Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Data: 2009-11-30 14:36:52
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hf0h7c$c7i$1news.onet.pl...
Gratuluję nam wszystkim, to sukces całego społeczeństwa, bo wtedy, gdy była potrzebna wyrozumiało¶ć dla decyzji rz±du, to społeczeństwo wywi±zało się z tego zadania na pi±tkę - powiedział Grzegorz Dolniak. - To wielki wspólny sukces Polski i Polaków - dodał polityk PO, komentuj±c doniesienia, że PKB Polski wzrósł w trzecim kwartale roku o 1,7 procent.

Cieszę się, że również opozycja doceniła rolę polskiego społeczeństwa, i że nie neguje tego, co zrobili¶my wszyscy wspólnie - stwierdził Grzegorz Dolniak.

A co z tego maj± Polacy w zamian?

boukun

Data: 2009-11-30 15:01:48
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 14:36:52 +0100, boukun napisał(a):

Cieszę się, że również opozycja doceniła rolę polskiego społeczeństwa, i że nie neguje tego, co zrobili¶my wszyscy wspólnie - stwierdził Grzegorz Dolniak.

A co z tego maj± Polacy w zamian?

Co Polacy maj± niech cię nie obchodzi, tato Dawidolfa, ty możesz jakiemu¶
bankierowi laskę zrobić.

Data: 2009-11-30 15:06:49
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1wzrch9ybyys7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz...

boukun

Data: 2009-11-30 15:10:34
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:06:49 +0100, boukun napisał(a):

[...]

"Nie wiem, niemiecki bankier. Na Heimie mieszkało nas ze 30 Polaków, jeden
 taki sprowadził pedała bankiera, któremu najprawdopodobniej dupy dawał, ja
 potem go sponiewierałem i skopałem (tego Polaka). Chłopak wpadł w depresje
 i rzucił sie pod samochód. Ten bankier stawiał nam alkohol, a potem się
 chcial wycofać, zagoniłem go do pały, bo nie chciał stawiać, aloe nie
 mogłem mu sie w ryja zlać, taka blokada jaka¶.  boukun"
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

Data: 2009-11-30 15:16:22
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:xg46wp6xtjob.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

boukun

Data: 2009-11-30 15:19:58
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:16:22 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Watpię, ale o tobie się tego nie da powiedzieć:

Data: 2009-11-30 15:21:13
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:n2sarzz8u3jn$.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-11-30 15:45:59
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:15g2h1qn0r22b$.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-11-30 16:04:20
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:45:59 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Watpię lachoci±gu, ale o tobie się tego nie da powiedzieć:

Data: 2009-11-30 16:44:08
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:swxvepoyskph$.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-11-30 19:06:49
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 16:44:08 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Krzycz, krzycz lachoci±gu, he, he...

Data: 2009-11-30 11:15:01
Autor: Marek
On 30 Lis, 19:06, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

 chcial wycofać, zagoniłem go do pały, bo nie chciał stawiać, aloe nie
 mogłem mu sie w ryja zlać, taka blokada jaka¶.

Ale jestes pamiętliwy...heeeheee...kiedy to było...???

Data: 2009-11-30 20:31:13
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:eb620dbe-7cbb-4d2f-af82-227cb493207dz7g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

boukun"http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Ale jestes pamiętliwy...heeeheee...kiedy to było...???
-- -- -- -- --
Pamiętliwy? To głupiego Piotrusia trzyma przy życiu..., on się przy tym codziennie masturbuje...

boukun

Data: 2009-11-30 20:46:27
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 11:15:01 -0800 (PST), Marek napisał(a):

boukun"http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Ale jestes pamiętliwy...heeeheee...kiedy to było...???

Łoj, nie wiem. Lachoci±g będzie miał zapisane, on ma wszystko o sobie
zapisane, bo jest zakochany.
Piotr

Data: 2009-11-30 20:04:40
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:17iyold5dzdxc.6xbo5axghk0h.dlg40tude.net...

Data: 2009-11-30 20:47:18
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 20:04:40 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Krzycz, krzycz lachoci±gu, he, he... "Nie wiem, niemiecki bankier. Na Heimie mieszkało nas ze 30 Polaków, jeden

Data: 2009-11-30 21:53:13
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:139by2uqqxyh3$.2dnueq6azpdy$.dlg40tude.net...

Data: 2009-11-30 22:05:11
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 21:53:13 +0100, boukun napisał(a):

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

Krzycz, krzycz, lachoci±gu, może jaki¶ pederasta rzeczywi¶cie cię przyleci
uzupełnić:

Data: 2009-11-30 22:08:16
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:141egay7y4436.1t101lij53ow2$.dlg40tude.net...

Data: 2009-11-30 22:10:47
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:199fzxbbj6bya.ei2fchfaapzn.dlg40tude.net...

Data: 2009-11-30 22:29:25
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:d56z1kikyylw.fq9nh0gu3fjw.dlg40tude.net...

Data: 2009-11-30 22:42:48
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:184sgtzc5j1y1.1n8ew4w976gfq$.dlg40tude.net...

Data: 2009-11-30 22:55:39
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:y1z8sotl6raa.gmhxthhkoidd$.dlg40tude.net...

Data: 2009-11-30 23:01:56
Autor: Piotr

No, to dobranoc psycholu. http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

Data: 2009-11-30 23:19:44
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:278qq1utgi32$.1vj1sidy9w0tg.dlg40tude.net...

Data: 2009-12-01 17:38:43
Autor: Piotr
Dnia Mon, 30 Nov 2009 23:19:44 +0100, boukun napisał(a):

[...]

I jak tam tato Dawidolfa, bankierski lachoci±gu, dzi¶ też udajesz
puszczyka?
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
Na wszelki wypadek przypomnę ci adresy gejowskich klubów, bo co¶ czuję, że
znowu się bedziesz jarał na chłopczyków:
http://www.pora.pl/swidnica/gay-bary

Data: 2009-12-01 17:41:13
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1e1rcp9a5oj27.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-12-01 18:00:48
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5jrqi7x8p1fh.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-12-02 11:34:09
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:11pv1dt0f18ti$.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-12-03 22:41:57
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mi05elpzpi7o.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-11-30 15:05:05
Autor: Roger Perejro
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

A co z tego maj± Polacy w zamian?

Najogólniej bior±c, szybszy rozwój.

Przemek
--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedĽ w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywi±zuje się

Data: 2009-11-30 15:13:20
Autor: boukun
Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hf0jek$jbf$1news.onet.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

A co z tego maj± Polacy w zamian?

Najogólniej bior±c, szybszy rozwój.

Przemek
--

Jak to mówi± w Radio ESKA, spędzaj± "mile" czas w TESCO...

boukun

Dzięki ministrowi Rostowskiemu Polska wypada bardzo dobrze na tle innych państw!