Dzielna francuska policja stanowczo i skutecznie prz

Data: 2016-08-03 20:21:41
Autor: A. Filip
Dzielna francuska policja stanowczo i skutecznie prz
http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/160809724-Wierni-przeciw-wyburzeniu-kosciola-w-Paryzu-Policja-uzyla-sily.html
Od rana trwał protest wiernych w kościele św. Rity w Paryżu. Zgromadzone
osoby protstowały przeciwko wyburzeniu kościoła. Interweniująca policja
siłą wyprowadziła osoby zgromadzone w budynku.

http://telewizjarepublika.pl/brutalna-ewakuacja-wiernych-podczas-mszy-sw-w-paryskim-kosciele-sw-rity,36372.html
Wczoraj postanowiono całkowicie ewakuować gromadzących się w świątyni
wiernych, a policja wkroczyła do akcji dziś rano. Uzbrojone w pałki
oddziały prewencyjne francuskiej policji, wywlekały parafian z kościoła
siłą. Na ziemię został powalony nawet kapłan, który odprawiał Mszę.

Pasuje jak świni siodło.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-08-03 21:37:47
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

[...]

"Kościół św. Rity został w zeszłym roku sprzedany deweloperowi. Nowy
właściel terenu podjął decyzję o wyburzenie obecnego budynku."

Piętno 1: za wycinanie wybiórcze fragmentów
Piętno 2: za prasówkę bez własnego komentarza
Piętno 3: za crosspostowanie, zwłaszcza na politykę

ale i tak się nie nauczysz

No i na postawie podanego przeze mnie linku "do całości" zaledwie
rozwinąłeś dlaczego ta Msza Święta była nielegalna.

Dla tych których to "ruszy" komentarz jest zbędny.

--
A. Filip
Kto lubi miód, nie powinien bać się pszczół.  (Przysłowie afrykańskie)

Data: 2016-08-04 22:32:23
Autor: Bruno
Dzielna francuska policja stanowczo i skutecznie przepędziła nielegalne religijne zgromadzenie [katolicką mszę]
Dnia Wed, 03 Aug 2016 21:37:47 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

[...]

Proste: ten kościół nigdy nie należał do KK, a tym bardziej do Lefebrystów.
Dla tych których to "ruszy" komentarz jest zbędny.
Właśnie. Gdy wspólnota budynek sprzedawała protestów nie było. Pewnie dla tego, że od 1987 stał pusty.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2016-08-03 21:38:56
Autor: A. Filip
Dzielna francuska policja stanowczo i skutecznie
t <tbal@go2.pl> pisze:
Znaczy agitator manipulant.

Typowy manipulant podałby link na całość?

--
A. Filip
Św. Agnieszki, pół zimy końskiej.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-08-04 05:06:05
Autor: bronek.tallar
Święte krowy.
użytkownik Xx napisał:

Święte krowy watykańskie, muzułmańskie i inne, nie powinny panoszyc sie i robić co chcą.

A p.Janda bardzo ubolewała nad brakiem księży na KODach
jak też nad brakiem mszy przed KODowymi marszami.

Aj, jaki ból dupy, raz kler zły, innym razem dobry, co robić?
Zapraszać - źle, nie zapraszać - też źle.

Ty nie słuchał? Wytyczne już są inne!!!
https://youtu.be/5qEYSuBXMV8

Data: 2016-08-04 12:11:28
Autor: Klin..................................................
Święte krowy.
W dniu 2016-08-04 o 11:09, Xx pisze:

Święte krowy watykańskie, muzułmańskie i inne, nie powinny panoszyc sie i robić co chcą.

     To Ty wielonickowcu przestań się tu panoszyć.

Data: 2016-08-05 15:00:58
Autor: Stokrotka
Dzielna francuska policja stanowczo i skutecznie przepędziła nielegalne religijne zgromadzenie [katolicką mszę]
Europa Zachodnia, a jeszcze bardziej Niemcy niż Francja są pszesiąknięte arabskim islamem.
Dlatego pewnie policja nie miała skrupułuw by spacyfikować ludzi .

Arabi początkowo jako emigracja zarobkowa rozrabiali tam już w okresie gdy u nas był Jaruzelski.
Wtedy to Dziennik Telewizyjny bardzo często pokazywał wtedy starcia policji francuskiej z emigrantami,
a nam naiwnie wydawało się, że telewizja kłamie.
Może i kłamała popszez tajenie tego co w Polsce się działo,
ale jednak wielu Polaków mądrością nie gżeszyło: emigrowało mając cukierokwy obraz Zachodu też z telewizji, z rozrywkowyh seriali.

Potem ci arabscy emigrancji małymi kroczkami zaczęli zdobywać lepsze stanowika niż tylko pomywacza: załapali się do policji i władz, i mają teraz Niemcy i Francuzi terroryzm i początek psześladowań własnej kultury.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2016-08-05 23:41:55
Autor: silvio balconetti
Am 05.08.2016 um 15:00 schrieb Stokrotka:
[...]

Zycze powrotu do zdrowia.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-08-05 23:52:47
Autor: u2
Dzielna francuska policja stanowczo i skutecznie przepędziła nielegalne religijne zgromadzenie [katolicką mszę]
W dniu 2016-08-05 o 23:41, silvio balconetti pisze:
Zycze powrotu do zdrowia.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

SB źle się kojarzy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-08-06 12:41:51
Autor: silvio balconetti
Am 05.08.2016 um 23:52 schrieb u2:
[...]

Z Edypem czy utrata penisa? ;-)

Data: 2016-08-06 17:33:41
Autor: u2
Dzielna francuska policja stanowczo i skutecznie przepędziła nielegalne religijne zgromadzenie [katolicką mszę]
W dniu 2016-08-06 o 12:41, silvio balconetti pisze:
SB źle się kojarzy:)

Z Edypem czy utrata penisa

gorzej : z syfem:)

Data: 2016-08-07 06:38:52
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 17:33 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2016-08-06 o 12:41, silvio balconetti pisze:
SB źle się kojarzy:)

Z Edypem czy utrata penisa

gorzej : z syfem:)

Z twoim- współczuje.  ;)

--
stevep

Data: 2016-08-07 11:18:20
Autor: silvio balconetti
Am 07.08.2016 um 06:38 schrieb stevep:
[...]

Nie ma sprawy. Na to sa antybiotyki.

Data: 2016-08-06 00:42:34
Autor: A. Filip
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
[...]

"Schizofrenie bezobjawową" [1] się długo leczy a ABW się zasłużyła chwale
RP3 "doprowadzając do Tworek" :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

Nie rób sam z siebie pogrobowca sowieckiej psychiatrii.

--
A. Filip
Nie mów za dużo, bo inaczej wiatr zawieje.  (Przysłowie hawajskie)

Data: 2016-08-06 01:35:33
Autor: Kostko
Dzielna
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

Głupota aż kapie z ciebie.

Data: 2016-08-06 11:06:16
Autor: A. Filip
Dzielna
"Kostko" <halen@ugoil.yw> pisze:
[...]

Bo?  Bo obecne "problemy" Francji zaczęły się dopiero w 21 wieku?

Z ciebie głupota tylko kapie wyłącznie dlatego że tak mało piszesz? :-)

W potrzebie nawet wilka można odpędzić zwykłą wiązką konopi.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2016-08-06 11:30:55
Autor: Kostko
Dzielna
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości

ale jednak wielu Polaków mądrością nie gżeszyło: emigrowało mając
cukierokwy obraz Zachodu też z telewizji, z rozrywkowyh seriali.

Oceniasz mądrość kogoś z twojego poziomu umysłowego
i twoich potrzeb, warunków.
Równie dobrze ci co wyjechali mogą powiedzieć o tobie,
że mądrością nie grzeszysz.

Potem ci arabscy emigrancji małymi kroczkami zaczęli zdobywać lepsze
stanowika niż tylko pomywacza: załapali się do policji i władz, i mają
teraz Niemcy i Francuzi terroryzm i początek psześladowań własnej kultury.

Czyli wg ciebie, policjanci niemieccy i francuzcy pochodzenia arabskiego
organizują terroryzm i prześladowania kultury.
Masz jakieś dowody na takie głupoty ?

Data: 2016-08-06 03:25:28
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 3 sierpnia 2016 20:21:47 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> oddziały prewencyjne francuskiej policji, wywlekały parafian z kościoła
> siłą. Na ziemię został powalony nawet kapłan, który odprawiał Mszę.

Pojebało tych żabojadów czy co? Toż to od dawna wiadomo co wolno, a co nie.

Niby detal, ale doskonale pokazuje jak bardzo elity zachodniej Europy są uległe i zastraszone siłą multi-kulti. Właśnie się okazało, że w tym roku - aby nie prowokować islamskich fanatyków - przed katedrą Notre Dame w Paryżu zabraknie tradycyjnej choinki świątecznej, a w pasterce będzie mogła wziąć udział bardzo ograniczona liczba wiernych. Jak tak dalej pójdzie, to zasadnym stanie się pytanie, czy za kilkanaście lat rzymskokatolicka katedra Notre Dame nie zostanie przemianowana na np. wielki meczet Imama Alego w Paryżu?

http://niewygodne.info.pl/artykul6/02664-Znika-choinka-aby-nie-prowokowac-islamistow.htm

Data: 2016-08-07 15:36:40
W dniu 2016-08-03 o 20:21, A. Filip pisze:
[...]
       https://gloria.tv/video/GiDb5Tka2nSVTSzpATHHtqw5N

Dzielna francuska policja stanowczo i skutecznie prz