Dziękuję państwu.

Data: 2010-07-28 17:20:46
Autor: kc
Dziękuję państwu.

Wszedłem do grupy na początku rządów PO.  To będzie już jakieś trzy lata. Myślę, że jeżeli odejdę z grupy, to…
Nie popisałem się, wiem, (zwłaszcza z typowaniami  na otwarcie,  no cóż , to nie jest łatwe.

Podążam śladami Pana Jana O. (szacunek), skippiego, itp. chociaż moje powody są inne. Brak czasu, przede wszystkim,  (muszę zadbać o własne interesy).  Wielka szkoda, że na grupie zostanie ron, MaciekS (może slawcioM, nie wiem),XXL(podobno wypisał się) i inni propagatorzy.

Trzymajcie się i do zobaczenia w wolnej Polsce.

Pozdrawiam
kc - kocham cię,
i ciebie ubeku też, ale musisz odpokutować

Data: 2010-07-28 13:16:22
Autor: macieks
Dziękuję państwu.
On 28 Lip, 19:20, " kc" <kc59.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Wszedłem do grupy na początku rządów PO.  To będzie już jakieś trzy lata.
Myślę, że jeżeli odejdę z grupy, to&#8230;
[...]

W wyniku bezpardonowego ataku jednej z grup politycznych na tę grupę,
sam faktycznie też babrałem się w tym gównie.

Odnośnie
" Wielka szkoda, że na grupie zostanie ron, MaciekS (może slawcioM,
nie wiem),XXL(podobno wypisał się) i inni propagatorzy."
znajdź moje wpisy giełdowe, wykresy i JAK POTRAFISZ TO JE
MERYTORYCZNIE OCEŃ, zanim mi kurwa powiesz, czy się tu nadaje czy nie.

Końcówkę masz boską:
"Pozdrawiam
kc - kocham cię,
i ciebie ubeku też, ale musisz odpokutować "
Piłeś coś...

Data: 2010-07-29 00:30:02
Autor: Barbara
Dziękuję państwu.

Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com>
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

iiiiiiiiiiiiiiiiiii tam .. jeśli traktujesz poważnie Charliego, to ja pozdrawlaju ;)

Odnośnie
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- --

szczególnier ta "kurwa" ;) nadaje się do ocen merytorycznych, nieprawdaż ???? :)

Końcówkę masz boską:
"Pozdrawiam
kc - kocham cię,
i ciebie ubeku też, ale musisz odpokutować "
Piłeś coś...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Maciejko, czy naprawdę nie chcesz docenić rozszyfrowania ksywki?

A Ciebie kc szkoda, bo byłeś zrównoważonym rozmówcą :)

Jurka O. tępiono dla samej zasady, czyli opcji politycznej, niestety..
poszły w kąt jego pomysły konkursów [wszak typowanie F to następca niegdysiejszego NOS'a], pomysły programu giełdowego, wypowiedzi merytoryczne nt. giełdy,  itd. itd. itd.

Tępiono też, w sposób, podobnie chamski jak i Jurka, także Piotra K., za jego wypowiedzi ściśle merytoryczne.. choć opcję polityczną miał początkowo neutralną, potem już jakby zdecydowanie lewicową ..

Wydaje mi się, że głównym celem atakujących są ludzie inteligentni, mający coś do powiedzenia na wiele tematów.
A celem nadrzędnym jest: ogłupianie społeczeństwa na każdym możliwym kroku!!!!, bo głupim społeczeństwem można łatwo sterować - i tu się kłania Orwell !!! :) !!!!

kc - nie daj się zmanipulować - zostań :)
Barbara

Data: 2010-07-28 23:07:24
Autor: root
Dziękuję państwu.
 kc wrote:

Wszedłem do grupy na początku rządów PO.  To będzie już jakieś trzy
lata.  Myślę, że jeżeli odejdę z grupy, to&#8230;
[...]

Tak a propos powoływanych tu skippiego, Jana O., jak również  Palma,
Dietera itd, czy wie ktoś gdzie oni się aktualnie udzielają? bo tu na
pl.biznes.charlie to już dawno ich nie czytałem.

Data: 2010-07-29 02:28:49
Autor: Barbara
Dziękuję państwu.

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:i2qd7c$o8v$1news.onet.pl...

| Tak a propos powoływanych tu skippiego, Jana O., jak również  Palma,
| Dietera itd, czy wie ktoś gdzie oni się aktualnie udzielają? bo tu na
| pl.biznes.charlie to już dawno ich nie czytałem.

nie Jan, a Jerzy :) !!!
poddał się plebiscytowi .. a w jego efekcie - zrezygnował... przeogromna szkoda ....
Palm - wybył po cichutku, jeśli nie mam racji, mam nadzieję, że wybaczy :)
Dieter - rzadko - ale nadal się odzywa :)
Barbara

Data: 2010-07-30 09:13:11
Autor: alibaba8
Dziękuję państwu.

> [...]

Palm - wybył po cichutku, jeśli nie mam racji, mam nadzieję, że wybaczy :)
Dieter - rzadko - ale nadal się odzywa :)

Nie róbcie sobie jaj. Spora grupa z "nieobecnych" nadal tu funkcjonuje. Zmiana nicka nie wystarczy aby ich nie rozpoznawać. Pani Basiu, jest czym innym popisywanie się inteligencją w celach edukacyjnych czy w celach "charytatywnych", a czym innym sączenie jadu i wykorzystywaniu tejże w celach osiągania jakiś tam, nawet wydumanych korzyści.

--

Dziękuję państwu.