Dziękuję Kaczyńskiemu

Data: 2009-05-01 16:17:06
Autor: Tzva Adonai
Dziękuję Kaczyńskiemu
Zapraszam wszystkich na grilla, małpki przynieście ze sobą

Nie rzucaj słów na wiatr... Mógłbym do ciebie podpiłować, do Świdnicy nie jest
w końcu aż tak daleko... --

Data: 2009-05-01 16:34:36
Autor: Tzva Adonai
Dziękuję Kaczyńskiemu
Tzva Adonai <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Nie rzucaj słów na wiatr... Mógłbym do ciebie podpiłować, do Świdnicy nie jest
w końcu aż tak daleko...

Dzięki za zaproszenie.. Jeśli jutro znajdę trochę wolnego czasu, to może
wpadnę na godzinkę, ale niczego nie obiecuję.. Myślisz, że Adrianka ucieszy
się z prezentu w postaci oryginalnej, bawarskiej sukienki?...

Data: 2009-05-01 18:43:27
Autor: boukun
Dziękuję Kaczyńskiemu

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtf8as$kf2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma sprawy, wpadaj. Nie sil się na prezenty..., darowanemu koniowi się w gębę nie zagląda. Mam nadzieję, że ta świnina nam bokiem nie wyjdzie http://boukun.wrzuta.pl/obraz/07pukb5NpdJ/majowka
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/0eMMC9GVNO7/1-maja

boukun

Data: 2009-05-01 16:45:55
Autor: Tzva Adonai
Dziękuję Kaczyńskiemu
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Mam nadzieję, że ta świnina nam bokiem nie wyjdzie

Nie jadam mięsa, jeśli przyjadę to tylko w celach towarzysko-rozrywkowych.. ;}

Data: 2009-05-01 18:25:09
Autor: boukun
Dziękuję Kaczyńskiemu

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtf7a2$g75$1inews.gazeta.pl...
Zapraszam wszystkich na grilla, małpki przynieście ze sobą

Nie rzucaj słów na wiatr... Mógłbym do ciebie podpiłować, do Świdnicy nie jest
w końcu aż tak daleko...

Ładuj się na pokład, ja jestem bardzo gościnny.

boukun

Dziękuję Kaczyńskiemu