Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Data: 2009-11-30 14:27:06
Autor: Roger Perejro
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!
 Gratuluję nam wszystkim, to sukces całego społeczeństwa, bo wtedy, gdy była potrzebna wyrozumiałość dla decyzji rządu, to społeczeństwo wywiązało się z tego zadania na piątkę - powiedział Grzegorz Dolniak. - To wielki wspólny sukces Polski i Polaków - dodał polityk PO, komentując doniesienia, że PKB Polski wzrósł w trzecim kwartale roku o 1,7 procent.

Cieszę się, że również opozycja doceniła rolę polskiego społeczeństwa, i że nie neguje tego, co zrobiliśmy wszyscy wspólnie - stwierdził Grzegorz Dolniak.

Jak następnie zauważył poseł PO, ze strony opozycji, prędzej czy później, "muszą pojawić się argumenty w rodzaju, że rośnie dług publiczny i deficyt".

GUS podał dane o PKB - sprawdź dane, przeczytaj komentarze ekspertów

- Sądząc jednak po wynikach gospodarczych Polska wypada o wiele lepiej na tle innych państw - podkreślił poseł PO, akcentując, że należy podziękować ministrowi finansów Jackowi Rostowskiemu, dzięki któremu w Polsce zdołano ograniczyć skutki kryzysu gospodarczego.

Pawlak: możemy podjechać w okolice 2 proc.

Wicepremier, minister gospodarki Waldemar Pawlak przewiduje, że na koniec tego roku Produkt Krajowy Brutto (PKB) może wynieść około 2 proc.

- Myślę, że możemy, jeżeli nie będzie jakiś poważniejszych turbulencji, podjechać w okolice 2 proc. Mam nadzieję, że to będzie taki dobry trend. Jeżeli po pierwszym kwartale drugi i trzeci jest lepszy, to należy mieć nadzieję, że będziemy mieć dobre wyniki na koniec roku - powiedział Pawlak dziennikarzom w Krakowie.

W poniedziałek Główny Urząd Statystyczny podał, że PKB wzrósł w III kwartale 2009 roku o 1,7 proc. rok do roku, po wzroście o 1,1 proc. rok do roku w II kwartale.

Czytaj w OnetBiznes: gospodarka rośnie, ale nie bez przeszkód

http://wiadomosci.onet.pl/2087099,11,dobre_wiadomosci_dla_polski_to_sukces_calego_spoleczenstwa,item.html

Przemek

Ładnie byśmy wyglądali gdyby premier Tusk kierował się sugestią idioty, który chciał zwiększac deficyt, to po pierwsze. Po drugie, całe szczęście, że idiota sugerujący zadłużenie nie ma żadnego wpływu na finanse RP. I miec nie będzie!

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-11-30 14:36:52
Autor: boukun

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hf0h7c$c7i$1news.onet.pl...
[...]

A co z tego mają Polacy w zamian?

boukun

Data: 2009-11-30 15:01:48
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 14:36:52 +0100, boukun napisał(a):

Cieszę się, że również opozycja doceniła rolę polskiego społeczeństwa, i że nie neguje tego, co zrobiliśmy wszyscy wspólnie - stwierdził Grzegorz Dolniak.

A co z tego mają Polacy w zamian?

Co Polacy mają niech cię nie obchodzi, tato Dawidolfa, ty możesz jakiemuś
bankierowi laskę zrobić.

Data: 2009-11-30 15:06:49
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1wzrch9ybyys7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz...

boukun

Data: 2009-11-30 15:10:34
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:06:49 +0100, boukun napisał(a):

[...]

"Nie wiem, niemiecki bankier. Na Heimie mieszkało nas ze 30 Polaków, jeden
 taki sprowadził pedała bankiera, któremu najprawdopodobniej dupy dawał, ja
 potem go sponiewierałem i skopałem (tego Polaka). Chłopak wpadł w depresje
 i rzucił sie pod samochód. Ten bankier stawiał nam alkohol, a potem się
 chcial wycofać, zagoniłem go do pały, bo nie chciał stawiać, aloe nie
 mogłem mu sie w ryja zlać, taka blokada jakaś.  boukun"
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

Data: 2009-11-30 15:16:22
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:xg46wp6xtjob.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

boukun

Data: 2009-11-30 15:19:58
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:16:22 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Watpię, ale o tobie się tego nie da powiedzieć:

Data: 2009-11-30 16:04:20
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:45:59 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Watpię lachociągu, ale o tobie się tego nie da powiedzieć:

Data: 2009-11-30 19:06:49
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 16:44:08 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Krzycz, krzycz lachociągu, he, he...

Data: 2009-11-30 11:15:01
Autor: Marek
On 30 Lis, 19:06, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

 chcial wycofać, zagoniłem go do pały, bo nie chciał stawiać, aloe nie
 mogłem mu sie w ryja zlać, taka blokada jakaś.

Ale jestes pamiętliwy...heeeheee...kiedy to było...???

Data: 2009-11-30 20:31:13
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:eb620dbe-7cbb-4d2f-af82-227cb493207dz7g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

boukun"http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Ale jestes pamiętliwy...heeeheee...kiedy to było...???
-- -- -- -- --
Pamiętliwy? To głupiego Piotrusia trzyma przy życiu..., on się przy tym codziennie masturbuje...

boukun

Data: 2009-11-30 20:46:27
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 11:15:01 -0800 (PST), Marek napisał(a):

boukun"http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Ale jestes pamiętliwy...heeeheee...kiedy to było...???

Łoj, nie wiem. Lachociąg będzie miał zapisane, on ma wszystko o sobie
zapisane, bo jest zakochany.
Piotr

Data: 2009-11-30 20:47:18
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 20:04:40 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Krzycz, krzycz lachociągu, he, he... "Nie wiem, niemiecki bankier. Na Heimie mieszkało nas ze 30 Polaków, jeden

Data: 2009-11-30 22:05:11
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 21:53:13 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Krzycz, krzycz, lachociągu, może jakiś pederasta rzeczywiście cię przyleci
uzupełnić:

Data: 2009-11-30 23:01:56
Autor: Piotr

No, to dobranoc psycholu. http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

Data: 2009-12-01 17:38:43
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 23:19:44 +0100, boukun napisał(a):

[...]

I jak tam tato Dawidolfa, bankierski lachociągu, dziś też udajesz
puszczyka?
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
Na wszelki wypadek przypomnę ci adresy gejowskich klubów, bo coś czuję, że
znowu się bedziesz jarał na chłopczyków:
http://www.pora.pl/swidnica/gay-bary

Data: 2009-11-30 15:05:05
Autor: Roger Perejro
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

A co z tego mają Polacy w zamian?

Najogólniej biorąc, szybszy rozwój.

Przemek

Data: 2009-11-30 15:13:20
Autor: boukun

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hf0jek$jbf$1news.onet.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

A co z tego mają Polacy w zamian?

Najogólniej biorąc, szybszy rozwój.

Przemek
--

Jak to mówią w Radio ESKA, spędzają "mile" czas w TESCO...

boukun

Data: 2009-11-30 14:41:11
Autor: bolek
[...]

To jest tylko odroczenie kryzysu.
Obligacje trzeba będzie spłacić, katastrofa służby zdrowia
zostanie następcom tych geniuszy ekonomii.
To jest eutanazja na NARODZIE.
Każdy może dopiąć budżet i zagłodzić rodzinę.

bolek

Data: 2009-11-30 15:10:16
Autor: - heÂŽsk -
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!
On Mon, 30 Nov 2009 14:41:11 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

To jest tylko odroczenie kryzysu.
Obligacje trzeba b?dzie sp?aci?, katastrofa s?u?by zdrowia
zostanie nast?pcom tych geniuszy ekonomii.
To jest eutanazja na NARODZIE.
Ka?dy mo?e dopiÂą? bud?et i zag?odzi? rodzin?.

jest nadzieja ze nastepne wybory wygra pis i ocali nas od zguby!

--

 HeSk

Data: 2009-11-30 15:20:34
Autor: Roger Perejro
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał

Rozumiem, że wolałbyś żeby pkb spadło?

Przemek

Data: 2009-11-30 15:41:37
Autor: bolek

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hf0kbk$lvf$1news.onet.pl...

[...]

Oni akurat mają taki wpływ na PKB jak ja na zaćmienie słońca.
Oni dbają tylko o to, żeby deficyt wzrósł po ich zejściu ze sceny.
Ale to i tak będzie ich zasługa. Długi trzeba spłacać.

bolek

Data: 2009-11-30 16:16:00
Autor: cirrus
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf0m7c$b0s$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A gdyby był duży deficyt to mieliby na to wpływ?

--
stevep

Data: 2009-11-30 17:14:49
Autor: bolek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hf0kp3$151$1news.vectranet.pl...
[...]

Chodzi przecież o PKB którym się tak chwalą.
A co do deficytu, to czym mniejszy jest w tej chwili deficyt,
tym większe bagno po sobie zostawią.
Zachód powoli wyjdzie z kryzysu a u nas się dopiero rozpocznie.
Ale po nich choćby potop.

bolek

Data: 2009-11-30 15:10:16
Autor: - heÂŽsk -
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!
On Mon, 30 Nov 2009 14:27:06 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

 Gratuluj? nam wszystkim, to sukces ca?ego spo?ecze?stwa, bo wtedy, gdy by?a potrzebna wyrozumia?oÂś? dla decyzji rzÂądu, to spo?ecze?stwo wywiÂąza?o si? z tego zadania na piÂątk? - powiedzia? Grzegorz Dolniak. [...]

 tym sposobem wyrwano zeby wielkiemu zwolennikow doplat,
 bylemu premierowi, ktory zapewne gryzie paznokcie w samotnosci.
 "ten drzymala!" ;O)

--

 HeSk

Data: 2009-11-30 15:25:17
Autor: Roger Perejro
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!
Użytkownik "- heRsk -" <brukselskie?bigbrednie@interia.pl> napisał

tym sposobem wyrwano zeby wielkiemu zwolennikow doplat,
bylemu premierowi, ktory zapewne gryzie paznokcie w samotnosci.
"ten drzymala!" ;O)

Jest jeszcze jedna prognoza ekonomoicznego debila, że poprzejściu na euro, emeryci i renciści stracą po 200 zł.

Przemek

Data: 2009-11-30 17:13:12
Autor: u2
Roger Perejro pisze:
[...]

Sorry, ale ja widzę u siebie i moich znajomych tylko niespłacone długi
więc nie ściemniaj z tym wzrostem PKB, kawuś.

Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!