Dziękujemy! Dziękujemy!

Data: 2020-03-22 09:03:36
Autor: Runt
Dziękujemy! Dziękujemy!
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,25809961,byly-rzecznik-rzadu-podekscytowany-cenami-paliwa-podziekowal.html#a=351&c=163&t=14&g=a&s=BoxNewsImg5

""W natłoku codziennych informacji i walki z koronawirusem często umykają naszej uwadze ceny paliwa na stacjach. Rekordowo niskie!! Daniel Obajtek, Andrzej Duda - dziękujemy" - napisał na Twitterze poseł PiS Rafał Bochenek. Internauci przypomnieli byłemu rzecznikowi rządu, że obniżka cen paliw, z jaką mamy obecnie do czynienia w kraju, jest w znacznej mierze wynikiem taniejącej ropy na światowych rynkach, a niekoniecznie wynika z aktywności głowy państwa."

Już kult czy wciąż obłęd?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-22 11:38:08
Autor: Konopny Nespresso
Dziękujemy! Dziękujemy!
użytkownik Runt napisał:
[...]

I nareszcie jest wymodlony/wykrzyczany/oczekiwany przez opozycję kryzys.
Nareszcie będzie źle!

Data: 2020-03-22 18:41:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dziękujemy! Dziękujemy!
W dniu niedziela, 22 marca 2020 19:38:10 UTC+1 użytkownik Konopny Nespresso napisał:

I nareszcie jest wymodlony/wykrzyczany/oczekiwany przez opozycję kryzys.

Stary jak świat, bo starszy brat Ramzesa.
Ramzes umarł jakieś 3 tys. lat temu albo i więcej, a Kryzys żyje ;)

Data: 2020-03-22 19:57:28
Autor: u2
Dziękujemy! Dziękujemy!
W dniu 22.03.2020 o 19:38, Konopny Nespresso pisze:
I nareszcie jest wymodlony/wykrzyczany/oczekiwany przez opozycję kryzys.
Nareszcie będzie źle!

nie panikuj:)

Data: 2020-03-23 07:40:12
Autor: Runt
Dziękujemy! Dziękujemy!
W dniu 2020-03-22 o 19:38, Konopny Nespresso pisze:
użytkownik Runt napisał:

Już kult czy wciąż obłęd?

I nareszcie jest wymodlony/wykrzyczany/oczekiwany przez opozycję kryzys.

Jesteś pewien, że przez opozycję?

Nareszcie będzie źle!

Bedzie tak jak było! PRL! PRL!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-23 08:22:18
Autor: mrbluesky.pl
Dziękujemy! Dziękujemy!

Już kult czy wciąż obłęd?

I nareszcie jest wymodlony/wykrzyczany/oczekiwany przez opozycję kryzys.

Jesteś pewien, że przez opozycję? -- -
Przez tych ktorzy bardzo tego pragneli?
No to dostali. Teraz uciekajom od urn.
Wyborczych wprost w te na Prochy...

Data: 2020-03-23 18:58:59
Autor: Runt
Dziękujemy! Dziękujemy!
W dniu 2020-03-23 o 16:22, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

Już kult czy wciąż obłęd?

I nareszcie jest wymodlony/wykrzyczany/oczekiwany przez opozycję kryzys.

Jesteś pewien, że przez opozycję?
-- -
Przez tych ktorzy bardzo tego pragneli?

Własnie.

No to dostali. Teraz uciekajom od urn.

Ty też? ;-)

Wyborczych wprost w te na Prochy...

Tylko głupiec wsadza ręce w ogień.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-22 15:25:39
Autor: 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨 𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
Dziękujemy! Dziękujemy!
Am 22.03.20 um 09:03 schrieb Runt:
[...]

Jakie rozczarowanie! Myslalem, ze malejace ceny paliw zawdzieczamy prezesowi K.? Pisalem juz, ze u nas w lidlu potanial olej. Pewnie dzieki Dudzie?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-22 15:53:32
Autor: A. Filip
Dziękujemy! Dziękujemy! [Jest PiS/Duda jest benzyna po 4 złote! Wybierzcie Dudę ;-) ]
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:
[...]

To jest polityczna norma.
Jest dobrze => rząd: zasługa rządu;   opozycja: światowa koniunktura
Jest źle    => rząd: światowy kryzys; opozycja: wina rządu
A ty zamiast krytykować to skrzętnie korzystaj z tej logiki _szerzej_
albo se z niej jaja rób.

Jak wachta Dudy oznacza z automatu zasługę Dudy tam gdzie dobrze to
wachta Dudy oznacza *też* z automatu winę Dudy tam gdzie źle.
Prezydent Tusk trząsł/rządził Unią Europejską tylko dopóki nie wyszła
z tego wina/odpowiedzialność za Brexit, potem szła już gadka
"a co ja mogę/mogłem".  Polityczne judo polega na _przekierowaniu_
uderzenia oponenta nie tam gdzie mu pasuje :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Kobieta, która nie ma krewnych, tańczy z dzieckiem na plecach.  | (Przysłowie somalijskie)

Dziękujemy! Dziękujemy!