fajnie ADOPTOWAĆ(sic!)
dziecko odebrane bogatym rodzicom z powodu klapsów mocą ustawy
antyklapsowej. Rodzice biologiczni giną w wypadku, dziecko dziedziczy parę
ładnych hektarków albo coś, po czym wpada pod samochód - wystarczy tylko
nie pilnować... Rodzina adopcyjna we łzach...
Mówisz niemożliwe? A co bardziej niemożliwe?
Że niby tylko biednym dzieci będa zabierać? A jesli już nawet się zdarzy,
że bogatym, to oni se TAKIEGO prawnika za TAKĄ forsę wynajmą, że im dziecko
w podskokach oddadzą?...
Przyznasz jednak chyba, że i jeden, i drugi scenariusz czerpie z
codziennych ludzkich słabości... więc moze ta drobna doza niesamowitości
niekoniecznie az tak bardzo wyprzedza ludzkie możliwości w realnym życiu...

Idź się leczyć kobieto...

N.

Data: 2011-10-27 18:21:59
Autor: Ikselka
Dziedziczenie - dzieci zabrane rodzicom.
On 20 Paź, 13:46, "Nixe" <n...@nixe.pl> wrote:

Idź się leczyć kobieto...

http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/patologiczna-rodzina-zastepcza-w-polsce

Data: 2011-10-28 20:40:35
Autor: Nixe
Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6c54d12c-a8ba-4411-9913-05020879f607@a17g2000yqj.googlegroups.com...

On 20 Paź, 13:46, "Nixe" <n...@nixe.pl> wrote:

Idź się leczyć kobieto...

http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/patologiczna-rodzina-zastepcza-w-polsce

A dyć mówiłam - idź się leczyć, bo coraz gorzej z Tobą. Większych idiotyzmów w sieci nie było?
Ale oki - skoro ta stronka to dla Ciebie jakaś wyrocznia, to rozumiem, że z pozostałymi artykułami też się zgodzisz :>
Dla przykładu:
http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/mielismy-krakow-czyli-o-tym-jak-sekta-katolicka-rozkrada-polske
http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/osho-rajneesh-chrzescijanstwo-najbardziej-smiertelna-trucizna

N.

Data: 2011-10-19 09:21:42
Autor: Maseł
W dniu 2011-10-19 01:01, Ikselka pisze:
Czy dzieci odebrane rodzicom w wyniku "ustawy antyklapsowej" zachowują
prawo do dziedziczenia po nich?

Co wiecej - nie traca tez obowiazku alimentowania rodzicow, jak tym sie
pogorszy...

Pozdro

Maseł

Data: 2011-10-19 18:32:15
Autor: Nixe

Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:wvuy0734g97x.1qegoepjnfb2w$.dlg@40tude.net...

[...]

Półprawda, bo jeśli rodzicom zostaną odebrane prawa rodzicielskie, to nie ma mowy o żadnym alimentowaniu przez dzieci.

N.

Data: 2011-10-20 09:45:29
Autor: Nixe
Dziedziczenie - dzieci zabrane rodzicom.
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał

Chyba jednak nie.

To co w takim razie należy zrobić, by takich praw do alimentów go pozbawić?

N.

Data: 2011-10-20 09:42:51
Autor: Agnieszka
Użytkownik "Nixe" <nixe@nixe.pl> napisał w wiadomości news:j7ojb7$hki$1news.onet.pl...
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał

Chyba jednak nie.

To co w takim razie należy zrobić, by takich praw do alimentów go pozbawić?

Oddać do adopcji ;-)

Agnieszka

Data: 2011-10-19 21:50:47
Autor: Aicha
W dniu 2011-10-19 18:32, Nixe pisze:

[...]

Na pewno?

--
Pozdrawiam - Aicha (zapytując z nadzieją)

Data: 2011-10-20 09:53:22
Autor: Nixe
Dziedziczenie - dzieci zabrane rodzicom.
"Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:j7n9mo$982$1news.onet.pl...

Na pewno?

Na pewno to kiedyś tam umrzesz :)
Ja 100% pewności nie mam, ale w rodzinie był przypadek, że kuzynka po tym, jak jej były mąż przestał interesować się dziećmi, rychło pozbawiła go praw rodzicielskich, właśnie po to, by uniknąć takiej sytuacji w przyszłości. Tak jej przynajmniej powiedziano w sądzie rodzinnym, że pozbawienie praw chroni przed koniecznością alimentacji przez dzieci. Zrzekła się też wkrótce alimentów na dzieci, a jakiś czas później jej dzieci przysposobił jej nowy mąż. Nie znam wszystkich szczegółów, ale ona twierdzi, że stary tatuś nie ma kompletnie żadnych praw i roszczeń w stosunku do dzieci. Nie wiem, czy znaczenie ma fakt, że to się działo jakieś 10 lat temu i czy prawo w tej kwestii się nie zmieniło.
Warto by też zapytać E. choć ona chyba raczej tu nie bywa ostatnimi czasy.

N.

Data: 2011-10-19 13:51:53
Autor: WMP
Dziedziczenie - dzieci zabrane rodzicom.
Źródło: własne.
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1m0ljq2qnlsia.12vuogu2ge12v$.dlg40tude.net...
Czy dzieci odebrane rodzicom w wyniku "ustawy antyklapsowej" zachowują
prawo do dziedziczenia po nich?

Oczywiście

--
WMP
Ikselka z Panslavistą to trolle.

Dziedziczenie - dzieci zabrane rodzicom.