Dzięki bohaterskim sędziom demokracja w USA przetrwała kolejny dzień (z trudem)! ;-)

Data: 2017-02-10 08:19:46
Autor: A. Filip
Dzięki bohaterskim sędziom demokracja w USA przetrwała kolejny dzień (z trudem)! ;-)
Demokratyczny federalny sąd apelacyjny nie zawiesił zawieszenia dekretu
wroga demokracji wybranego wbrew woli większości amerykańskich wyborców!
Alleluja! ;-)

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-decyzja-o-zawieszeniu-dekretu-trumpa-podtrzymana-do-zobaczen,nId,2350247
10 lutego (05:24) Decyzja o zawieszeniu dekretu Trumpa podtrzymana.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-02-10 02:36:00
Autor: V.L.Pinkley
Dzięki bohaterskim sędziom demokracja w USA przetrwała kolejny dzień (z trudem)! ;-)
To dopiero początek  rywalizacji o największego demokratę USA:)
Strach pomyśleć co będzie dalej.

Data: 2017-02-10 12:25:56
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Demokratyczny federalny sąd apelacyjny nie zawiesił zawieszenia dekretu
wroga demokracji wybranego wbrew woli większości amerykańskich wyborców!
Alleluja! ;-)

Nie do pomyślenia w PRL-pis! Tu decyduje Nowogrodzka!

--
Lepudruk

Dzięki bohaterskim sędziom demokracja w USA przetrwała kolejny dzień (z trudem)! ;-)