Dzieje się! Nieoficjalnie: TVN straci koncesję

Data: 2018-02-12 22:20:51
Autor: Lord Donald
Dzieje się! Nieoficjalnie: TVN straci koncesję
Dzieje się! Nieoficjalnie: TVN straci koncesję

Nieoficjalna wiadomość obiegła świat mediów. Jeden z największych komercyjnych nadawców jest pod ostrzałem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Pojawiają się głosy, że TVN straci koncesję.

https://pikio.pl/dzieje-sie-nieoficjalnie-tvn-straci-koncesje/

Data: 2018-02-12 18:29:51
Autor: Zenek Kapelinder
Dzieje się! Nieoficjalnie: TVN straci koncesję
Sprawdzilem co oferuja. Jak komus bylo by zal mocy magii, doradcy smaku, mango, milionerow itp to moze miec problem. Jak dla mnie moga jutro sie wylaczyc i tego nie odczuje.

Data: 2018-02-13 04:28:16
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 03:29 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Sprawdzilem co oferuja. Jak komus bylo by zal mocy magii, doradcy smaku,  mango, milionerow itp to moze miec problem. Jak dla mnie moga jutro sie  wylaczyc i tego nie odczuje.
I nie będziesz świętował kretynku?

--
stevep

Data: 2018-02-12 22:47:29
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

Jasne :DDDDDDDDDDD Zadrą z Trumpem i całą Polską :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-12 23:27:09
Autor: Lord Donald
W dniu 12.02.2018 o 22:47, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Jak to było? "Robimy laskę Amerykanom...", Po 26 latach na kolanach od okrągłego stołu nie którym trudno uwierzyć, że może być w kraju inaczej. POsrańcom do głowy nie przyszło, że godniej się innym rozmawia z dumnym narodem niż narodem na kolanach. Negocjując zachylając się do pozycji łacha zawsze będziesz widziany przez innych jako łach, i tak cię będą traktować. Nie dziwi jednak mnie twoje zaskoczenie, no bo co mogą o tym wiedzieć ci co od lat utracili już kręgosłup moralny upodlając się na kolanach przed frycem za kilka centów. Ale fam fryco lizo dupy dam dobrą radę. Jak chcecie odzyskać honor i w końcu zarobić u fryca to po prostu zacznijcie żądać a nie błagać o wynagrodzenia jak robią to inni z innych narodowości, którzy tam pojechali. Obrzydzenie bierze tam wszystkich jak widzą Polaka wygryzającego z pracy kogoś innego, czasami nawet i innego Polaka, bo jest gotów robić tą samą pracę ale za dwa razy mniejsze pieniądze niż tamten miał. Jak wiemy to między wami srajdakami to takie kopanie jeden drugiego tam u fryca to jest norma, upodlanie się jeden drugiemu za niewolniczą pracę.

Data: 2018-02-13 04:27:19
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 23:27 Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:

[...]

Ty lepiej zrób laskę kotu prezia, może zasłużysz na frukta "dojnej zmiany".

--
stevep

Data: 2018-02-13 11:41:44
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

Jak to było? "Robimy laskę Amerykanom...", Po 26 latach na kolanach od
okrągłego stołu nie którym trudno uwierzyć, że może być w kraju inaczej.

Zapomnij. Twoja komuna już nie wróci. Nawet gdy jakimś cudem udało ci się zmarszczyć freda. Módl się dziadek o przedsionek w piekle.

CL

Data: 2018-02-14 03:03:04
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 11:41 Totalna Opozycja - (c)  PiS  <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:

[...]

Czy to ma być różaniec nienawiści?

--
stevep

Data: 2018-02-13 04:25:36
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 22:20 Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:

[...]

Aż tak dopiekł "dojnej zmianie"?

--
stevep

Data: 2018-02-13 11:37:45
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5t0fh$1slj$2gioia.aioe.org...
[...]

Przejmie ja Rydzyk? Nareszcie będzie wolność! Wolność i swoboda. I dziewczyna młoda... ale już nie dla ciebie staruszku! ;-)))

CL

Data: 2018-02-13 12:13:28
Autor: Zenek Kapelinder
[...]

Powinno być jak kiedyś kilka programów! PO co nam te niemieckie stacje. Tylko robia zament w głowach młodych Polaków. Od kiedy to Polak młody nie może manifestować swego święta narodowego 11 listopada? Bo TVN zabrania? Niech wracaja do Raichu! Niech Krajowa rada zrobi w końcu z tym porzondek! I tak nikt nie ogląda tych stacji opłacanych przez chujnie.

Data: 2018-02-13 20:42:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 13 lutego 2018 12:16:18 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]

Powinno być jak kiedyś kilka programów! PO co nam te niemieckie stacje. Tylko robia zament w głowach młodych Polaków. Od kiedy to Polak młody nie może manifestować swego święta narodowego 11 listopada? Bo TVN zabrania? Niech wracaja do Raichu! Niech Krajowa rada zrobi w końcu z tym porzondek! I tak nikt nie ogląda tych stacji opłacanych przez chujnie.

Ja tam nie oglądam TVN, ale jak jest  jeszcze trochę tych euro-pseudoliberałów,
którzy chcą to oglądać i mieć takie wiadomości do jakich są przyzwyczajeni (co piąty gdzieś mieszkaniec między Odrą i Bugiem statystyczne) to po chuj
im tę maszynkę zabierać.

Jestem za pluralizmem - każda opcja jak by nie była zwichrowana ma prawo do własnych mediów. System koncesyjny na media w dobie wszechobecnych kablówek
i cyfryzacji jest po prostu przeżytkiem. Miał sens, kiedy liczba częstotliwości
była ograniczona, żeby uniknąć zagłuszania, albo gdy brakło papieru do gazet, a obecnie to jest forma cenzury.

Każdy powinien mieć prawo pierdolić co chce, a to odbiorcy powinni decydować, co oglądają i czytają, za czym idą dochody z reklam. Wolny rynek mediów!

Data: 2018-02-14 01:14:06
Autor: jacekbialy80
Dzieje się! Nieoficjalnie: TVN straci koncesję
Ja też tak myślałem w 1989 roku, kiedy zobaczyłem pierwsze numery GazWybu. Ale pocieszałem się wtedy, że nasz katolicki naród jest przecież taki mądry, że mamy takiego mądrego papieża, że nigdy nie damy sobie nasrać do głów. Później już przestałem chodzic do kościoła, gdy zobaczyłem, że to katolicy stają się pierwszą ofiarą demagogii Ojca Redaktora. Padło ziarno na swoją glebę...

JB

Data: 2018-02-14 17:37:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 14 lutego 2018 10:14:07 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

Hm... forma podawcza po stronie Michnika - zawłaszczenie etosu
inteligenckiego i klasy średniej, posługiwanie się burżuazyjną estetyką,
odwołanie do glamour, businessu i ogólnie treści, jakie wcześniej były tylko
w kolorowych czasopismach typu "Ameryka" wydawanych na papierze kredowym,
rozdawanych w ambasadach i konsulatach państw zachodnich... plus jakaś
dość powierzchowna wersja piłsudczykowskiej, sanacyjnej odsłony patriotyzmu,
plus styropian, czyli wszystko to, co lubię, podlane postmodernistycznym sosem.

Szkoda tylko, że zawartość trochę głębsza kryjąca się za tym wszystkim
jest skrycie toksyczna. To jak te ciastka z wierzchu słodkie i polukrowane, a w środku zawierające całą tablicę Mendelejewa chemicznych konserwantów.

Data: 2018-02-15 16:15:00
Autor: jacekbialy80
Dzieje się! Nieoficjalnie: TVN straci koncesję
To jest prawda Jakubie.. Rzygać się chce i może czas najwyższy...

JB

Data: 2018-02-15 03:15:43
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 10:14 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Twój "katolicki naród" to grupa kretynów wierzących w najbardziej bzdurne  gusła.

--
stevep

Dzieje się! Nieoficjalnie: TVN straci koncesję