Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej

Data: 2009-08-16 00:37:17
Autor: Elwis
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej

A teraz możecie wylać na mnie wiadro pomyj, koleżkowie mobilki.

Nie warto....
Kiedyś takie indywidua mogły znaleźć legalną pracę w UB lub ORMO, teraz muszą kombinować jak ty...

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-08-16 16:45:14
Autor: Marynarz

Użytkownik "Elwis" <elwiszyje@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h67du1$sui$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Tak tylko że UB i ORMO pomagało mordercom ludzi - czy ty jako fan prędkości nie czujesz że stoicie po tej same stronie ??

Data: 2009-08-16 22:16:32
Autor: Elwis
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej

Tak tylko że UB i ORMO pomagało mordercom ludzi - czy ty jako fan prędkości
nie czujesz że stoicie po tej same stronie ??
Skąd wywnioskowałeś, że jestem "fanem szybkości" ?

Data: 2009-08-17 11:34:06
Autor: Jacek Rudowski
On 2009-08-16, Elwis <elwiszyje@poczta.fm> wrote:

Tak tylko że UB i ORMO pomagało mordercom ludzi - czy ty jako fan prędkości
nie czujesz że stoicie po tej same stronie ??
Skąd wywnioskowałeś, że jestem "fanem szybkości" ?

Jezdzisz BMW? Jezdzisz... to na pewno jestes dresem i szalencem :)

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-08-16 20:37:17
Autor: nimex
Elwis <elwiszyje@poczta.fm> napisał(a):

> A teraz możecie wylać na mnie wiadro pomyj, koleżkowie mobilki.

Nie warto....
Kiedyś takie indywidua mogły znaleźć legalną pracę w UB lub ORMO, teraz muszą kombinować jak ty...

Co ty dziecko możesz wiedzieć o ORMO i ZOMO? Wytrzyj gluty spod nosa, a na
dyskusje z dorosłymi jeszcze za wcześnie.

Data: 2009-08-18 05:48:20
Autor: Elwis
Dzięki CB radio zrobiło się bezpieczniej
Co ty dziecko możesz wiedzieć o ORMO i ZOMO? Wytrzyj gluty spod nosa, a na
dyskusje z dorosłymi jeszcze za wcześnie.

Łał... ty to musisz pamiętać ORMO...