Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!

Data: 2009-09-09 22:14:26
Autor: castrol
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
Za wspaniala i ambitna gre. Za walke od pierwszego gwizdka. Dzis bylo widac naprawde jak chlopakom zalezy :)
Dziekuje im, ze to juz koniec, dziekuje Leo za wspaniala druzyne. Ciesze sie, ze najprawdopodobniej zajmiemy wybitne miejsce tuz nad San Marino - toz to ogromny sukces :) Dziekuje wszystkim zaangazowanym :) PZPN jest najlepszy - jestem dumny z calego PZPNu - panowie - oby tak dalej - moze na euro2012 uda sie oddac wiecej strzalow w swiatlo bramki przeciwnika :)

A teraz z wielka niecierpliwoscia poczekam na Majewskiego i na jego ogromne sukcesy :)

Jacek Kustra

Data: 2009-09-09 22:15:58
Autor: Fidelio
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
A teraz z wielka niecierpliwoscia poczekam na Majewskiego i na jego

Błagam, tylko nie on!!! ;-)

Data: 2009-09-09 22:17:54
Autor: castrol
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
Fidelio pisze:
A teraz z wielka niecierpliwoscia poczekam na Majewskiego i na jego

Błagam, tylko nie on!!! ;-)

Jak nie on to kto? :D Majewski jest najlepszym kandydatem. Bedzie osoba podkreslajaca idealnie cala dzialalnosc PZPNu.

PS. Zeby sie tylko nie okazalo, ze ten ktos jest utalentowanym selekcjonerem :D

Jacek Kustra

Data: 2009-09-09 22:21:01
Autor: castrol
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
castrol pisze:

A teraz z wielka niecierpliwoscia poczekam na Majewskiego i na jego ogromne sukcesy :)

Coz moje oczy widza. Na boisku jakis czas temu pojawila sie jedna czarna owca. Toz to zdrajca Smolarek, ktory probuje strzelac i atakowac! Chlopakowi ewidetnie nie zalezy na jeszcze wiekszej kompromitacji.

Jacek Kustra

Data: 2009-09-10 09:08:25
Autor: Mane
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
castrol pisze:

Coz moje oczy widza. Na boisku jakis czas temu pojawila sie jedna czarna owca. Toz to zdrajca Smolarek, ktory probuje strzelac i atakowac! Chlopakowi ewidetnie nie zalezy na jeszcze wiekszej kompromitacji.

On poprostu ciagle walczy o nowy kontrakt :) reszta juz ma wiec odpoczywali :)

Data: 2009-09-10 09:09:24
Autor: Mane
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
Mane pisze:

On poprostu ciagle walczy o nowy kontrakt :) reszta juz ma wiec odpoczywali :)

PS: Oni to zrobili dla Ebiego, na tle reszty wygladal jak co najmniej Ronaldo :D

Data: 2009-09-09 22:53:09
Autor: DysoN
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
Ja mysle ze to wszystko wina Slowencow, bo zachowali sie bardzo niehonorowo. Kto to widzial zeby tak szybko biegac?? I tak sie ustawiac w obronie ze nie mozna pilki podac dobrze? Slowency mnie dzisiaj baaardzo rozczarowali.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-09-09 23:06:57
Autor: UGI
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!

Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości

Ja mysle ze to wszystko wina Slowencow, bo zachowali sie bardzo niehonorowo. Kto to widzial zeby tak szybko biegac??

Otóż to. Wygladali przy naszych jakby ktos ich przewijal na predkosci x2.

Data: 2009-09-09 23:14:41
Autor: Rocco
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!

Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h895e1$out$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przedewszystkim grali mądrzej i lepiej technicznie

Data: 2009-09-09 23:03:50
Autor: UGI
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
Irlandia Pln zremisowala z Polska 1:1, Turbo_dymo_man zawstydzil Irlandie, pokonal Polske 3:0

:)

Data: 2009-09-10 00:51:44
Autor: Danpe
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
On Wed, 09 Sep 2009 22:14:26 +0200, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl>
wrote:

[...]

Moze trzeba zaczac od budowania boisk przy szkolach, od stworzenia
szkol z profilem klas sportowych z prawdziwego zdarzenia a nie Szkol
Mistrzostwa(?? :D ) Sportowego, gdzie dostaje sie pewnie 1% chetnych,
moze najpierw trzeba miec mozliwosc zapisania 5-7 latka do szkolki
pilkarskiej o innej godzinie niz 14?
Moze najpierw trzeba z 1000 dzieciakow wyluskac 5 talentow?

Moze trzeba od czegos zaczac a pozniej liczyc na sukcesy?
Moj wuj wczoraj mowil, ze w szkole do ktorej chodzil za jego czasow
byly 2 boiska do gry w kosza, 1 duze do gry w pilke, oraz 1
przeznaczone do siatkowki. Byl tam 4 lata temu - zostalo tylko jedno
do kosza i to tez rozlatujace sie. Oto prawdziwa przyczyna obecnego
stanu polskiej pilki, w latach 70 dzieciaki graly w pilke przy
szkolach, nauczyciel mial obowiazek zostac po lekcjach jak dzieci
chcialy grac. Teraz nikt ich nie zmusi i nie zaplaci, zreszta po co,
jak polowy lub wiecej boisk juz nie ma, albo nikt nie chce na nich
grac bo lepiej w fife ;)

Ostatnio duzo na ten teamt dyskutowalem z roznymi osobami i nie widze
szans na poprawe przez najblizszych kilka lat, moze jak te dzieci, co
na Orliki teraz chodza dorosna, moze po Euro 2012 cos sie ruszy w
kwestii szkolenia dzieciakow. --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-09 22:26:52
Autor: castrol
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
Danpe pisze:

Moze trzeba zaczac od budowania boisk przy szkolach,

Hehe, skad wiedzialem, ze zaraz zacznie sie pierdzielenie o budowaniu boisk itp -zawsze sa te same gadki :)

Ale powiem inaczej, boiska sa. Powstalo sporo tych orlikow - przynajmniej w Warszawie, na kazdym osiedlu po kilka, ze sztuczna trawa. Przydaloby sie aby na kazdym takim boisku dzialal jakis klub osiedlowy czy cos, ktory bylby pierwsza droga do kariery, do pokazania sie.

Moze najpierw trzeba z 1000 dzieciakow wyluskac 5 talentow?

Ja dzis widzialem 11 talentow, po co Ci wiecej? :)

Moze trzeba od czegos zaczac a pozniej liczyc na sukcesy?

Posluze sie przykladem siatkowki. Wiem, ze to nie to samo, ale tam jednak mozna bylo. Nie trzeba bylo budowac hal. Wystarczylo rozpieprzyc zwiazek i sukcesy sie zaczely pojawiac.
Skoro sa siatkarze, sa pilkarze reczni, sa jacys tam koszykarze, siatkarki i koszykarki - to gdzie sa pilkarze?

[...]

Nie tylko w latach 70. U mnie w latach 80 tez byly zajecia poza lekcyjne, tak zwane SKSy i gralismy w pile - chociaz nikt z tego kariery nie zrobil :)

[...]

Moze, ale ktos musi sie tymi dzieciakami zajac. Wylowic talent i namowic go do gry w klubie. Sam dzieciak, nawet z wielkim talentem, zginie natym podworku.

Jacek Kustra

Data: 2009-09-09 22:57:41
Autor: Fidelio
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
Moze, ale ktos musi sie tymi dzieciakami zajac. Wylowic talent i namowic go do gry w klubie. Sam dzieciak, nawet z wielkim talentem, zginie natym podworku.

Powiem więcej, na podwórku nawet grało się lepiej niż w tzw. klubie bo przynajmniej jakiś przypadkowy dziadek się nie wtrącał i nie przeszkadzał ;-)

Data: 2009-09-09 23:08:50
Autor: Rocco
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4aa80fa2$1news.home.net.pl...
Danpe pisze:

[...]

-- Pozdrawiam
Jacek Kustra

Polacy mają po prostu słabe geny.Orliki tu nic nie pomogą.
Obraniak sam nie wygra meczu

Data: 2009-09-09 22:28:22
Autor: Fidelio
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
[...]

Nie zartuj, PZPN ma wazniejsze problemy na glowie ;-) Np. szkolenie jak urwac sie funkcjonariuszom CBA. Albo podstawy kodeksu postepowania karnego.

Data: 2009-09-09 22:50:42
Autor: dew ewdw
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!

[...]

A ja jeżdżąc po Polsce mam zupełnie odmienne uczucia.
Niemal przy każdej szkole widzę jakieś boisko (coraz częściej ze
sztuczna nawierzchnia), często nową halę itp.

Data: 2009-09-10 09:07:03
Autor: Mane
Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!
dew ewdw pisze:

A ja jeżdżąc po Polsce mam zupełnie odmienne uczucia.
Niemal przy każdej szkole widzę jakieś boisko (coraz częściej ze
sztuczna nawierzchnia), często nową halę itp.

Boisko na ktore wejscie graniczy z cudem :)

Dziekujemy!!! Dziekujemy!!!