Dzielna policja we Wrocławiu

Data: 2010-05-09 17:44:24
Autor: robert1
Dzielna policja we Wrocławiu
Wczoraj miałem wątpliwą przyjemność powrotu z wyjazdu rowerowego
pociągiem z Wrocławia. Główny dworzec jest rozkopany, do tymczasowego
trzeba się dostać tunelem. Nie zauważyłem kiepsko widocznego znaku i
powolutku jechałem 5-10km/h. Wraz z innym rowerzystą od razu zgarnęła
nas nasza dzielna policja. Żadnej rozmowy, żadnego pouczenia, od razu
mandacik.

Moja sprawa jest nie do obrony (zakaz choć kiepski ale był), natomiast
ten drugi rowerzysta wchodził do tunelu bezpośrednio z peronu, gdzie
żadnego zakazu nie ma - i mimo tego te sępy go capnęły.
Ostrzegam tym postem tych, którzy jeszcze o tym nie wiedzą, bo widać
że policja szuka nowych źródeł dochodu, schodząc do poziomu SOK i
Straży Miejskiej.

A najbardziej rozbawił mnie mandat wypisany przez dzielnego
posterunkowego Ireneusza Blatowicza. Powiedzcie sami - mam płacić
100zł czy 1 złoty? :)))
http://picasaweb.google.pl/wilku150/DzielnaPolicja#

Czy takiego mandatu nie można zamienic na prace społeczne?

Data: 2010-05-09 20:08:04
Autor: szufla
Dzielna policja we Wrocławiu

Czy takiego mandatu nie można zamienic na prace społeczne?

Pewnie mozna wnioskowac :)
Szybciej wejda ci na konto przez US i oplaty doliczy sad, komornik i bank, tylko, ze trwa to 2 nawet 3 lata :). Ja tak mialem kilka razy. Raz z 500 zeta zrobilo sie 800 chociaz chcialem isc na rozprawe to zamiast zaproszenia dostalem juz info o wyroku, nie odwolywalem sie bo wyjezdzalem. Innym razem dostalem mandat od SM 200zl a sad ukaral mnie 100 :)
Czasem jest tak, ze jak nie zaplacisz to po prostu skasuje cie US plus jakies smieszne odsetki i tyle.

sz.

Data: 2010-05-09 20:07:27
Autor: robert1
> [...]

Czasem jest tak, ze jak nie zaplacisz to po prostu skasuje cie US plus jakies smieszne odsetki i tyle.

A jeśli ktoś nie posiada konta?

Data: 2010-05-09 20:31:33
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-05-09 20:07, Użytkownik robert1@mailinator.com napisał: