Dzielny proboszcz

Data: 2010-08-24 20:09:29
Autor: abc
Dzielny proboszcz
Chorwacki proboszcz, opiekun kościoła p.w. św. Błażeja w Vodnjan
(południowo-zachodnia część półwyspu Istria) zasłynął tym, że w ciągu kilku
ostatnich lat nie wpuścił do zabytkowej świątyni około 6 tys. turystów z
powodu niewłaściwego ubioru.

Kościół p.w. św. Błażeja położony jest w odległości kilku kilometrów od Puli
i jest znany głównie z tego, że znajdują się w nim relikwie trzech świętych
oraz ponad 350 innych zabytkowych rzeźb i przedmiotów.

Proboszcz wyznaczył Marijana Jelinica odpowiedzialnym za dbanie o to, aby do
kościoła nie wchodziły osoby wyzywająco ubrane, które mogłyby przez swój
niegodny ubiór zbezcześcić świątynię.

Więcej http://www.piotrskarga.pl/ps,5684,2,0,1,I,informacje.html

Data: 2010-08-24 11:19:21
Autor: D.J.MC Donald Musk
Dzielny proboszcz
On Aug 24, 8:09 pm, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

no i super!
chama w gumiakach nie wpuszcza sie przeciez na salony!

Data: 2010-08-25 09:04:24
Autor: cyc
Dzielny proboszcz

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:40c6f544-f724-4d74-8a4d-d5170d11b478f6g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

az chcialoby sie powiedziec , to co Ty tutaj robisz ? .

cyc

Data: 2010-08-24 20:14:57
Autor: jadrys
Dzielny proboszcz
  W dniu 2010-08-24 20:09, abc pisze:
[...]

Pewnie będzie się smażył w piekle za utrudnianie ludziom kontaktu z Bogiem. I co to znaczy wyzywający ubiór? Czyżby Bóg stworzył człowieka w ubraniu? To niby golizna ludzka obraża Boga?

Data: 2010-08-24 11:21:58
Autor: D.J.MC Donald Musk
Dzielny proboszcz
On Aug 24, 8:14 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-08-24 20:09, abc pisze:> Chorwacki proboszcz, opiekun kościoła p.w. św. Błażeja w Vodnjan
> [...]

Bogiem. I co to znaczy wyzywający ubiór? Czyżby Bóg stworzył człowieka w
ubraniu? To niby golizna ludzka obraża Boga?

nie znasz biblii
nagosc sama w sobie nie jest niczym zlym, to tylko sytuacja, ktora
nagosc gloryfikuje i powoduje zawstydzenie jest grzeszna.
Czy uwazasz, ze mialbym cie zaprosic do domu "na golasa"?
jesli tak to zapytaj Komoroskiego, czemu swojego przemowienia nie
wyglosil nago!

Data: 2010-08-24 20:49:25
Autor: jadrys
Dzielny proboszcz
  W dniu 2010-08-24 20:21, D.J.MC Donald Musk pisze:
[...]

No faktycznie nie znam Biblii.  Ale jesteś pewny absolutnie że my po przez to noszenie ubrań nie obrażamy Boga?  Mówię tu oczywiście o noszeniu ubrań tylko po to żeby zasłonić goliznę, a nie na przykład z powodu zimna. .

Data: 2010-08-25 00:02:02
Autor: Jaksa
Dzielny proboszcz
On Tue, 24 Aug 2010 20:49:25 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

  W dniu 2010-08-24 20:21, D.J.MC Donald Musk pisze:
On Aug 24, 8:14 pm, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:
   W dniu 2010-08-24 20:09, abc pisze:>  Chorwacki proboszcz, opiekun  kościoła p.w. św. BłaĹźeja w Vodnjan
(południowo-zachodnia część półwyspu Istria) zasłynął tym, Ĺźe w ciągu  kilku
ostatnich lat nie wpuścił do zabytkowej świątyni około 6 tys.  turystĂłw z
powodu niewłaściwego ubioru.
Kościół p.w. św. BłaĹźeja połoĹźony jest w odległości kilku kilometrĂłw  od Puli
i jest znany głównie z tego, Ĺźe znajdują się w nim relikwie trzech  świętych
oraz ponad 350 innych zabytkowych rzeĹşb i przedmiotĂłw.
Proboszcz wyznaczył Marijana Jelinica odpowiedzialnym za dbanie o to,  aby do
kościoła nie wchodziły osoby wyzywająco ubrane, ktĂłre mogłyby przez  swĂłj
niegodny ubiór zbezcześcić świątynię.
Więcejhttp://www.piotrskarga.pl/ps,5684,2,0,1,I,informacje.html
Pewnie będzie się smażył w piekle za utrudnianie ludziom kontaktu z
Bogiem. I co to znaczy wyzywający ubiĂłr? CzyĹźby BĂłg stworzył człowieka  w
ubraniu? To niby golizna ludzka obraĹźa Boga?

[...]

No faktycznie nie znam Biblii.  Ale jesteś pewny absolutnie Ĺźe my po  przez to noszenie ubrań nie obraĹźamy Boga?  MĂłwię tu oczywiście o  noszeniu ubrań tylko po to Ĺźeby zasłonić goliznę, a nie na przykład z  powodu zimna. .

Trudno mi uwierzyc Jadrys, ze nie glosowales na Komorowskiego.
Nie pytaj dlaczego..

Jaksa

Data: 2010-08-25 11:06:19
Autor: jadrys
Dzielny proboszcz
  W dniu 2010-08-25 00:02, Jaksa pisze:
[...]

W tych wyborach akurat nie głosowałem na nikogo. Byłem zdecydowany oddać głos na Kaczyńskiego, ale wyjazd uniemożliwił mi glosowanie.

Data: 2010-08-25 11:31:02
Autor: u2
Dzielny proboszcz
W dniu 2010-08-24 20:49, jadrys pisze:
[...]

Niedawno pokazywali w telewizorni, że znudzeni brytyjczycy, a dokładniej
brytyjki założyły ruch na rzecz nienoszenia staników m.in. na plaży.
Popieram ich dążenia, byleby im cycki nie obwisły jak u Bronka :)

Dzielny proboszcz