Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej

Data: 2009-08-15 15:04:40
Autor: nimex
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej
Przynajmniej w mojej okolicy.
Mieszkam w miejscu, koło którego kilkanaście metrów dalej często instaluje się
drogówka z radarem. Dodatkowo dalej w stronę miasta jest kilka fotoradarów. Od
dawna obserwowałem, że jak stoją, to nie złapią nikogo z CB radio, cwaniaczki
przejeżdżają wtedy 50 km/h z głupim uśmieszkiem. Kiedyś jechałem z sąsiadem i
pytam się go co tak pędzi (jechał 120 na zabudowanym), a on na to, że przecież
na CB mówili, że nie stoją. To już było przegięcie. Kupiłem sobie używane CB
radio, zainstalowałem na dachu mojego domu mocną antenę i teraz po pracy
siadam sobie przy piwku i komputerze i jak widzę, że stoją, a ktoś się pyta na
CB czy stoją, to odpowiadam, że nie, jak ktoś inny powie, że stoją, to mówię,
że stali, ale się zwinęli i że można ciąć. Często mówię to kilka razy za
każdym razem udając kogoś innego, np. mobilka z tira albo koleżkę ze srebrnej
octavii. Czasem też przyłączy się moja dziewczyna. Widok gnoja z anteną CB
zatrzymanego przez policję jest bezcenny, a mam ten widok prawie codziennie z
okna. Kiedyś zrobiła się taka kolejka zatrzymanych, że aż mi bramę zastawili:)
Z kolei jak nie stoją, to włączam CB i wszem i wobec oznajmiam - mobilki
uwaga, bo stoją i suszą aż to samego miasta, wymyślam też że stoją w innych
miejscach, bo z tego co się zorientowałem, ta antena ma dość duży zasięg. Jak
wracam z pracy i widzę, że radary są obrócone w tą stronę, to tak samo ich
wprowadzam w błąd, że można ciąć. Ciekaw jestem ile już im zdjęć poprzychodziło.
Ale przynajmniej jest bezpieczniej, po miesiącu działalności zauważyłem, że
jeżdżą jakby spokojniej i grzeczniej. Ostatnio sąsiad mi się zwierzył (nie ten
jadący 120, ale akwizytor rozwożący gazety w Kolporterze, nazywający siebie
przedstawicielem handlowym), że go zatrzymali, a na radiu mówili, że nie
stoją. Miałem niezły ubaw:):)

A teraz możecie wylać na mnie wiadro pomyj, koleżkowie mobilki.

Data: 2009-08-15 17:09:15
Autor: adbud
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej
pomyje jak pomyje, a pomyslałeś co będzie jak powiesz ze nie ma policji i dzięki tobie jakis matoł rozpedzi sie do 150 i zabije dziecko?

Data: 2009-08-15 15:16:21
Autor: nimex
adbud <adbud7@gmail.com> napisał(a):
pomyje jak pomyje, a pomyslałeś co będzie jak powiesz ze nie ma policji i dzięki tobie jakis matoł rozpedzi sie do 150 i zabije dziecko?

Przecież ja nikogo nie zmuszam.

Data: 2009-08-15 17:38:36
Autor: Abecadło
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej
pomyje jak pomyje, a pomyslałeś co będzie jak powiesz ze nie ma policji i dzięki tobie jakis matoł rozpedzi sie do 150 i zabije dziecko?

No nie wpadnie raczej na Policję, zgodnie z logiką autora wątku

Data: 2009-08-15 17:25:20
Autor: JanKo
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej
Agent  nimex nadaje:
Kupiłem sobie używane
CB radio,

Nie poleci, zbyt ciężko szyte...
Trollować trzeba umieć ;-)

Data: 2009-08-16 20:41:53
Autor: nimex
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej
JanKo <bez@maila.tu> napisał(a):
Agent  nimex nadaje:
> Kupiłem sobie używane
> CB radio,

Nie poleci, zbyt ciężko szyte...
Trollować trzeba umieć ;-)

Kurna, dziecko, czy w szkole nie uczyli, że nie powtarza się słów, których
znaczenia się nie rozumie?

Data: 2009-08-15 17:26:08
Autor: PcmOL
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej
A teraz możecie wylać na mnie wiadro pomyj, koleżkowie mobilki.

Dobry pomysł.

Data: 2009-08-15 17:38:59
Autor: marjan
Dzięki CB radio zrobiło się b ezpieczniej
  nimex pisze:

[głupoty]

Trochę marna ta prowokacja, wiesz..?

ATSD skąd biorą się tacy wielcy pseudo-morfeusze XXI wieku chcący wszem i wobec głosić swoje "zbawienne" dla ludzkości poglądy i co gorsza wdrażać je w życie? Ech..

Do autora:
Jak chcesz się tak brać za poprawę bezpieczeństwa to powalcz trochę o lepsze drogi, a nie obmyślaj plany jak tu poprzeszkadzać innym.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-08-16 20:40:49
Autor: nimex

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=prowokacja

[...]

Skąd? A stąd, nie nienawidzę takich gnojów z CB jak ty.
Będę was odtąd tępił ile mi tylko sił starczy.

Data: 2009-08-15 19:11:36
Autor: JacekG.
Dzięki CB radio zrobiło się b ezpieczniej
Świetny pomysł, też sobie coś takiego taniego zainstaluje, mam dziadka siedzi raczej w domu bo przekroczył 95 lat (dawno temu miał tylko rower), będzie CB obsługiwał, słabo już widzi to zawsze powie, że "suszą". Trzeba dbać o życie swoje i bliźnich.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2009-08-15 17:57:09
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail sluchaj@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

no ale przeciez takie zachowanie naprawde poprawi bezpieczenstwo, natomiast na pewno nie osiagniesz rezultatu o ktorym troll-watkotwórca pisał.

Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...
Pszemol: No to jest nas dwu...

Data: 2009-08-15 20:31:44
Autor: JacekG.
Budzik pisze:
[...]

Wiem, ale watek ten podaje ewidentny przyklad, do czego CB nie powinno być stosowane.
CB powinno ułatwiać odnalezienie się zagubionym,podawać miejsca zakorkowane, objazdy, miejsca parkingowe i wiele innych informacji ułatwiających przemieszczanie, albo czy Jadzia już urodziła i jedziemy na pępkowe, zresztą lepiej wiecie co mam na myśli.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2009-08-15 18:57:09
Autor: Budzik
[...]

oczywiscie, tez sie zgadzam, ze CB nie powinno służyc zeby mozna było taka samo bezkarnie, jak policja, przekraczac przepisy... ;-)

Ja jeszcze nie mam tylko z jednego powodu - boje sie wlasnie tego, ze jakbym miał to za bardzo by kusiło.
ale obiecałem sobie, ze jak jeszcze raz dostane jakis idiotyczny mandat typu przeroczenie o 10 km na godzine albo przekroczenie o 20 na jakiejs dwupasmówce to kupuje - nie bede poprawiał statystyk...

"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2009-08-15 21:03:21
Autor: Piotrek
[...]

ja dokladnie po podobnej akcji kupilem wlasnie CB.
nie jestem wariatem ktory jezdzi na zlamanie karku(a takich jest calkiem sporo na drogach) ale poprostu jak swego czasu robilem sporo km po naszych drogach to widzialem zbyt wiele sytuacji gdzie policja stala w krzakach za durnymi ograniczeniami predkosci.
dawno temu czare goryczy przelal mandat za przekroczenie predkosci 76/40 na drodze przez olkusz, droga byla wtedy w remoncie i bylo chyba 8 km zwezenie z ograniczeniem do 40 km/h a ja jechalem tam kolo 3-4 w nocy..... bylo zupelnie pusto a panowie pod koniec zwezenia za gorka stali.....
bezpieczenstwa to oni napewno nie pilnowali a tylko chcieli sobie statystyki poprawic

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-08-15 21:57:46
Autor: Mateusz Mirski
Budzik pisze:

Ja jeszcze nie mam tylko z jednego powodu - boje sie wlasnie tego, ze jakbym miał to za bardzo by kusiło.

Wystarczy sobie uświadomić, ze CB nie zmienia praw fizyki i czasem zdjąć nogę z gazu. Bez radia na drodze czuję się ślepy, ale z drugiej strony mam mieszane uczucia, bo ilu pijanych uniknęło złapania i ile przeładowanych tirów ominęło kontrole, się nigdy nie dowiemy. Ale dopóki   oznakowanie będzie w wielu przypadkach bzdurne, a miśki, zamiast prewencji i prawdziwych kontroli, będą się czaić po krzakach z suszarką, innej opcji nie ma.

Mateusz Mirski

Data: 2009-08-15 21:12:06
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail mattizUSUN@TOinteria.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ja jeszcze nie mam tylko z jednego powodu - boje sie wlasnie tego, ze jakbym miał to za bardzo by kusiło.

Wystarczy sobie uświadomić, ze CB nie zmienia praw fizyki i czasem zdjąć nogę z gazu.

Znaki tez nie.
Jest wiele tras ktore znam na pamiec i wiem ze np. tu jest ograniczenie do 50 ale spokojnie mozna jechac 70 a nawet 90.
Teraz jade +20, a jak bym miał radio to pewnie w niektorych miejscach +40  tez bym jechał nie sprawiajac zadnego niebezpieczenstwa ale narazajac sie ze jednak gdzies tam beda stali i nikt nie ostrzeze.
Wiec wole nie miec...

"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

Data: 2009-08-16 09:11:43
Autor: nacocito

Użytkownik "JacekG." <sluchaj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h66v7i$1fl$1news.onet.pl...
[...]

Zaznaczę, że sam nie mam CB. Jeżdżąc po naszym pięknym kraju odnoszę wrażenie, że mało kto z jadący z CB kupił to urządzenie po to, aby nieść pomoc innym na drodze. Umówmy się, że CB w Polsce w osobówkach jest głównie po to, aby czuć się bezkarnie. Bardzo często widzę jak samochody z antenami na dachu zachowują się na drodze jak samochody uprzywilejowane, które żadne prawa nie obowiązują - fizyki też.

Jeśli się nie mylę to w Skandynawii możemy zostać zatrzymani na drodze na podstawie 'obywatelskiego donosu' a tu w Polsce uważamy, że facet z CB w domu to troll? A gdzie zasada ograniczonego zaufania na drodze, zwłaszcza do takiego źródła informacji jak CB?

Data: 2009-08-16 07:42:09
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail naco@ci.to napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

a tu w Polsce uważamy, że facet z CB w domu to troll?

nie chodzi o to ze ma CB w domu tylko o to, jakiego posta napisał - trollowane było ewidentne.

"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
wyrosną starzy, wkurwieni..?"  J. Kofta

Data: 2009-08-17 09:38:41
Autor: Michal Jankowski
"nacocito" <naco@ci.to> writes:

[...]

Obserwacja po przejechaniu sie nad morze i z powrotem, z szybkoscia
przepisowa (tak, kochani, naprawde tak da sie jechac, no dobrze, na
autostradzie wyprobowalem, jak sie jedzie 140, zreszta na autostradzie
polowa samochodow jedzie 100-110, czego nie rozumiem w ogole):

Okolo 20% sposrod widzianych samochodow ma antenke na dachu.

Okolo 80% sposrod wyprzedzajacych mnie samochodow ma antenke na dachu.

  MJ

Data: 2009-08-17 14:06:54
Autor: Another
Dnia Mon, 17 Aug 2009 09:38:41 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

"nacocito" <naco@ci.to> writes:
zreszta na autostradzie
polowa samochodow jedzie 100-110, czego nie rozumiem w ogole):

Wiesz, czasem może się komuś nie śpieszyć aż tak, żeby dla pół godziny czy
godziny zysku na czasie, stracić kilkadziesiąt złotych na paliwie.
--
Another

Data: 2009-08-15 20:29:46
Autor: STranger
  nimex pisze:

[...]
(...)

Dobry pomysł, tak trzymaj! :D

Tylko uważaj na mobili ze sprzętem triangulacyjnym ;)

STranger

Data: 2009-08-16 16:52:50
Autor: PcmOL
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej

Tylko uważaj na mobili ze sprzętem triangulacyjnym ;)

Ty zaś poczytaj sobie o czym piszesz.
Triangulacyjny Przemądrzałek się znalazł.

Data: 2009-08-16 17:01:21
Autor: STranger
PcmOL pisze:

Tylko uważaj na mobili ze sprzętem triangulacyjnym ;)

Ty zaś poczytaj sobie o czym piszesz.
Triangulacyjny Przemądrzałek się znalazł.

Triangulacja czyli sensoryka, odnieś to do metody sensorycznego wykrywania radiostacji nadawczych.
Jedną z metod wykorzystujących radiową triangulację jest radiopelengacja. Zapewne znasz tylko to ostatnie określenie i stąd twoje zapędy do pouczania. Niesmak...

--
nie pozdrawiam
STranger

Data: 2009-08-16 20:38:30
Autor:
STranger <pisz@naberdyczow.ue> napisał(a):

Dobry pomysł, tak trzymaj! :D

Tylko uważaj na mobili ze sprzętem triangulacyjnym ;)

Nie ma takich.
A tak a propos: skąd u nich takie pedalsko-lalusiowe określenia: mobilek,
koleżka itp.?

Data: 2009-08-16 00:37:17
Autor: Elwis
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej

A teraz możecie wylać na mnie wiadro pomyj, koleżkowie mobilki.

Nie warto....
Kiedyś takie indywidua mogły znaleźć legalną pracę w UB lub ORMO, teraz muszą kombinować jak ty...

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-08-16 16:45:14
Autor: Marynarz

Użytkownik "Elwis" <elwiszyje@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h67du1$sui$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Tak tylko że UB i ORMO pomagało mordercom ludzi - czy ty jako fan prędkości nie czujesz że stoicie po tej same stronie ??

Data: 2009-08-16 22:16:32
Autor: Elwis
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej

Tak tylko że UB i ORMO pomagało mordercom ludzi - czy ty jako fan prędkości
nie czujesz że stoicie po tej same stronie ??
Skąd wywnioskowałeś, że jestem "fanem szybkości" ?

Data: 2009-08-17 11:34:06
Autor: Jacek Rudowski
On 2009-08-16, Elwis <elwiszyje@poczta.fm> wrote:

Tak tylko że UB i ORMO pomagało mordercom ludzi - czy ty jako fan prędkości
nie czujesz że stoicie po tej same stronie ??
Skąd wywnioskowałeś, że jestem "fanem szybkości" ?

Jezdzisz BMW? Jezdzisz... to na pewno jestes dresem i szalencem :)

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-08-16 20:37:17
Autor: nimex
Elwis <elwiszyje@poczta.fm> napisał(a):

> A teraz możecie wylać na mnie wiadro pomyj, koleżkowie mobilki.

Nie warto....
Kiedyś takie indywidua mogły znaleźć legalną pracę w UB lub ORMO, teraz muszą kombinować jak ty...

Co ty dziecko możesz wiedzieć o ORMO i ZOMO? Wytrzyj gluty spod nosa, a na
dyskusje z dorosłymi jeszcze za wcześnie.

Data: 2009-08-18 05:48:20
Autor: Elwis
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej
Co ty dziecko możesz wiedzieć o ORMO i ZOMO? Wytrzyj gluty spod nosa, a na
dyskusje z dorosłymi jeszcze za wcześnie.

Łał... ty to musisz pamiętać ORMO...

Data: 2009-08-16 02:03:54
Autor: Michał Gut
plonk
jak napisal jeden z kolegow - trolowac trza umic;)

Data: 2009-08-16 20:35:57
Autor: nn
plonk
Michał Gut <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał(a):
jak napisal jeden z kolegow - trolowac trza umic;)
I co, spuściłeś się?

Data: 2009-08-18 07:55:01
Autor: Michał Gut
plonk

Użytkownik " nn" <nimex@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h69qjd$8n4$1inews.gazeta.pl...
Michał Gut <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał(a):

jak napisal jeden z kolegow - trolowac trza umic;)

I co, spuściłeś się?
tia - po przeinstalowaniu systemu znowu bede musial od poczatku pakowac do kfa
plum

Data: 2009-08-16 23:10:08
Autor: nom
Użytkownik " nimex" <nimex@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h66iq8$cpu$1inews.gazeta.pl...
A teraz możecie wylać na mnie wiadro pomyj, koleżkowie mobilki.

W jednym mieście "misiaczki" na CB sami informują, że "jadą suszyć" i podają miejsce. :-)
Również spotkałem się, że misiaczki mówią, że "czyściutko" a stoją z "suszarką".
Tak więc Twoja inicjatywa to nic nowego. :-)

Data: 2009-08-17 16:24:26
Autor: JacekG.
Dzięki CB radio zrobiło się b ezpieczniej
W jednym mieście "misiaczki" na CB sami informują, że "jadą suszyć" i podają miejsce. :-)
A sami siedzą w ciepełku na piweczku, a ludziska hamują, dobre, co za asertywność.

Również spotkałem się, że misiaczki mówią, że "czyściutko" a stoją z "suszarką".
Tak więc Twoja inicjatywa to nic nowego. :-)

Nieźli jajcarze, już ich lubię.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2009-08-18 10:27:34
Autor: elmer radi radisson
  nimex wrote:
Przynajmniej w mojej okolicy.
Mieszkam w miejscu, koło którego kilkanaście metrów dalej często instaluje się
drogówka z radarem.

(Ciaach)

I jeszcze pewnie chcesz zeby wszyscy uwierzyli w to, ze nikt z innych
przejezdzajacych kierowcow nie powie na radiu ze klamiesz, bo wlasnie
widzial ze jest inaczej? Na CB informacje weryfikowane sa dosc
szybko, a i ktos wprowadzajacy ludzi w blad musialby byc bardzo
glupi, zeby robic to "z mocna antena na dachu", blisko drogi i liczyc
ze nie wiadomo skad to. Zieeew.

--

memento lorem ipsum

Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej