Dzielę kobiety na gatunki....

Data: 2009-08-19 22:08:58
Autor: Andrzej Kokakolski
Dzielę kobiety na gatunki....
Ty to sobie mozesz dzielic.
A kobiety kwalifikuja ciebie do kategorii: "Gowniarz stwarzajacy pozory mezczyzny" (wzglednie "Atrapa mezczyzny"). Zreszta najlepiej niech Antenka sie wypowie.

AK

Data: 2009-08-19 15:15:12
Autor: Antenka
Dzielę kobiety na gatunki....
A kobiety kwalifikuja ciebie do kategorii: "Gowniarz stwarzajacy pozory
mezczyzny" (wzglednie "Atrapa mezczyzny"). Zreszta najlepiej niech Antenka

Wielokrotnie już się wypowiadałam na ten temat i nie chcę sobie
strzępić języka, więc powiem krótko - Tzvel jest niedojrzałym,
zakompleksionym chłoptysiem. Bądźcie Państwo zdrowi, czego Państwu i
sobie życzę! Dobranoc. :)

Antenka

Data: 2009-08-20 00:17:07
Autor: plazoVic