Dzięki Platformie Obywatelskiej ni ższe emerytury dla esbeków i członków WRON.

Data: 2010-01-01 19:56:34
Autor: Jadrys
Dzięki Platformie Obywatelskiej ni ższe emerytury dla esbeków i członków WRON.
W dniu 2010-01-01 18:18, Artur Borubar pisze:

Przemek

Nawet gdyby TK zakwestionował tę ustawę, to warto zapamiętac za czyich
rządów została uchwalona i weszła w życie, a kto obecnie tworzy koalicję z
członkami partii, do której należeli wszyscy esbecy i członkowie WRON!

Tak zapamiętam, i podejrzewam że dużo Polaków zapamięta i nie odda podobnie jak ja swoich głosów na koniunkturalnych błaznów..

Data: 2010-01-01 22:14:30
Autor: raff
Jadrys pisze:
[...]

No fakt, bo ich trzebaby rozstrzelac.

R.

Data: 2010-01-02 12:46:14
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-01 22:14, raff pisze:
Jadrys pisze:
[...]

Pełna zgoda.. Skoro są winni to kula w łeb, powiesić albo długoletni kryminał. - Jestem jak najbardziej za surowymi karami dla tych którzy na to zasłużyli. Ale do diabła nie stosujmy zasad "prawa wstecz" dla potrzeby chwili. I nie stosujmy odpowiedzialności zbiorowej.

Data: 2010-01-02 14:24:19
Autor: cytryna
[...]

Tow.Jadryś zapomnieliście jeszcze o karze dla "mniej winnych" aktywistów powiatowych struktur PZPR, ZSL, SD, UB, WSI,dla nich zamiast "prawa wstecz"
zwyczajnie "kopa wstecz" czyli w doopę i do roboty za 1500zł/mies. Chyba ehzekutywa waszego POP zatwierdzi ten postępowy wniosek. Pełnych gaci w Nowym Roku!

Data: 2010-01-02 16:38:07
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-02 14:24, cytryna pisze:
[...]

Nie zapomniałem o nikim, - wszyscy winni powinni zostać ukarani wyrokami bezpośrednimi.

A możesz mi powiedzieć dlaczego byli aktywiści mieliby pracować za 1500zł/mies.? - Gdzie tu postęp? Jeżeli sa winni do do kryminału, albo na stryczek. - jeżeli niewinni to dajmy im spokój.

Data: 2010-01-02 16:03:00
Autor: raff
[...]

Dlaczego nie ? SB to SB. WRON to WRON. Pod sciane.

R.

Data: 2010-01-02 17:00:59
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-02 16:03, raff pisze:

[...]

Tego nie stosowano nawet wobec członków  SS, - organizacji uznanej za przestępczą.

Data: 2010-01-02 18:14:19
Autor: raff
Jadrys pisze:
[...]

A powinno. Zreszta wobec tamtego systemu byla Norymberga.

R.

Data: 2010-01-02 18:33:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> schrieb im Newsbeitrag
Jadrys pisze:

> Tego nie stosowano nawet wobec członków  SS, - organizacji uznanej za
> przestępczą.

A powinno. Zreszta wobec tamtego systemu byla Norymberga.

R.

   nie uznana zreszta do dzis przez arcydemokratyczne rzady
   milujacej pokoj bundesrepublik deutschland lokomotywy tej
   naszej wspanalej zjednoczonej jewropy.

   ar

Data: 2010-01-03 23:10:31
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-02 18:14, raff pisze:
Jadrys pisze:
[...]

Sam widzisz jak to jest! - Komunizm zbrodniczym systemem? Wobec tego dlaczego kapitaliści nie zrobią pokazowego procesu żeby pokazać go w całej krasie?
Dlaczego w propagandowych szczekaczkach ciągle się słyszy o zbrodniach "komunistycznych" a nie o zbrodniach zbrodniarzy? Chyba dwa dni temu słyszałem w DTV że Popiełuszkę zabili komuniści.....

Data: 2010-01-03 23:13:05
Autor: raff
[...]

No wlasnie, dlaczego ?

R.

Data: 2010-01-04 10:15:58
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 23:13, raff pisze:
[...]

No bo wtedy wyszłyby na  jaw rzeczy które propaganda kapitalistyczna skrzętnie stara się zamaskować.. - Wtedy trzeba by było sądzić ludzi a nie system. I mogłoby się okazać że sam system jest o niebo sprawiedliwszy niż kapitalizm itd. itp.

Data: 2010-01-04 10:40:04
Autor: raff
[...]

Hehe, jadrys, skad sie takie osobniki biorą...

R.

Data: 2010-01-10 01:32:58
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 10:40, raff pisze:
[...]

Raczej powinieneś się zapytać jak takie osobniki potrafią  wobec wszechobecnej propagandy się uchować.

Data: 2010-01-02 08:12:32
Autor: Artur Borubar
Dzięki Platformie Obywatelskiej niższe emerytury dla esbeków i członków WRON.

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Tak zapamiętam, i podejrzewam że dużo Polaków zapamięta i nie odda podobnie jak ja swoich głosów na koniunkturalnych błaznów..

Na czym, w tym przypadku, miał polegac koniunkturalizm?

Przemek
 -- - PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-02 11:12:01
Autor: HaMMeR
Artur Borubar wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie wiesz, na czym polega koniunkturalizm 'w tym przypadku'?????

Czy to twoj 'przypis'?:))

'Nawet gdyby TK zakwestionował tę ustawę, to warto zapamiętac za czyich
rządów została uchwalona i weszła w życie, a kto obecnie tworzy koalicję z
członkami partii, do której należeli wszyscy esbecy i członkowie WRON!'

No i widzisz ciulku, ze powinienes jajka ogolic i ponownie
zaliczyc podstawowke, chociaz wiem, ze bedzie ci trudno...
:)

Data: 2010-01-02 12:44:37
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-02 08:12, Artur Borubar pisze:
[...]

Na potrzebie chwili.. Rząd i sejm nie bardzo potrafią  sobie dać radę z panującą w Polsce biedą i beznadzieją  więc organizują żenujące igrzyska w których główna rolę mają zagrać w bardzo wielu przypadkach bogu ducha winni ludzie.
Wszystko to dla zamaskowania swojej nieudolności. - i chęci przypodobania się zgorzkniałym ludziom.

Data: 2010-01-02 14:07:19
Autor: Artur Borubar
[...]

Bzdety bez najmniejszego uzasadnienia. Beznadziejnośc ma polegac na tym, że ten rząd poradził sobie ze światowym kryzysem najlepiej w Europie? Może na tym, że partia, z której rząd się wywodzi ma poparcie ponad połowy społeczeństwa? Polacy akceptują "nieudolnośc rządu"? Nie ma żadnej potrzeby organizowania igrzysk, tylko trzeba położyc kres sytuacji, w której ofiara przymiera głodem, a kat ma emeryturę niejednokrotnie dziesięciokrotnie większą od ofiary!

Data: 2010-01-02 16:36:49
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-02 14:07, Artur Borubar pisze:
[...]

Rząd sobie poradził? To gdzie do diabła są oszczędności mojego życia (500 tys. zł)? zaznaczam że nie inwestowałem na giełdzie. - Leżały tylko w PKO BP na lokacie inwestycyjnej.. A ja jak stary osioł wierzyłem zapewnieniom tego oszusta nazywanego premierem że kryzysu nie będzie i nie zlikwidowałem tej lokaty.. Powinienem chyba napisać wniosek żeby mi wypłacił odszkodowanie za te swoje zapewnienia.

W żaden sposób nie można tak postępować w państwie prawa. - świadczenia nabyte to "świętość" którą nie należy grać. - jeżeli jest ktoś czemuś winien to należy mu postawić zarzuty i skazać.

PS. Myślisz Jacku że teraz, po bandyckim ograniczeniu emerytur "katom" "ofiary" przestaną przymierać głodem?

Data: 2010-01-02 18:53:32
Autor: Artur Borubar
[...]

Dobre i to:

"Wcześniej szacowano, że świadczenia dla b. oficerów mają się zmniejszyć o
ok. 600 mln zł rocznie. PO zapowiadała, że część oszczędności przeznaczy dla
"pokrzywdzonych przez PRL".

Przemek

Data: 2010-01-03 23:07:49
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-02 18:53, Artur Borubar pisze:
[...]

Niestety, nie ma powodu żeby wierzyć w żadne słowo przedstawicieli PO. A poza tym ciekawe skąd wezmą pieniądze na zapłacenie należnych świadczeń z karnymi odsetkami po niewątpliwie przegranym procesie z byłymi tuzami pseudokomunistycznych władz?

Dzięki Platformie Obywatelskiej ni ższe emerytury dla esbeków i członków WRON.