Dziekuje ci, wujku Obama

Data: 2011-03-27 14:27:27
Autor: fatso
Dziekuje ci, wujku Obama
Wlasnie sie dowiedzialem, ze kazdy zdalnie sterowany pocisk Cruise
zawiera ok 15 kg srebra.
Czarny Wujek kazal wystrzelic ich az 112 pierwszego dnia wojny o pokoj
z Libia. Licze i wychodzi mi, ze 52,500 uncji troy poszlo w drebiezgi.
Prosimy o wiecej.
Dowiaduje sie rowniez, ze juz jutro w tzw settlement day ma srebra
zabraknac w kuferkach
chicagowskich Zydow.  Mowi sie, ze srbro bedzie kiedys nawet po $750
za uncje.
Tak wiec, ten medalion piekny kupiony w Lublinie(sic!) za jedne 800
zl, chyba byl wart mego ostatniego grosza?
http:// tinyurl.com/6yrak5n

Data: 2011-03-27 14:30:18
Autor: fatso
Dziekuje ci, wujku Obama
to jest wlasciwy link do skarbu:
tinyurl.com/6yrak5n

Data: 2011-03-28 09:59:26
Autor: Zakarm
Dziekuje ci, wujku Obama
W dniu 2011-03-27 23:30, fatso pisze:
to jest wlasciwy link do skarbu:
tinyurl.com/6yrak5n

Chyba masz dobrze ubezpieczone te swoje zlomy co ?

Data: 2011-03-28 03:29:19
Autor: fatso
Dziekuje ci, wujku Obama
On Mar 28, 8:59 am, Zakarm <tys...@smiedzimulem.com> wrote:

Chyba masz dobrze ubezpieczone te swoje zlomy co ?

Mam dubelowke i miecz samurajski a sam biegam za zlego psa.

Data: 2011-03-28 18:33:19
Autor: Zakarm
Dziekuje ci, wujku Obama
W dniu 2011-03-28 12:29, fatso pisze:
On Mar 28, 8:59 am, Zakarm<tys...@smiedzimulem.com>  wrote:

Chyba masz dobrze ubezpieczone te swoje zlomy co ?

Mam dubelowke i miecz samurajski a sam biegam za zlego psa.

To na chuj sie tak obnosisz z tym swoim zlomem ?

Data: 2011-03-28 11:32:58
Autor: fatso
Dziekuje ci, wujku Obama
On Mar 28, 5:33 pm, Zakarm <tys...@smiedzimulem.com> wrote:

> Mam dubelowke i miecz samurajski a sam biegam za zlego psa.

To na chuj sie tak obnosisz z tym swoim zlomem ?

Lubie wkurwiac takich jak ty, Swinski Ryju.

Data: 2011-04-07 19:57:58
Autor: Endriu
Dziekuje ci, wujku Obama
Czarny Wujek kazal wystrzelic ich az 112 pierwszego dnia wojny o pokoj
z Libia.

Wojna o pokój z tyranem który uciska swój naród ?.

Libia - kraj ten juz nie istnieje .
<http://wirtualnapolonia.com/2011/04/05/libia-kraj-ten-juz-nie-istnieje-%e2%80%a6/>

"[...]

Jaki sa znane fakty i liczby o Libii i jej przywódcy?
* PKB per capita = $14,192
* kazda rodzina otrzymuje rocznie pomoc = $1,000
* bezrobotny otrzymuje $730 miesiecznie
* miesieczna pensja pielegniarki w szpitalu = $1,000
* kazdy noworodek = jednorazowo $7,000
* po zawarciu malzenstwa kazda para = $64,000 na zakup mieszkania
* na zalozenie wlasnej dzialalnosci jednorazowo = $20,000
* zakaz wysokich podatków i cel
* darmowe edukacja i opieka zdrowotna
* edukacja i staz za granica oplacane przez panstwo
* sieci sklepów dla duzych rodzin z symbolicznymi cenami na podstawowe art. spozywcze
* surowe kary za sprzedaz przeterminowanych produktów, w niektórych przypadkach areszt
* liczne apteki z darmowymi lekami
* podrabianie leków uwazane za grozne przestepstwo
* nie ma oplat za czynsz
* nie ma oplat za energie elektryczna
* zakaz sprzedazy i uzywania alkoholu, prawo "prohibicji"
* pozyczki na zakup samochodu i mieszkania bez odsetek
* zakaz uslug w zakresie nieruchomosci
* osoba kupujaca auto, do 50% ceny placi panstwo, w przypadku milicji = 65%
* paliwo tansze od wody: 1l. paliwa = $0.14. Zysk ze sprzedazy ropy wydawany dla dobra spoleczenstwa i podnoszenie standardu zycia
* Kadafi zgromadzil ponad 143 t zlota. Planowal wprowadzic strefe bezdolarowa i uzywac zloty dinar, zamiast waluty w rachunkach z innymi panstwami

[...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-07 21:19:22
Autor: marfi
Dziekuje ci, wujku Obama
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:inktvo$acr$1usenet.news.interia.pl...
Czarny Wujek kazal wystrzelic ich az 112 pierwszego dnia wojny o pokoj
z Libia.

Wojna o pokój z tyranem który uciska swój naród ?.

  Niesamowite... Endriu powołuje się na Rosjanina i to ambasadora... :)

--
marfi

Data: 2011-04-07 22:11:54
Autor: skippy
[...]