Dzielę kobiety na gatunki....

Data: 2009-08-17 09:11:59
Autor: Tzva Adonai
Dzielę kobiety na gatunki....
.... na bazie ich oczu... ;}... Są takie, którym spojrzę w oczy tylko
raz i momentalnie wyobrażam je sobie jako bezwartościowy seksualny
przedmiot upadlany na najbardziej wyuzdane sposoby.. Takich kobiet
jest zdecydowana większość.. Są jednak takie, do których już na
starcie czuję szacunek i respekt i którym z lubością dałbym się
zdominować...

Ona jest jedną z tych nielicznych:

http://www.top100celebrities.com/bulkupload//celebrity-wallpapers//Scarlett%20Johansson/Scarlett-Johansson-88.JPG

Data: 2009-08-17 14:04:53
Autor: Antenka
Dzielę mężczyzn na trzy gatunki....
1) Prawdziwy mężczyzna - niezwykle rzadki dzisiaj gatunek, relikt
przeszłości;

2) Synuś mamusi - multum ich dzisiaj;

3) Wieczny chłopczyk w krótkich spodenkach - patrz: Kuba Wojewódzki i
chociaż wkrótce 50-tka mu stuknie, wciąż wbija się w spodenki i udaje
chłopczyka;

Antenka

Data: 2009-08-17 23:18:44
Autor: Panslavista

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
1) Prawdziwy mężczyzna - niezwykle rzadki dzisiaj gatunek, relikt
przeszłości;

To ten który wie, jak baby pozbywać się.

Data: 2009-08-17 14:22:19
Autor: Antenka
Dzielę mężczyzn na trzy gatunki....
To ten który wie, jak baby pozbywać się.

Ha ha ha :D  and vice versa ;-)

Antenka

Data: 2009-08-18 14:24:57
Autor: Antenka
Dzielę mężczyzn na trzy gatunki....
Bez komentarz? ;(

Antenka

Data: 2009-08-18 01:47:54
Autor: Panslavista
Dziele mezczyzn na trzy gatunki....

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci
Bez komentarz? ;(

Antenka

Kobiety mozna podzielic na dwa - z tylu liceum, z przodu muzeum...

Data: 2009-08-18 23:31:36
Autor: Antenka
Dziele mezczyzn na trzy gatunki....
Kobiety mozna podzielic na dwa - z tylu liceum, z przodu muzeum...

To chyba te po 50-tce tak jak Donna Dziwa :-P. Bywa i odwrotna
sytuacja: z tyłu muzeum z przodu liceum. Wystarczy rozejrzeć się na
ulicy, jak w zastraszającym tempie rośnie liczba bardzo otyłych
młodych kobiet ( mężczyzn też), często nastolatek, które karmią się
fastfood'ami, nafaszerowanymi hormonami. Jeżeli młoda dziewczyna w
wieku 18 lat waży 100 -120 kg, to nietrudno się domyślić, ile będzie
ważyć osiągnowszy lat 30, 40, czy 50, kiedy spowolniona jest przemiana
materii.

Antenka

Data: 2009-08-18 09:08:20
Autor: Panslavista

[...]

Wiadomo - te grube kaszaloty na kurację odchudzającą do Oświęcimia...

Data: 2009-08-19 05:26:26
Autor: Antenka
Dziele mezczyzn na trzy gatunki....
Wiadomo - te grube kaszaloty na kurację odchudzającą do Oświęcimia...

Pan Slavista na wszystko ma odpowiedź :)

Antenka

Data: 2009-08-19 16:39:05
Autor: Neko
Dziele mezczyzn na trzy gatunki....
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

Pan Slavista na wszystko ma odpowiedź :)

-- -

Jak kazdy debil...

Data: 2009-08-19 19:19:12
Autor: Panslavista
On Wed, 19 Aug 2009 16:39:05 +0200, Neko wrote:

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

Pan Slavista na wszystko ma odpowiedĹş :)

-- -

Jak kazdy debil...

Podobno wyglądasz jak Mega pulpet wieprzowy.
To kiedy pękasz, naczynie nieczyste?

Data: 2009-08-20 09:02:33
Autor: Neko
Dziele mezczyzn na trzy gatunki....
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Podobno wyglądasz jak Mega pulpet wieprzowy.

Ale to przeciez pan jest gruby, na oko ok. 250 kg zywej wagi...

Data: 2009-08-20 09:09:05
Autor: Panslavista

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> Podobno wyglądasz jak Mega pulpet wieprzowy.

Ale to przeciez pan jest gruby, na oko ok. 250 kg zywej wagi...

Nawet połowy nie ma z tej liczby.

Mi chodzi o twoją tkankę - czysta wieprzowina.

Data: 2009-08-21 00:22:39
Autor: Rajmund
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6it0b$51d$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Pan Slavista lubi wieprzowinkę...mniam mniam... ;-)

Data: 2009-08-21 06:18:06
Autor: Panslavista
On Fri, 21 Aug 2009 00:22:39 +0200, Rajmund wrote:

[...]

Bo najlepsza na świecie
Świńska dupa w kapuście
Albo teĹź w galarecie...

Data: 2009-08-21 07:48:12
Autor: Rajmund
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.08.21.04.18.06.659420wp.pl...
[...]

Zależy czym karmiona ta świnia.

Data: 2009-08-21 09:21:13
Autor: Panslavista

Użytkownik "Rajmund" <rajmund@notowany.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
> Bo najlepsza na świecie
> Świńska dupa w kapuście
> Albo też w galarecie...

Zależy czym karmiona ta świnia.

Jak u Rajmundów koszernym, a mi wystarczy ziemniakami z ospą...

Data: 2009-08-18 09:05:54
Autor: Panslavista

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
>
> 3) Wieczny chłopczyk w krótkich spodenkach - patrz: Kuba Wojewódzki i
> chociaż wkrótce 50-tka mu stuknie, wciąż wbija się w spodenki i udaje

No..., a jo...?

Idzie juhas bez las
Z wytarganom zyciom
Dziewka idzie za nim
Zesywo mu niciom...

Data: 2009-08-19 09:29:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Dzielęmężczyzn na trzy gatunki....

Idzie juhas bez las
Z wytarganom zyciom
Dziewka idzie za nim
Zesywo mu niciom...

HEEEEJ....!!!

Heej.....!, cyto kupa gnoja....!
heej....!, cyto baba moja....!?

HEEEEJ....!!!

Heej..., Gurol cijo, Gurol...
spod samiuśkich Tatier...
Heej...!, kupiem sem kapelus (z pawim piurkiem!),
bedem WARYJOTEM....!!!

HEEEEJ....!!!

Data: 2009-08-18 10:12:06
Autor: Panslavista
Dzielęmężczyzn na trzy gatunki....

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości

Miołeś ojca bogatego
Doł ci capu rogatego
I kozusek ze wsami
Cobyś rusoł plecami.

A mój ojciec fidrygał
Seści chłopców wyśmigał
A jo se syn jego
Jo wyśmigoł siódmego...

Data: 2009-08-19 16:48:35
Autor: Tzva Adonai
Dzielęmężczyzn na trzy gatunki....
Jo wyśmigoł siódmego...

Nie ilość się liczy, tylko jakość.. Cała twoja progenitura albo szlaja się po
obcych krajach w poszukiwaniu łatwego zarobku, albo już od dawna siedzi w ciupie...

Data: 2009-08-19 16:37:21
Autor: Neko
Dzielęmężczyzn na trzy gatunki....
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał

No..., a jo...?

a ty... goowno :)

Data: 2009-08-20 12:08:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Dzielęmężczyzn na trzy gatunki....
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał

> No..., a jo...?

a ty... goowno :)

Cosiem WTYKOS, JAK KOSULA WDUPEM, jeśli ciem nikt niepytoł...!?

Data: 2009-08-20 14:01:27
Autor: Panslavista

> Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał

> a ty... goowno :)

Cosiem WTYKOS, JAK KOSULA WDUPEM, jeśli ciem nikt niepytoł...!?

A  BO  TY  JAKIŚ  STRING  JESTEŚ,  NIEPRANY...

CAŁY  ZASŁEŚ  GÓWNEM  MARYNY...

Data: 2009-08-17 14:26:04
Autor: Marek
Dzielę kobiety na gatunki....
On 17 Sie, 18:11, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

... Są jednak takie, do których już na
starcie czuję szacunek i respekt i którym z lubością dałbym się
zdominować...

Powiedz od razu, ze lubisz byc jebany...

Data: 2009-08-17 18:29:39
Autor: jadrys
Dzielę kobiety na gatunki....
Tzva Adonai pisze:
[...]

 Ona ma na szyi obrożę , a więc widać że to  ona oczekuje zdominowania ...  A w ogóle to jest jakaś taka aseksualna.

Data: 2009-08-17 18:44:52
Autor: MH
Dzielę kobiety na gatunki....
[...]

=====================================

Przekombinowane !! Kobity dzielą się na: ładne , brzydkie i te z politechniki.

MH --

Data: 2009-08-19 08:38:32
Autor: Polok_Prawdziwy
Dzielę kobiety na gatunki....
> [...]

=====================================

Przekombinowane !! Kobity dzielą się na: ładne , brzydkie i te z politechniki.

I jesce na:

- Maryny włosne
- Maryny łobce (te som nojlepse!)
- Maryny suche
i Maryny psydrodze...

Data: 2009-08-17 18:50:17
Autor: Rajmund
Dzielę kobiety na gatunki....
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:df1fe1ad-9ae1-42d3-abf0-d0442c8d6805t13g2000yqt.googlegroups.com...
[...]

To b. dobra aktorka i wie, jak patrzeć na faceta.
Ma to wyuczone. ;-)

R.

p.s.

W PRL-u napaleni chłopcy kupowali lusterka z podobiznami wielbionych aktorek...z wypiekami na twarzy oddawali się lubieżnym czynnościom w ich "towarzystwie".
Cóż, mamy XXI wiek... :-D

Data: 2009-08-17 19:18:01
Autor: awe
Dzielę kobiety na gatunki....
Mozesz sobie tylko wyobrazac, ale gdybys mogl cos wiecej....roznica zasadnicza....
awe

Data: 2009-08-17 22:51:00
Autor: boukun
Dzielę kobiety na gatunki....

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
A jak ci się ta podoba http://www.angora.com.pl/angora_cover.xhtml

boukun

Data: 2009-08-17 22:58:07
Autor: matusm
Dzielę kobiety na gatunki....

[...]

Te oczy ma jakies nienaturalne ,widac wkladki powiekszajace

ale co tu sie dziwic nic nie jest prawdziwe,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-17 23:25:45
Autor: plazoVic
Dzielę kobiety na gatunki....
Tzva Adonai пишет:
[...]

Tzva, z takim wypierdkowatym wygladem to mozesz sobie glownie wyobrazac...

--
plazoVic

Data: 2009-08-19 22:08:58
Autor: Andrzej Kokakolski
Dzielę kobiety na gatunki....
Ty to sobie mozesz dzielic.
A kobiety kwalifikuja ciebie do kategorii: "Gowniarz stwarzajacy pozory mezczyzny" (wzglednie "Atrapa mezczyzny"). Zreszta najlepiej niech Antenka sie wypowie.

AK

Data: 2009-08-19 15:15:12
Autor: Antenka
Dzielę kobiety na gatunki....
A kobiety kwalifikuja ciebie do kategorii: "Gowniarz stwarzajacy pozory
mezczyzny" (wzglednie "Atrapa mezczyzny"). Zreszta najlepiej niech Antenka

Wielokrotnie już się wypowiadałam na ten temat i nie chcę sobie
strzępić języka, więc powiem krótko - Tzvel jest niedojrzałym,
zakompleksionym chłoptysiem. Bądźcie Państwo zdrowi, czego Państwu i
sobie życzę! Dobranoc. :)

Antenka

Data: 2009-08-20 00:17:07
Autor: plazoVic