Dziękczynienie za zwycięstwo chocimskie 1621 r.

Data: 2011-10-09 18:17:58
Autor: abc
Dziękczynienie za zwycięstwo chocimskie 1621 r.
To święto przypada jutro, 10 października, i jest świętem 3 klasy.

Bitwa pod Chocimiem została stoczona w dniach 2 września - 9 października
1621 roku pomiędzy armią Rzeczypospolitej Jana Karola Chodkiewicza, a armią
turecką pod dowództwem sułtana Osmana II.

Zamknięte w warownym obozie siły polsko-litewsko-kozackie, stanęły na drodze
armii osmańskiej pod miejscowością Chocim.

Oblężenie zakończyło się taktycznym zwycięstwem armii Rzeczypospolitej,
ukoronowanym podpisaniem traktatu potwierdzającego ustalenia pokoju w Buszy
z 1617 roku.

Więcej http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Chocimiem_(1621)

Data: 2011-10-09 18:21:30
Autor: Przemysław W

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e91c953$0$2439$65785112news.neostrada.pl...

To święto przypada jutro, 10 października, i jest świętem 3 klasy.

Jak Polacy pokonają pedofilski kościół, to której klasy będzie zwycięstwo?

 Przemek

--

"Lech Kaczyński zostaje ministrem sprawiedliwości w rządzie AWS - UW
Jerzego Buzka,  co wyciąga braci z niebytu politycznego"....

Data: 2011-10-09 16:26:34
Autor: obserwator
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):
Jak Polacy pokonają pedofilski kościół, to której klasy będzie zwycięstwo?

 Ty nie jestes ZADNYM Polakiem, ty tylko mowisz i piszesz po polsku, ale jestes mentalnym sowietem.

Data: 2011-10-09 18:29:32
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 09 październik 2011 18:26:

[...]

Jak zwykle niezawodny.

Data: 2011-10-09 16:35:03
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 09 październik 2011 18:26:

>  jestes
> mentalnym sowietem.

Jak zwykle niezawodny.

a ty sie uwazasz za Polaka? Puknij sie w swoj dyrny leb, kacapski pomiocie.

Data: 2011-10-09 16:39:50
Autor: obserwator
Tutaj sie produkuje twoj rodak, Czapliski:))
Data: 2011-10-09 18:38:51
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 09 październik 2011 18:35:

> [...]

Jak zwykle niezawodny.

a ty sie uwazasz za Polaka? Puknij sie w swoj dyrny leb, kacapski pomiocie.

Nie Tobie osądzać.

Data: 2011-10-09 16:43:31
Autor: obserwator
Dziękczynienie za zwycięstwo chocimskie 1621 r.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Nie Tobie osądzać.

a niby dlaczego nie? Bo ty mi zabronisz kolaborancie ?

Data: 2011-10-09 18:49:02
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 09 październik 2011 18:43:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Nie Tobie osądzać.

a niby dlaczego nie? Bo ty mi zabronisz kolaborancie ?

Czy jesteś głupi czy mądry? Skąd o tym wiesz? Patrzysz co o Tobie mówią ludzie, czy sam o sobie myślisz, w ten czy inny sposób? Jak odpowiesz sobie na to pytanie, będziesz wiedział kto może wydawać o Tobie sądy.

Data: 2011-10-09 18:40:42
Autor: u2
W dniu 2011-10-09 18:35,  obserwator pisze:
Jak zwykle niezawodny.
a ty sie uwazasz za Polaka? Puknij sie w swoj dyrny leb, kacapski pomiocie

A co ty chcesz od ruskich ? Nie badz kolejnym luzerem.

Data: 2011-10-09 16:44:19
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A co ty chcesz od ruskich ? Nie badz kolejnym luzerem.

 to spierdalaj do ruskich, spamerze:)

Data: 2011-10-09 18:46:25
Autor: u2
W dniu 2011-10-09 18:44,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> A co ty chcesz od ruskich ? Nie badz kolejnym luzerem.
 to spierdalaj do ruskich, spamerze:)

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Napiles sie ? Ale czy na pewno bylo koszerne ? :)

Data: 2011-10-09 16:50:36
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Napiles sie ? Ale czy na pewno bylo koszerne ? :)

zamknij sobie morde, prowokatorze KACAPSKI:)

Data: 2011-10-09 19:01:19
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

A ty paliaku piszy bukwy, skoro pa polski pisat' nie umiejosz.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-09 17:05:07
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
A ty paliaku piszy bukwy, skoro pa polski pisat' nie umiejosz.

napisz teraz pod innym nickiem ktorych masz dosc duzo na tej grupie, DEGENERACIE:)

Data: 2011-10-09 19:16:28
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
A ty paliaku piszy bukwy, skoro pa polski pisat' nie umiejosz.

napisz teraz pod innym nickiem ktorych masz dosc duzo na tej grupie, DEGENERACIE:)

Podaj więc listę tych moich nicków, putinowska ujadaczko!

Data: 2011-10-09 19:02:43
Autor: zdumiony

czemu zmieniasz tematy nie swoich wątków?

Data: 2011-10-09 19:04:47
Autor: Grzegorz Z.
zdumiony napisał:

W dniu 2011-10-09 19:01, Grzegorz Z. pisze:

czemu zmieniasz tematy nie swoich wątków?

Bo spamer abc i tak ma za nic zasady obowiązujące w Usenecie.

Data: 2011-10-09 18:28:50
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6shmd$1an$1news.onet.pl...

[...]

PO dzisiaj cały dzień się modli w świetle kamer na TVP1...
Co oni by zrobili, bez tego kościoła i baranków bożych...

boukun

Data: 2011-10-09 18:47:21
Autor: Przemysław W
Dziękczynienie za zwycięstwo chocimskie 1621 r.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

PO dzisiaj cały dzień się modli w świetle kamer na TVP1...
Co oni by zrobili, bez tego kościoła i baranków bożych...

Nic by nie musieli robić, bo gdyby nie było krk to nie mieliby przeciwników.

Przemek

Data: 2011-10-09 19:07:18
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6sj6r$6hi$1news.onet.pl...

[...]

Hmm, coś w tym jest, krk uzupełnia Kiszczaka i jego służby, już o zmienionej nazwie...

Tu wstaw sobie sygnaturkę matusma...

Ale aby uzupełnić prawdę, nie byłoby też PO, bo Polacy by się wtedy sami rządzili we własnym kraju...

boukun

Data: 2011-10-09 19:16:39
Autor: Przemysław W
Dziękczynienie za zwycięstwo chocimskie 1621 r.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Hmm, coś w tym jest, krk uzupełnia Kiszczaka i jego służby, już o zmienionej nazwie...

Kiedy kościół miał lepiej niż za komuny? Jedni drugich potrzebowali. Komuna upadła to kościoły opustoszały.Glemp wiedział co robi prosząc o głosowanie na lewicę.

Przemek

Data: 2011-10-09 19:21:46
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6sktp$ce8$1news.onet.pl...
[...]

Nie ma i nie było czegoś takiego, jak "komuna upadła". To co ty nazywasz "komuna upadła" to jest tylko propaganda reżimu. PZPR Kiszczaka zasiadła z innnymi Żydami, w tym z KRK do biesiadnego stołu i zmienili system pod siebie. Tyle i tylko tyle na temat "komuna upadła"... http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/nie_dla_bydla.jpg

Kościół zawszwe służył władzy, nigdy narodowi...

Ani władza by nie mogła istnieć bez kościoła, ani kościół bez władzy...

boukun

Dziękczynienie za zwycięstwo chocimskie 1621 r.