Dzielni Ukrai?cy !

Data: 2014-02-21 12:36:39
Autor: Jacek Biały
Dzielni Ukrai?cy !
Nie pozwólcie sobie ukraść zwycięstwa, którego jesteście bliscy! Jeśli zgodzicie
się na kompromis z czerwoną wścieklizną, to tak jak teraz walczycie z nimi, tak
w niedalekiej przyszłości zaczniecie walczyć ze sobą nawzajem.
Jak grzyby po deszczu wyrosną szarlatani pozujący na moralne autorytety, którzy
na własne sposoby będą leczyć wasze poczucie hańby. Walcząc o własnych wyznawców
podzielą was na całe dziesięciolecia. Oby do tego nie doszło dzisiaj w Ukrainie.
Chwała Ukrainie!
jb

Data: 2014-02-21 13:10:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzielni Ukrai?cy !

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:le7dq1$qb5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pie*dol bąka, a on brzdąka.
Tak było 6 lat temu. I co z tego wyszło? *ówno.
I reraz im też *ówno wyjdzie.

rozbawiony

ps. pozdrowiłeś okrzykiem banderowców. Lubisz "pieszczoty ukraińskie"? Zadawać czy przyjmować?

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-21 14:35:32
Autor: stevep
Dzielni Ukrai?cy !
W dniu .02.2014 o 13:10 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Co prawda nie jestem zwolennikiem tego białasa, ale ty wolisz pewnie  katyńskie klimaty.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 11:09:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzielni Ukrai?cy !

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbmv1iu950oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Z dwojga złego wolę katyńskie klimaty. Przynajmniej humanitarnie zabijali strzałem w tył głowy. Nie stosowali "ukraińskich pieszczot".

rozbawiony

Data: 2014-02-22 16:45:02
Autor: stevep
Dzielni Ukrai?cy !
W dniu .02.2014 o 11:09 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Znowu kretyński brak argumentów.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 18:51:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzielni Ukrai?cy !

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbowpcgg50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To są argumenty podstawowe. Co wolisz z dwojga złego, jeśli nieuniknione?
Szybką i bezbolesną śmierć czy "pieszczoty" pojegające na przecinaniu piłą?

rozbawiony

Data: 2014-02-23 01:11:20
Autor: stevep
Dzielni Ukrai?cy !

=========================================>
To są argumenty podstawowe. Co wolisz z dwojga złego, jeśli nieuniknione?
Szybką i bezbolesną śmierć czy "pieszczoty" pojegające na przecinaniu  piłą?

rozbawiony

A ty wolisz krematorium, czy palenie ciał na stosach idioto?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 14:43:46
Autor: miś z okienka
Dzielni Ukrai?cy !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:53074246$0$2353$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Szczekaj sobie czerwony kundelku, może razem ze swoim gołąbkiem coś wytupiecie...
Chwała Ukrainie!

Data: 2014-02-22 18:52:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzielni Ukrai?cy !

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:leaa1c$foj$2node1.news.atman.pl...

[...]

"Chwała Gierojom" odpowiedzieli banderowcy w przerwie mordowania Polaków na Wołyniu.

rozbawiony

Data: 2014-02-23 01:13:56
Autor: stevep
Dzielni Ukrai?cy !
W dniu .02.2014 o 18:52 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Z hitlerowskim heil odpowiadają niektórzy narodowcy kretynie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-21 13:31:20
Autor: Aleksander
Dzielni Ukrai?cy ! g?upi ukrai?cy
Podjudzani przez zachód ukraińcy się biją, ale tak na prawde to nie wiedzą o co. Ponoć o wolność, tyle że o taką jak  my mamy to nie warto, więc o co??? Interes w zamieszkach ma tylko ten  kto na tym skorzysta, a Ukraina na pewno nie, więc  ... wniosek :  zachód ma w d... Ukrainę, niech sie pozabijają, porobią sobie wrogów,  zawsze lepiej i łatwiej takich zająć,   szkoda Ukrainy.
Opozycja  robi zadymę, niszczy domy , ulice, urzędy, ... to nie budujące. A mogłaby przygotować odpowiednich kandydatów na nowe wybory, bez demolki i ofiar, ale nie chce, chce krwi ... to nie jest interes ukraińców, to straty niewpowetowane.

Alx

Data: 2014-02-21 22:37:24
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:53074608$0$2214$65785112news.neostrada.pl...
Podjudzani przez zachód ukraińcy się biją, ale tak na prawde to nie wiedzą o co.

Wiedzą to, o czym mówią wprost - nie chcą sowieciarstwa w swoim kraju!

  Ponoć o wolność, tyle że o taką jak  my mamy to nie warto, więc o co???

Wszyscy na Majdanie: Ukraińcy ze wschodu i zachodu, zaporoscy Kozacy, krymscy Tatarzy a nawet tamtejsi Romowie biją się z niedobitkami czerwonej zarazy, która razem z Putinem chce reanimować ścierwo Związku Sowieckiego. No więc wbijcie sobie do głowy komuszki, że dzisiaj Majdan, jutro Plac Błotny w Moskwie! Czas spuścić wodę po czerwonym gównie...

Data: 2014-02-22 17:24:52
Autor: Jacek Biały
Dzielni Ukrai?cy !

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości
Podjudzani przez zachód ukraińcy się biją, ale tak na prawde to nie wiedzą o
co. Ponoć o wolność, tyle że o taką jak  my mamy to nie warto, więc o co???

Nie wiesz o co, czy tylko udajesz?
Oszukuj siebie komuszku, innym daj spokój.
jb

Data: 2014-02-22 18:53:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzielni Ukrai?cy !

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:leajhb$q9s$3node1.news.atman.pl...

[...]

A ja wiem. Chcą powrotu złodziejki, która ich okradała, a teraz siedzi w pudle.

rozbawiony

Data: 2014-02-22 19:36:13
Autor: miś z okienka
Dzielni Ukrai?cy !

[...]

Kto siedzi?
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/reuters-julia-tymoszenko-odzyskala-wolnosc/92m25
rozbawiony

Data: 2014-02-23 13:48:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzielni Ukrai?cy !

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:leaqpr$30l$2node1.news.atman.pl...

[...]

A przedwczoraj, to znajdowała się w swojej rezydencji? Jebnij się w miejsce, gdzie powinieneś mieć mózg.

rozbawiony

Data: 2014-02-23 18:04:02
Autor: miś z okienka
Dzielni Ukrai?cy !

[...]

Przedwczoraj?
Swój głupawy post wysłałeś wczoraj, tzn. 22.02.2014 o godzinie 18:53, czyli jak zwykle spóźniłeś się Idzikowski ze swoją błazenadą...

 Jebnij się w miejsce,
gdzie powinieneś mieć mózg.

Refleks żółwia - nerwy czerwonej szmaty!

Data: 2014-02-23 01:12:20
Autor: stevep
Dzielni Ukrai?cy !
W dniu .02.2014 o 18:53 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Pewnie niedługo ta "złodziejka" będzie rządzić.
--
stevep
-- -- -

Dzielni Ukrai?cy !