"Dzięki Putinowi brat prezesa PiS mógł przemówić w rosyjskiej TV".

Data: 2009-09-21 12:36:28
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
"Dzięki Putinowi brat prezesa PiS mógł przemówić w rosyjskiej TV".
Jarosław Kaczyński wyświadcza swojemu bratu niedźwiedzią przysługę krytykując fakt zaproszenia Władimira Putina do Polski na obchody 70. rocznicy wybuchu II wojny światowej - mówi w radiu TOK FM minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski.
Jarosław Kaczyński uważa, że polskie władze niepotrzebnie zapraszały Władimira Putina do Polski i nie wykluczał, że mogło to mieć wpływ na decyzję Stanów Zjednoczonych o delegowaniu na obchody urzędnika niskiej rangi.

- Przestałem rozumieć prezesa Kaczyńskiego już jakiś czas temu - stwierdził Radosław Sikorski w TOK FM. - Dzięki wizycie Putina jego brat mógł przemówić i to przemówienie, współbrzmiące z przemówieniem Donalda Tuska, zostało puszczone na żywo w rosyjskiej telewizji dzięki czemu nasze racje mogły być tam prezentowane.

- Panu prezesowi wszystko kojarzy się ze zdradą i złymi emocjami, bo zdaje się, że on żyje złymi emocjami - dodał minister.

Słowo do Putina. Tak z serca - po słowiańsku - czytaj artykuł w Dziennikarstwie Obywatelskim

Ostro skrytykował też stanowisko BBN ws. tarczy. - Pół roku temu prorokowałem, że nawet jeśli prezydent USA wycofa się z umowy, to okopy świętej Trójcy światowego buszyzmu czyli nasze Biuro Bezpieczeństwa Narodowego się na to nie zgodzi i będzie walczyć dalej - mówił Sikorski w TOK FM.

http://wiadomosci.onet.pl/2046509,11,item.html

Przemek

Przestał Pan rozumiec Kaczyńskiego Panie Ministrze, bo normalny człowiek nie jest w stanie tego zrobic.

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-21 13:39:02
Autor: awe
"Dzięki Putinowi brat prezesa PiS mógł przemówić w rosyjskiej TV".
Pierdolenie kotka za pomoca mlotka. Jarus jak zwykle zabawny
awe

Data: 2009-09-21 14:36:42
Autor: Marek
"Dzięki Putinowi brat prezesa PiS mógł przem ówić w rosyjskiej TV".

Przestał Pan rozumiec Kaczyńskiego Panie Ministrze, bo normalny człowiek nie
jest w stanie tego zrobic.

No wlasne: normalny czlowiek nie jest w stanie przestac rozumiec...

"Dzięki Putinowi brat prezesa PiS mógł przemówić w rosyjskiej TV".