[prasówka] Dzielni i bohaterscy

Data: 2010-02-16 10:55:07
Autor: mi
[prasówka] Dzielni i bohaterscy
Dzielni i bohaterscy łowcy haków w akcji:
http://fakty.interia.pl/news/pomogl-policji-stracil-komputer,1439333/600bd8ff8c340a70559ecec3f70b676f
link skrócony:
http://skroc.pl/dzielni

Przyjmuję zakłady:
- czy komputer został w ogóle w tym czasie przekazany przebiegłemu do analizy,
- czy nieustraszonym łowcom haków uda się znaleźć na komputerze pirackie
oprogramowanie i przedstawić zarzuty właścicielowi.

:))

mi

Data: 2010-02-16 03:54:48
Autor: gr
Dzielni i bohaterscy

Aaa Myślibórz to wiele tlumaczy.

Data: 2010-02-16 11:26:01
Autor: Michał Gut
[prasówka] Dzielni i bohaterscy
LOL

tyle slowem komentarza:D

Data: 2010-02-16 11:26:34
Autor: Andrzej Lawa
mi pisze:
[...]

Och, ja tam nie jestem taką sprawą zaskoczony - kiedyś znalazłem na
chodniku pudełko po amunicji z jednym nabojem od KBKS w środku. Zabrałem
je, żeby jakiś małolat krzywdy sobie nie zrobił, a w wolnej chwili w
swojej naiwności zaniosłem to na komisariat.

Skończyło się na akcie oskarżenie o nielegalne posiadanie amunicji, na
szczęście sprawę są (ledwo powstrzymując się od śmiechu) umorzył.

Debilka prokurwatorka musiała chyba normę wyrobić... Ale przynajmniej w
razie czego łatwo mnie znaleźć - zdjęcie i odciski są :D

Data: 2010-02-16 12:27:47
Autor: Michał Gut
[...]

i badz tu czlowieku prawym obywatelem - zawsze sie jakis pierun trafi
sir

Data: 2010-02-16 14:34:40
Autor: mi
[prasówka] Dzielni i bohaterscy
_Skończyło_się_na_akcie_oskarżenia_ o nielegalne posiadanie amunicji

A w tym samym czasie nieustraszona menda* prokuratorska doprowadziła do upadku 3
przedsiębiorców we Wrocławiu... nie posiadając przy tym żadnych dowodów. O ile
wiem _akt_oskarżenia_ _nie_został_wydany_ do tej pory. Inna menda*, tym razem
sędziowska, zaakceptowała wniosek o areszt oparty o owe wysokie
prawdopodobieństwo popełnienia przestępstwa. Trzech przedsiębiorców zostało
doprowadzonych do bankructwa.

Menda* prokuratorska została zesłana do rejonówki (dobrze, że nie skończyło się
na klapsie albo naganie słownej). Za to menda* sądowa, wicie, rozumicie, jest
niezawisła.

Kto za to zapłaci? Pan zapłaci, pani zapłaci...

*) za PWN: obraź. o kimś odrażającym moralnie. Nie mam najmniejszej ochoty ani
zamiaru bawić się w maniery w stosunku do ludzi tego nie wartych, stanowiących
realne zagrożenie dla mnie i innych zwykłych obywateli

Data: 2010-02-16 17:28:42
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "mi" <mariano.italianoWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:5065.00000009.4b7a6b7bnewsgate.onet.pl...
[...]

Przykre, ze ktoś uznał w sparwie o dzieciecą pornografię za dowód uznał laptop, a nie sam film, który spokojnei można było zabezpieczyć poprzez jego skopiowanie na trwały nośnik; Przy okazji policjanci poderżnęli pracę operacyjną, bo kolejna osoba, któa przez przypadek trafi na coś w sieci zamiast ich powiadomić, po prostu film wywali.

[prasówka] Dzielni i bohaterscy