Dzięki wielka XXL

Data: 2011-10-22 22:45:53
Autor: MH
Dzięki wielka XXL

Cytat szanownej "Pani" :

Czy z tego wynika, że mogę siedzieć z piłą na drzewie i czatować na
jakiegoś skurwysyna?

Tak was uczą ??

MH

Data: 2011-10-23 00:55:32
Autor: Lorn
Dzięki wielka XXL
W dniu 2011-10-23 00:45,  MH pisze:

Cytat szanownej "Pani" :

Czy z tego wynika, że mogę siedzieć z piłą na drzewie i czatować na
jakiegoś skurwysyna?

Tak was uczą ??

Musiał być jakiś zlot czarownic... :>

Data: 2011-10-23 18:12:10
Autor: Ikselka
Dzięki wielka XXL
Dnia Sat, 22 Oct 2011 22:45:53 +0000 (UTC), MH napisał(a):

Cytat szanownej "Pani" :

Czy z tego wynika, że mogę siedzieć z piłą na drzewie i czatować na
jakiegoś skurwysyna?

Tak was uczą ??

Nieczytatym i niekumatym szkoda cokolwiek wyjaśniać. Po prostu przeczytaj
po raz setny moją sygnaturkę, może TYM RAZEM ją zrozumiesz.

--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Dzięki wielka XXL