Dzieje się coś ponadnaturalnego...

Data: 2010-04-16 09:37:47
Autor: Antenka
Dzieje się coś ponadnaturalnego...
Niebo nad Polską spowite czarnym kirem wulkanicznego pyłu.
Odpoczywajcie w pokoju wiecznym. Amen. :-((

Antenka

Data: 2010-04-16 18:38:50
Autor: greengreen
Dzieje się coś ponadnaturalnego...
Niebo nad Polską spowite czarnym kirem wulkanicznego pyłu.
Odpoczywajcie w pokoju wiecznym. Amen. :-((

Antenka

Przyjmujemy retorykę..patetyczno - penderewską?
M.

Data: 2010-04-16 19:00:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 09:37:47 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Niebo nad Polską spowite czarnym kirem wulkanicznego pyłu.
Odpoczywajcie w pokoju wiecznym. Amen. :-((

Nie czarnym tylko szaro-stalowym, trochę w stylu feldgrau.

Poza tym to normalne zjawisko że wulkan wybucha.

Data: 2010-04-16 10:09:28
Autor: Antenka
On 16 Kwi, 19:00, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Nie czarnym tylko szaro-stalowym, trochę w stylu feldgrau.

Poza tym to normalne zjawisko że wulkan wybucha.

Nie wymądrzaj się. Jesteś beznadziejny.

Antenka

"Dobry Jezu, a nasz Panie daj im wieczne spoczywanie".

Data: 2010-04-16 19:31:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 10:09:28 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Nie czarnym tylko szaro-stalowym, trochę w stylu feldgrau.

Poza tym to normalne zjawisko że wulkan wybucha.

Nie wymądrzaj się. Jesteś beznadziejny.

Co jest niezwykłego i ponadnaturalnego w tym że wulkan wybucha?

Rozumiem, cud, janieli płaczą czarnemi łzami nad trumną IV RP.

Do kompletu brakuje jeszcze zjawiska "Słońca pozornego" byśta padli na
kolana widząc "cud słoneczny jak w Fatimie".

Przecież to normalne zjawisko że wulkany wybuchają, tak samo normalne jak
to że topią się lodowce.

Data: 2010-04-16 11:15:56
Autor: Antenka
Dzieje się coś ponadnaturalnego...

Data: 2010-04-16 21:04:38
Autor: Grzegorz Z.
Dzieje się coś ponadnaturalnego...

Data: 2010-04-16 22:18:16
Autor: ColgatesBilly
Dzieje się coś ponadnaturalnego...

Data: 2010-04-16 19:31:37
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Niebo nad Polską spowite czarnym kirem wulkanicznego pyłu.
Odpoczywajcie w pokoju wiecznym. Amen. :-((

To KARABOSKO ...!!!

- Ponbucek doł nom sygnał - nojpirw ukoroł, a teroski wskazuje, zeto jego MOCE i WYROKI som...!!!

Zamiast JEMU, to ŁOBRAZKOM, PATYKOM NAKSYZ i KAMINIOM ceść łoddajemy i łokrutnie wbrew jego PSYKAZANIOM cynimy...!!!

A scegulnie FRATRY...!!!

Data: 2010-04-16 19:45:59
Autor: ColgatesBilly
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:9338da3e-3710-44b4-873b-f527278556b3i37g2000yqn.googlegroups.com...
Niebo nad Polską spowite czarnym kirem wulkanicznego pyłu.
Odpoczywajcie w pokoju wiecznym. Amen. :-((

Antenka

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Przyszla tzw... czarna godzina  ;)
WIECEJ OPTYMIZMU!

PS mam nadzieje, ze nie zaszkodzi to swiezo zakorzeniajacej sie
murawie na Lechu

P-Kol

Data: 2010-04-16 10:07:03
Autor: Antenka
On 16 Kwi, 18:45, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

[...]

A właśnie, że zaszkodzi. Dzisiaj od rana w Poznaniu roznosił się w
powietrzu siarkowodoru - smród zgniłych jaj :-(.

Antenka

Data: 2010-04-16 19:24:54
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(-a):

A właśnie, że zaszkodzi. Dzisiaj od rana w Poznaniu roznosił się w
powietrzu siarkowodoru - smród zgniłych jaj :-(.

przywialo znad katynia ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-04-16 20:26:18
Autor: ColgatesBilly
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:3dacfe3b-f511-42bb-850e-44d5c6f7cdbbz6g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

No to ciesz sie z innymi chrzescijaninami.
Bo przyjscie Pana jest naprawde blisko...
A wiesz co przyobiecal tym co go miluja....

P-KoL

Data: 2010-04-16 21:35:56
Autor: awe
Dzieje się coś ponadnaturalnego...

Data: 2010-04-16 18:55:09
Autor: greengreen
[...]

Nie potwierdzam i nie zaprzeczam...że trawa na Bułgarskiej się zakorzenia...
M.

Data: 2010-04-16 20:27:11
Autor: ColgatesBilly
<greengreen@poczta.onet.pl> wrote in message news:3461.0000199e.4bc8966dnewsgate.onet.pl...
[...]

Ja zawsze posluguje sie faktami ;)
http://www.europoznan2012.pl/stadion_kamera

P-Kol

Data: 2010-04-16 19:32:20
Autor: magnum
Dzieje się coś ponadnaturalnego...

> Nie potwierdzam i nie zaprzeczam...że trawa na Bułgarskiej się zakorzenia...
> [...]

Fakt?...ponoć..kłamie..
Naocznie..wczoraj..tuż przed chmurą (przepowiadującą cancelled lotów)..należało
to obejrzeć..  :)))
M.

Data: 2010-04-16 22:16:29
Autor: ColgatesBilly