Dziękuję Kaczyńskiemu

Data: 2009-05-01 18:09:52
Autor: boukun
Dziękuję Kaczyńskiemu
że zamiast maszerować, mogę trzy dni grillować. Mimo wszystko, wolałbym między ludzi i jak żony nie ma, to na dupki ładne popatrzeć. Ale ładnych to już w Polsce nie ostało sie prawie...
Zapraszam wszystkich na grilla, małpki przynieście ze sobą http://www.youtube.com/watch?v=ChP3ge3NXQw

boukun

Data: 2009-05-01 16:17:06
Autor: Tzva Adonai
Dziękuję Kaczyńskiemu
Zapraszam wszystkich na grilla, małpki przynieście ze sobą

Nie rzucaj słów na wiatr... Mógłbym do ciebie podpiłować, do Świdnicy nie jest
w końcu aż tak daleko... --

Data: 2009-05-01 16:34:36
Autor: Tzva Adonai
Dziękuję Kaczyńskiemu
Tzva Adonai <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Nie rzucaj słów na wiatr... Mógłbym do ciebie podpiłować, do Świdnicy nie jest
w końcu aż tak daleko...

Dzięki za zaproszenie.. Jeśli jutro znajdę trochę wolnego czasu, to może
wpadnę na godzinkę, ale niczego nie obiecuję.. Myślisz, że Adrianka ucieszy
się z prezentu w postaci oryginalnej, bawarskiej sukienki?...

Data: 2009-05-01 18:43:27
Autor: boukun
Dziękuję Kaczyńskiemu

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtf8as$kf2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma sprawy, wpadaj. Nie sil się na prezenty..., darowanemu koniowi się w gębę nie zagląda. Mam nadzieję, że ta świnina nam bokiem nie wyjdzie http://boukun.wrzuta.pl/obraz/07pukb5NpdJ/majowka
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/0eMMC9GVNO7/1-maja

boukun

Data: 2009-05-01 16:45:55
Autor: Tzva Adonai
Dziękuję Kaczyńskiemu
Mam nadzieję, że ta świnina nam bokiem nie wyjdzie

Nie jadam mięsa, jeśli przyjadę to tylko w celach towarzysko-rozrywkowych.. ;}

Data: 2009-05-01 18:25:09
Autor: boukun
Dziękuję Kaczyńskiemu

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtf7a2$g75$1inews.gazeta.pl...
Zapraszam wszystkich na grilla, małpki przynieście ze sobą

Nie rzucaj słów na wiatr... Mógłbym do ciebie podpiłować, do Świdnicy nie jest
w końcu aż tak daleko...

Ładuj się na pokład, ja jestem bardzo gościnny.

boukun

Data: 2009-05-01 23:26:26
Autor: Piotr
Dziękuję Kaczyńskiemu
Dnia Fri, 1 May 2009 18:09:52 +0200, boukun napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=ChP3ge3NXQw

A co ty nam tu prezencisz wałkun? Gryla w łogrutku połączyliście jakoś z
Kaczyńskim?
Przecie wy wałkun możecie sobie smażyć całą dobę, 7 dni w tygodniu...
Nikt was wałkun, do niczego, nie potrzebuje... Nażryjcie się wałkun i jak
każda pijawka, czy kleszcz, poprostu odpadniecie.
Piotr

Data: 2009-05-01 23:35:32
Autor: boukun
Dziękuję Kaczyńskiemu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:mpie5nr0dplh.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Co Volksdeutsch sprechasz? Widzę, że odespałeś wczorajsze stanie w kolejce po PITa., he, he, he.

boukun

Data: 2009-05-01 23:45:54
Autor: Piotr
Dziękuję Kaczyńskiemu
Dnia Fri, 1 May 2009 23:35:32 +0200, boukun napisał(a):

Co Volksdeutsch sprechasz? Widzę, że odespałeś wczorajsze stanie w kolejce po PITa., he, he, he.

Wałkun, dajcie se spokój... Plutona, zgrzesia czy tonego-osiołka nie macie
szans przebić w spłaszczaniu dowcipu. Żadnych.
Piotr

Data: 2009-05-02 11:52:41
Autor: boukun
Dziękuję Kaczyńskiemu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rvb9u72v3teu$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ty prostaku, od kioedy zawistny i nienawistny człowiek  zna się na dowcipach. Dwoisz się i troisz, żeby coś z zawiści niwego wymyślić, a wychodzi z ciebie jak zawsze zwykły ślunski prostak.

boukun

Data: 2009-05-02 00:00:04
Autor: pluton
Dziękuję Kaczyńskiemu

A co ty nam tu prezencisz wałkun? Gryla w łogrutku połączyliście jakoś z
Kaczyńskim?

Slowa prezesika powinienes miec powieszone nad lozkiem i wkuwac je na pamiec
co wieczor.

http://www.rp.pl/artykul/2,298625_Tusk_nie_potrafi_przeprosic.html

Akapit : Może Polacy wolą dziś przyjemny grill z premierem Tuskiem
niż rewolucję z premierem Kaczyńskim?

Sam Genialny Srajdek mowi:
"Grillowanie to nasze dzieło. To za naszych rządów
konsumpcja wzrosła o 31% i to dobrze,
że część współczesnego pokolenia Polaków po tylu przejściach
może pogrillować..."

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-05-02 00:00:00
Autor: Piotr
Dziękuję Kaczyńskiemu
Dnia Sat, 2 May 2009 00:00:04 +0200, pluton napisał(a):

Slowa prezesika powinienes miec powieszone nad lozkiem i wkuwac je na pamiec
co wieczor.

??? A po co? Kiedy zawsze się znajdzie taki co mi przyaportuje...
Piotr

Data: 2009-05-02 00:16:56
Autor: pluton
Dziękuję Kaczyńskiemu
> Slowa prezesika powinienes miec powieszone nad lozkiem i wkuwac je na
pamiec
> co wieczor.

???
A po co? Kiedy zawsze się znajdzie taki co mi przyaportuje...
Piotr

Dla wlasnej wiarygodnosci. Nie mozna latac i krzyczec
'jestem fiutkiem prezesika', 'pisdolizanie to moja druga natura',
'szambonurek to maj ajdol' i jednoczesnie nie znac zaslug
czlowieka z malym pis-tolecikiem w rozwoju grilarstwa w 4ERPE.

Nullification

Data: 2009-05-02 00:21:14
Autor: Piotr
Dziękuję Kaczyńskiemu
Dnia Sat, 2 May 2009 00:16:56 +0200, pluton napisał(a):

[...]

No popatrz pluto, jek rozumiem ty nie latasz, hm, ja też.
Ale ty znasz zasługi, tego człowieka... Wiesz pluto znać, to nie znaczy
rozumieć, więc pozostają ci peespowskie popierdywania na tym najniższym
poziomie.
Piotr

Data: 2009-05-02 00:41:44
Autor: pluton
Dziękuję Kaczyńskiemu
> [...]
> czlowieka z malym pis-tolecikiem w rozwoju grilarstwa w 4ERPE.

No popatrz pluto, jek rozumiem ty nie latasz

dobrze rozumiesz.

, hm, ja też.

No to po co co chwila puszczasz jakies posty 'jestem fiutkiem prezesika',
'pisdolizanie to moja druga natura', 'szambonurek to maj ajdol' ?
Maskujesz sie jakos ?

Ale ty znasz zasługi, tego człowieka...

No jak co chwila ktos tu je przytacza, to trudno nie poznac.
Poza tym trzeba znac swoich wrogow lepiej niz swoich przyjaciol.

A naprawde jest rzecz, ktorej nie wiedzialem, ze to wielki wuc
polozyl zaslugi w rozwoju grilarstwa w Polsce.
Czasem warto znac takie ciekawostki.

Wiesz pluto znać, to nie znaczy
rozumieć, więc pozostają ci peespowskie popierdywania na tym najniższym
poziomie.
Piotr

Moze i nie rozumiem, ale zawsze moge blysnac, jak mnie jakis pisdzielec
na ulicy dopadnie i spyta,kto ma najwieksze zaslugi w rozwoju polskiego
grilarstwa i o ile procent. Ja wtedy spokojnie mowie:
"Grillowanie to dzieło Jaroslawa K. To za jego rz?dów
konsumpcja wzrosła o 31% i to jest dobrze."

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-05-02 00:38:57
Autor: Piotr
Dziękuję Kaczyńskiemu
Dnia Sat, 2 May 2009 00:41:44 +0200, pluton napisał(a):

[...]

No i "błyszczysz" pluto, he, he.
Piotr

Data: 2009-05-02 00:56:09
Autor: pluton
Dziękuję Kaczyńskiemu
No i "błyszczysz" pluto, he, he.
Piotr

E tam, wystarczy, ze bekne, albo puszcze baka i juz kazdy
piesielec wpada w zachwyt.

Nullification

Data: 2009-05-02 14:32:30
Autor: naprany jak kruk!
Dziękuję Kaczyńskie mu
Fri, 1 May 2009 18:09:52 +0200, w <gtf70e$mr8$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

że zamiast maszerować, mogę trzy dni grillować.

kartofel pisal prace z przewagi marksizmu-leninizmu i socjalizmu wiec nie jemu
to zawdzieczasz tylko tym na ktorych kapowal
--
# Nasi południowi sąsiedzi coraz lepiej oceniają wejście swego kraju do strefy euro. Według badań agencji Focus, 74 procent obywateli Słowacji ocenia ten krok jako korzystny dla mieszkańców i kraju. W lutym ub. roku, na 10 miesięcy przed przyjęciem wspólnej waluty, tylko 43 procent respondentów wypowiadało się pozytywnie.
Analiza ankiet wykazuje, że stale rośnie odsetek ludzi zadowolonych z wprowadzenia euro na Słowacji. Ostatnie badania przeprowadzono w dniach 4-10 marca br., wzięło w nim udział 1029 respondentów. Jednoznacznie entuzjastycznie wypowiedziało się 24 proc. Słowaków, pozytywnie o tym kroku mówiło 50 procent obywateli republiki. Jednoznacznie źle to odebrało 16 procent respondentów, 5 procent "w zasadzie negatywnie". 5 procent badanych nie wiedziało co odpowiedzieć. #

Data: 2009-05-02 14:50:48
Autor: boukun
Dziękuję Kaczyńskiemu

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotr.stelmach@stelmach.wroclaw.pl> napisał w wiadomości news:0afov4hg30svhdjkjcrfitdc7magubn2t94ax.com...
[...]

To był sarkazm... Ja bym wolał z dziećmi iść na miasto spotkać się ze szczęśliwymi Polakami z wielkich zakładów pracy, szkół, instytucji społecznych, zdrowotnych itp. Potem ze znajomymi i rodziną na lody, jakiś piknik, zabawa na deskach, a nie codziennie dioksyny wdychać i świninę wpieprzać nafaszerowną antybiotykami.

boukun

Dziękuję Kaczyńskiemu