Dziękuję państwu.

Data: 2010-07-28 23:07:24
Autor: root
Dziękuję państwu.
 kc wrote:

Wszedłem do grupy na początku rządów PO.  To będzie już jakieś trzy
lata.  Myślę, że jeżeli odejdę z grupy, to…
Nie popisałem się, wiem, (zwłaszcza z typowaniami  na otwarcie,  no
cóż , to nie jest łatwe.

Podążam śladami Pana Jana O. (szacunek), skippiego, itp. chociaż moje
powody są inne. Brak czasu, przede wszystkim,  (muszę zadbać o własne
interesy).  Wielka szkoda, że na grupie zostanie ron, MaciekS (może
slawcioM, nie wiem),XXL(podobno wypisał się) i inni propagatorzy.

Trzymajcie się i do zobaczenia w wolnej Polsce.

Pozdrawiam
kc - kocham cię,
i ciebie ubeku też, ale musisz odpokutować

Tak a propos powoływanych tu skippiego, Jana O., jak również  Palma,
Dietera itd, czy wie ktoś gdzie oni się aktualnie udzielają? bo tu na
pl.biznes.charlie to już dawno ich nie czytałem.

Data: 2010-07-29 02:28:49
Autor: Barbara
Dziękuję państwu.

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:i2qd7c$o8v$1news.onet.pl...

| Tak a propos powoływanych tu skippiego, Jana O., jak również  Palma,
| Dietera itd, czy wie ktoś gdzie oni się aktualnie udzielają? bo tu na
| pl.biznes.charlie to już dawno ich nie czytałem.

nie Jan, a Jerzy :) !!!
poddał się plebiscytowi .. a w jego efekcie - zrezygnował... przeogromna szkoda ....
Palm - wybył po cichutku, jeśli nie mam racji, mam nadzieję, że wybaczy :)
Dieter - rzadko - ale nadal się odzywa :)
Barbara

Data: 2010-07-30 09:13:11
Autor: alibaba8
Dziękuję państwu.

> [...]

Palm - wybył po cichutku, jeśli nie mam racji, mam nadzieję, że wybaczy :)
Dieter - rzadko - ale nadal się odzywa :)

Nie róbcie sobie jaj. Spora grupa z "nieobecnych" nadal tu funkcjonuje. Zmiana nicka nie wystarczy aby ich nie rozpoznawać. Pani Basiu, jest czym innym popisywanie się inteligencją w celach edukacyjnych czy w celach "charytatywnych", a czym innym sączenie jadu i wykorzystywaniu tejże w celach osiągania jakiś tam, nawet wydumanych korzyści.

--

Dziękuję państwu.