Dzięki skutecznemu niemieckiemu ZOMO zamiast starego lasu będzie kopalnia niemieckiego węgla BRUNATNEGO

Data: 2018-09-17 08:31:07
Autor: A. Filip
Dzięki skutecznemu niemieckiemu ZOMO zamiast starego lasu będzie kopalnia niemieckiego węgla BRUNATNEGO
Pryncypialnie opierdalam rząd PiSowskich nieudaczników że sobie nie
poradził z eko-terrorystami "jak Niemcy"!  Za PO by tak nie było! ;-)

https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-45542757
German treehouse protest dismantled by police
; 16 September 2018 ;
Police have been continuing to remove anti-coal activists from
treehouses up to 25m (80ft) from the ground in a forest in
north-western Germany. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-09-17 00:10:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 17 września 2018 08:31:17 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> Police have been continuing to remove anti-coal activists from
> treehouses up to 25m (80ft) from the ground in a forest in

"Prastary" las ocaleje po drugiej stronie kopalni, o tu: https://goo.gl/maps/KaSxTyR9fMo

Masz coś z naszego podwórka: las równie prastary, kornika nie ma, wyngla też, a tną na potęgę. https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/puszcza-karpacka-moze-byc-parkiem-narodowym-opor-mieszkancow-i-wladz,868098.html

Do boju Filipie!

--
Bruno

Data: 2018-09-17 09:19:34
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

Masz coś z naszego podwórka: las równie prastary, kornika nie ma, wyngla też, a tną na potęgę. https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/puszcza-karpacka-moze-byc-parkiem-narodowym-opor-mieszkancow-i-wladz,868098.html

Ależ ja chce "tylko" żeby niemieckie [...] grały według równie wysokich
standardów jakie wcisnęły Polsce.  Nie zdołają?  Szkoda ich "reputacji".
Totalne trolle "mgliście" (nieprecyzyjnie) z pianą na ustach
opierdalały za Puszcze Białowieską.  Ja nie mam zupełnie nic przeciw
temu by Niemcy oberwały teraz skutkami tej "krótkowzroczności".

Wszystko ma swoją cenę.  Za wszystko przyjdzie kiedyś zapłacić.

--
A. Filip

Data: 2018-09-17 00:35:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 17 września 2018 09:19:35 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> Do boju Filipie!

Ależ ja chce "tylko" żeby niemieckie [...] grały według równie wysokich

Masz tam w tym "prastarym lesie" jakiś rezerwat lub choć obszar Natura 2000?

To teraz sobie porównaj z Puszczami Białowieską i Karpacką.

BTW Lasy Państwowe muszą ciąć, gdyż w ciągu dwu lat mają dorzucić 800mln na drogi lokalne i wybudować Mieszkania+. --
Bruno

Data: 2018-09-17 03:17:06
Autor: Zenek Kapelinder
Dzięki skutecznemu niemieckiemu ZOMO zamiast starego lasu będzie kopalnia niemieckiego węgla BRUNATNEGO
30% powierzchni Polski to lasy. Z tego prawie wszystko to lasy panstwowe. Powierzchnia lasow w Polsce caly czas rosnie. Po to sa lasy panstwowe zeby scinac w nich drzewa, drewno sprzedawac a pieniedzmi ze sprzedazy zasilac budzet. Dodatkowy ubytek drzew za miliard zlotych przy powierzchni lasow ponad 9 milionow hektarow polski ekosystem nie odczuje zwlaszcza ze natychmiast po wycieciu sadzone sa nowe drzewa. Lasy panstwowe wplacaja corocznie do budzetu ok 2 miliardy zlotych i dodatkowe miliard rozlozony na kilka lat nie stanowi dla nich obciazenia, zwlaszcza ze zarzadzaja panstwowym majatkiem i jak awaryjnie beda potrzebowaly pieniedzy to wezma sobie z budzetu. Fersztejen?

Data: 2018-09-17 04:00:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 17 września 2018 12:17:07 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]
9 mln ha powiadasz? To jak sobie podarują 0,063 mln ha w Białowieży i 0,315 mln ha w Karparach to chyba też nie powinno być problemu. Tym bardziej, ze  na reszcie posadzi się nowe drzewa.

Nieustannie podziwiam dwujmyślenie pisiorów. Z jednej strony jak ktoś buduje sobie zamek na skraju lasu na sztucznej wyspie na sztuczym jeziorze to drą się wniebogłosy, że przyrodę niszczy i prastary las niszczy. Jak trzeba państwowy las wyciąć, to od razu przechodzą w tryb "nie ma sprawy, tnijcie".

[...]

2 mld powiadasz? Z czego 1,3mld to pewnie VAT, którego nie płacą Lasy a nabywcy drewna. Lasy są tu tylko pośrednikiem.

Skoro jest tak dobrze to czemu pisiory tak darły ryja gdy rząd PO zabierał pieniądze LP? --
Bruno

Data: 2018-09-17 14:36:43
Autor: Pajdak
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:808c9617-0a61-4244-96fe-e6c4932ca93egooglegroups.com...
[...]

Budżet? Głupis jak but. Gdzie POjechały świerki zżarte przez korniki? Do puszczy noteckiej czy do Torunia?

--
Pajdak

Data: 2018-09-17 06:47:00
Autor: japanizer
On Monday, September 17, 2018 at 2:48:40 PM UTC+2, Pajdak wrote:
[...]

Ba - według pisiorów kornik drukarz zeżarł nawet dęby, których poza Wolską nie trawi i nie rusza.

Data: 2018-09-17 17:29:56
Autor: Pajdak
świerki zeżarte przez korniki zenuś przerobił na węgiel
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
[...]

No paczpan, Rydzykowi z myśliwemu od strzelania do "dzikich" bażantów w
klatkach nawet zeżarte dęby się przydały. Może je do uli powstawiali? Co za
łajdaki!

--
Pajdak

Data: 2018-09-17 09:55:04
Autor: A. Filip
> [...]

BTW Lasy Państwowe muszą ciąć, gdyż w ciągu dwu lat mają dorzucić
800mln na drogi lokalne i wybudować Mieszkania+.

A ile procent opierdoli za Puszczę Białowieską zawierało jakiekolwiek
wzmianki o Natura-2000?  Ile procent ludzi zapamiętało że _wtedy_ to
było ważne/kluczowe?

Zaś opodatkowanie Lasów Państwowych od _wartości obrotu_ drewnem
wprowadził rząd Donalda Tuska (PO).  Tamto słuszne wyciąganie forsy z
Lasów Państwowych oczywiście nie miało żadnego wpływu na wielkość
wycinki?  WOW! :-)

Jak chcesz "chamskiego realizmu":  Ministerstwo Szyszki chciało dostać
"2% Tuska" od wartości sprzedaży "drewna kornikowego".  Bez "2% Tuska"
ministerstwo nie miałoby _finansowego_ interesu naciskać na Lasy
Państwowe dla których to był jak rozumiem "niezbyt opłacalny interes".
Więc chwal konsekwencje "mądrości Tuska (PO)" od rana do wieczora! :-)

--
A. Filip

Data: 2018-09-17 01:07:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 17 września 2018 09:55:36 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

A ile procent opierdoli za Puszczę Białowieską zawierało jakiekolwiek
wzmianki o Natura-2000?  Ile procent ludzi zapamiętało że _wtedy_ to

A teraz to co powyżej po polsku poproszę.

[...]

Filipku, nie bulwersuje się. Podatków nikt nie zniósł. Te 800 mln i Mieszkanie+ to ekstra wydatki które Lasy będą musiały pokryć.

--
Bruno

Data: 2018-09-17 10:53:35
Autor: Mario
W dniu 17.09.2018 o 08:31, A. Filip pisze:
Pryncypialnie opierdalam rząd PiSowskich nieudaczników że sobie nie
poradził z eko-terrorystami "jak Niemcy"!  Za PO by tak nie było! ;-)

Po 6 latach blokowaniu wycinki przez ekologów, sąd orzekł że wycinka jest legalna. Czy u nas zapadła jakaś decyzja sądu zezwalająca na wycinkę, która nastąpiła wbrew obowiązującemu prawu? Nasi "chłopcy" napierdalający ekologów w mieli naszywki Śmierć Wrogom Ojczyzny. Czy niemieccy funkcjonariusze też mieli naszywki formacji zbrojnych z czasów II WŚ?

MD

Data: 2018-09-17 14:34:49
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+qwj148mgtf-i9h1@wp.eu...
Pryncypialnie opierdalam rząd PiSowskich nieudaczników że sobie nie
poradził z eko-terrorystami "jak Niemcy"!  Za PO by tak nie było! ;-)

Za czasów PO nie sprowadzano tyle węgla z Rosji.

--
Pajdak

Dzięki skutecznemu niemieckiemu ZOMO zamiast starego lasu będzie kopalnia niemieckiego węgla BRUNATNEGO