Dziekuje ci, wujku Obama

Data: 2011-03-27 14:30:18
Autor: fatso
Dziekuje ci, wujku Obama
to jest wlasciwy link do skarbu:
tinyurl.com/6yrak5n

Data: 2011-03-28 09:59:26
Autor: Zakarm
Dziekuje ci, wujku Obama
W dniu 2011-03-27 23:30, fatso pisze:
to jest wlasciwy link do skarbu:
tinyurl.com/6yrak5n

Chyba masz dobrze ubezpieczone te swoje zlomy co ?

Data: 2011-03-28 03:29:19
Autor: fatso
Dziekuje ci, wujku Obama
On Mar 28, 8:59 am, Zakarm <tys...@smiedzimulem.com> wrote:

Chyba masz dobrze ubezpieczone te swoje zlomy co ?

Mam dubelowke i miecz samurajski a sam biegam za zlego psa.

Data: 2011-03-28 18:33:19
Autor: Zakarm
Dziekuje ci, wujku Obama
W dniu 2011-03-28 12:29, fatso pisze:
On Mar 28, 8:59 am, Zakarm<tys...@smiedzimulem.com>  wrote:

Chyba masz dobrze ubezpieczone te swoje zlomy co ?

Mam dubelowke i miecz samurajski a sam biegam za zlego psa.

To na chuj sie tak obnosisz z tym swoim zlomem ?

Data: 2011-03-28 11:32:58
Autor: fatso
Dziekuje ci, wujku Obama
On Mar 28, 5:33 pm, Zakarm <tys...@smiedzimulem.com> wrote:

> Mam dubelowke i miecz samurajski a sam biegam za zlego psa.

To na chuj sie tak obnosisz z tym swoim zlomem ?

Lubie wkurwiac takich jak ty, Swinski Ryju.

Dziekuje ci, wujku Obama