Dziekuje Jaroslawowi Kaczynskiemu

Data: 2010-04-27 09:06:46
Autor: Neko
Dziekuje Jaroslawowi Kaczynskiemu
za odpowiedzialna decyzje nt startu w wyborach.

Pogonimy fraglesa, pogonimy. :)

Data: 2010-04-27 00:35:12
Autor: J-23
On 27 Kwi, 09:06, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote:
za odpowiedzialna decyzje nt startu w wyborach.

Pogonimy fraglesa, pogonimy. :)

Ciekawe czy tez bedzie pouczal pilotow jak maja ladowac, i gdzie?

J-23 itede...

Data: 2010-04-27 09:36:42
Autor: Neko
Dziekuje Jaroslawowi Kaczynskiemu
Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal
Ciekawe czy tez bedzie pouczal pilotow jak maja ladowac, i gdzie?

Fragles? Nie wiem. W koncu fragles to taki debil, ze nawet bym
mu nie powierzyl w opiece pchly. :)

Data: 2010-04-27 00:45:56
Autor: zbig
On 27 Kwi, 09:36, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal

> Ciekawe czy tez bedzie pouczal pilotow jak maja ladowac, i gdzie?

Fragles? Nie wiem. W koncu fragles to taki debil, ze nawet bym
mu nie powierzyl w opiece pchly. :)

Jeśli on jest debilem to jak byś okeślił swój stan umysłowy?

Data: 2010-04-27 18:41:33
Autor: awe

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hr6kmq$vig$1news.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
steve ja wiem ze awam imponuje Kiepski stad tego bronka sobie wybraliscie na przyWotce
awe

Data: 2010-04-27 10:26:57
Autor: -heŽsk-
Dziekuje Jaroslawowi Kaczynskiemu
On Tue, 27 Apr 2010 09:36:42 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl>
wrote:

Fragles? Nie wiem. W koncu fragles to taki debil, ze nawet bym
mu nie powierzyl w opiece pchly. :)

 kompleksik malego czlonka, co ? ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet by³ ziemiš niczyjš

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 15:07:42
Autor: cirrus
Dziekuje Jaroslawowi Kaczynskiemu
Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> napisal w wiadomosci news:hr647o$17h$1news.onet.pl...
Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal
Ciekawe czy tez bedzie pouczal pilotow jak maja ladowac, i gdzie?
Fragles? Nie wiem. W koncu fragles to taki debil, ze nawet bym
mu nie powierzyl w opiece pchly. :)

Te Sraglers zginiesz i pchly twoje.

--
stevep

Data: 2010-04-27 09:19:23
Autor: Przewodas
Dziekuje Jaroslawowi Kaczynskiemu
za odpowiedzialna decyzje nt startu w wyborach.

Pogonimy fraglesa, pogonimy. :)

Ja też bardzo dziękuję Panu Prezesowi za to wspaniałe moralne zwycięstwo, do
którego się przyczynił:

http://img192.imageshack.us/img192/2807/nowy1u.jpg

Pod Twoim przewodem będzie takich moralnych zwycięstw więcej!
Pozdrawiam
Przewodas

P.S.
Opamiętajcie się durnie!

Data: 2010-04-27 09:57:20
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Przewodas" <bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001eab.4bd68ffbnewsgate.onet.pl...

http://img192.imageshack.us/img192/2807/nowy1u.jpg

Dorzynanie watachy?

Pod Twoim przewodem będzie takich moralnych zwycięstw więcej!
Pozdrawiam
Przewodas

Spierdalaj gamoniu.

P.S.
Opamiętajcie się durnie!

.... i kto to mówi

Tomy M.

Data: 2010-04-27 18:40:39
Autor: awe
Dziekuje Jaroslawowi Kaczynskiemu
masz tego wiecej?
awe

Data: 2010-04-27 10:26:57
Autor: -heÂŽsk-
Dziekuje Jaroslawowi Kaczynskiemu
On Tue, 27 Apr 2010 09:06:46 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl>
wrote:

za odpowiedzialna decyzje nt startu w wyborach.

 prawdziwy patriota, wielki maz stanu - jaroslaw wielki ! ;o)))

Pogonimy fraglesa, pogonimy. :)

 zycze wam tego ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 15:06:23
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:hr62fo$rjb$1news.onet.pl...
za odpowiedzialna decyzje nt startu w wyborach.
Pogonimy fraglesa, pogonimy. :)

Pogonią kota prezesowi, pogonią.

--
stevep