Dzieje się! Nieoficjalnie: TVN straci koncesję

Data: 2018-02-13 11:37:45
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5t0fh$1slj$2gioia.aioe.org...
Dzieje się! Nieoficjalnie: TVN straci koncesję

Nieoficjalna wiadomość obiegła świat mediów. Jeden z największych komercyjnych nadawców jest pod ostrzałem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Pojawiają się głosy, że TVN straci koncesję.

Przejmie ja Rydzyk? Nareszcie będzie wolność! Wolność i swoboda. I dziewczyna młoda... ale już nie dla ciebie staruszku! ;-)))

CL

Dzieje się! Nieoficjalnie: TVN straci koncesję