Dziedziczenie spadku

Data: 2009-09-25 11:07:13
Autor: K.M.
Dziedziczenie spadku
Witam serdecznie, mam takie o to zagadnienie
Jest spadek po zmarłym 20 lat temu mężczyźnie który miał żonę i 4 dzieci
żona żyje
3 z tych dzieci żyje
1 nie żyje i pozostawił żonę i 3 dzieci

w jakiej części odziedziczą spadem dzieci zmarłego syna spadkodawcy ?

oraz gdyby już doszło do podziału spadku to czy to że część spadkobierców zajmowało i opiekowało się nieruchomością (remonty itp.) ma jakieś znaczenie ?
--
Pozdrawiam Krzysztof M.

Data: 2009-09-25 08:23:19
Autor: witek
[...]