Dziękuję Kaczyńskie mu

Data: 2009-05-02 14:32:30
Autor: naprany jak kruk!
Dziękuję Kaczyńskie mu
Fri, 1 May 2009 18:09:52 +0200, w <gtf70e$mr8$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

że zamiast maszerować, mogę trzy dni grillować.

kartofel pisal prace z przewagi marksizmu-leninizmu i socjalizmu wiec nie jemu
to zawdzieczasz tylko tym na ktorych kapowal
--
# Nasi południowi sąsiedzi coraz lepiej oceniają wejście swego kraju do strefy euro. Według badań agencji Focus, 74 procent obywateli Słowacji ocenia ten krok jako korzystny dla mieszkańców i kraju. W lutym ub. roku, na 10 miesięcy przed przyjęciem wspólnej waluty, tylko 43 procent respondentów wypowiadało się pozytywnie.
Analiza ankiet wykazuje, że stale rośnie odsetek ludzi zadowolonych z wprowadzenia euro na Słowacji. Ostatnie badania przeprowadzono w dniach 4-10 marca br., wzięło w nim udział 1029 respondentów. Jednoznacznie entuzjastycznie wypowiedziało się 24 proc. Słowaków, pozytywnie o tym kroku mówiło 50 procent obywateli republiki. Jednoznacznie źle to odebrało 16 procent respondentów, 5 procent "w zasadzie negatywnie". 5 procent badanych nie wiedziało co odpowiedzieć. #

Data: 2009-05-02 14:50:48
Autor: boukun
Dziękuję Kaczyńskiemu

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotr.stelmach@stelmach.wroclaw.pl> napisał w wiadomości news:0afov4hg30svhdjkjcrfitdc7magubn2t94ax.com...
[...]

To był sarkazm... Ja bym wolał z dziećmi iść na miasto spotkać się ze szczęśliwymi Polakami z wielkich zakładów pracy, szkół, instytucji społecznych, zdrowotnych itp. Potem ze znajomymi i rodziną na lody, jakiś piknik, zabawa na deskach, a nie codziennie dioksyny wdychać i świninę wpieprzać nafaszerowną antybiotykami.

boukun

Dziękuję Kaczyńskie mu