Dziekuje Opatrznosci za PiS

Data: 2011-06-17 15:38:46
Autor: Ireneusz Miler
Dziekuje Opatrznosci za PiS
Ze mamy tak prezna i profesjonalna opozycje. Dzieki temu jest szansa, ze Tusk nie zrobi z Polski drugiego Afganistanu

(bo chcial robic druga Irlandie - i sam nie wiem, czy ja zrobil
czy tez nie - jednak patrzac na ceny na polkach sklepowych mysle,
ze Tusk rozpedzil sie i zrobil z Polski drugi Darfur. :)))

Data: 2011-06-17 16:40:11
Autor: Marek Czaplicki
Dziekuje Opatrznosci za PiS
Ireneusz Miler pisze w wiadomości 4dfb591b$0$2445$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 17 czerwiec 2011 15:38:

Ze mamy tak prezna i profesjonalna opozycje.
Dzieki temu jest szansa, ze Tusk nie zrobi z Polski drugiego Afganistanu

Masz rację. PiS grozi, że "zawodowo" zostaną opozycją. :)

Data: 2011-06-17 18:36:07
Autor: pluton
Dziekuje Opatrznosci za PiS
Ze mamy tak prezna i profesjonalna opozycje.

Mozna powiedziec, ze jest to organizacja pozytku publicznego :
walczy o 1 procent.

Nullification

Data: 2011-06-18 05:46:49
Autor: cirrus
[...]