Dzieñ 22 maja og³aszam ¦WIATOWYM DNIEM WALKI Z NOWOMOW¡ !

Data: 2011-05-17 15:07:40
Autor: Antenka
Dzieñ 22 maja og³aszam ¦WIATOWYM DNIEM WALKI Z NOWOMOW¡ !
Ooo! I tyle! :-P

Antenka

Data: 2011-05-17 22:56:29
Autor: MH
Dzieñ 22 maja og³aszam ¦WIATOWYM DNIEM WALKI Z NOWOMOW¡ !
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³(a):
Ooo! I tyle! :-P

Antenka
===================

Nie bêdziesz ju¿ odczuwa³a absmaku robi±c co¶ tam,co¶ tam ??

MH

Data: 2011-05-18 08:56:22
Autor: Leprechaun
Dzieñ 22 maja og³aszam ¦WIATOWYM DNIEM WALKI Z NOWOMOW¡ !

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0394a96e-0480-4792-b7d1-6690cceb8242w36g2000vbi.googlegroups.com...
Ooo! I tyle! :-P

Antenka

A nie dniem transa? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2011-05-18 22:20:14
Autor: he®sk
Dzieñ 22 maja og³aszam ¦WIATOWYM DNIEM WALKI Z NOWOMOW¡ !
On Wed, 18 May 2011 08:56:22 +0200, "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0394a96e-0480-4792-b7d1-6690cceb8242w36g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

 buuuuuhahahhahhahahhahahahhahhahahhahahahahhahaaaaaaa!

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-18 10:08:12
Autor: jadrys
Dzień 22 maja ogłaszam ŚWIATOWYM D NIEM WALKI Z NOWOMOWĄ !
W dniu 2011-05-18 00:07, Antenka pisze:
Ooo! I tyle! :-P

Antenka

ANTENKA na Prezydenta! ;-)

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-05-18 22:20:13
Autor: he®sk
On Wed, 18 May 2011 10:08:12 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-18 00:07, Antenka pisze:
> Ooo! I tyle! :-P
>
> Antenka

ANTENKA na Prezydenta! ;-)

Pozdrawiam:-)

 w koncu urzeczywistni sie marzenie milionow gejow i lesb.
 trans zostanie prezydentem. ciekaw jestem co na to rydzyk?

Data: 2011-05-18 21:21:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-18 22:20, he®sk pisze:
[...]

Wiesz, lepiej czasem milczeć niż z siebie robić błazna.

Data: 2011-05-19 02:49:31
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir169g$o7b$2news.onet.pl...
[...]

Nareszcie coÅ› mÄ…drego, ale nie realizuj tego bo pozbawisz nas rozrywki.

--
stevep

Data: 2011-05-19 20:12:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-19 02:49, cirrus pisze:
[...]

Myślę że w odróżnieniu do ciebie, większość grupowiczów ceni prawdę i fakty o których ja tu piszę.

Data: 2011-05-20 03:20:52
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir3mib$n7j$2news.onet.pl...
[...]

WÄ…tpie, bo to fakty z gazety "Fakt".

--
stevep

Data: 2011-08-17 16:47:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-20 03:20, cirrus pisze:
Myślę że w odróżnieniu do ciebie, większość grupowiczów ceni prawdę i fakty o których ja tu piszę.

WÄ…tpie, bo to fakty z gazety "Fakt".

Z własnych obserwacji i recenzji.

Data: 2011-05-19 11:31:40
Autor: Antenka
On 18 Maj, 10:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-05-18 00:07, Antenka pisze:

> Ooo! I tyle! :-P

> Antenka

ANTENKA na Prezydenta! ;-)

Pozdrawiam:-)

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

:-*

Antenka

P.s. Jadry¶ na Premiera! :-D

Data: 2011-08-17 16:47:00
Autor: jadrys
Dzień 22 maja ogłaszam ŚWIATOWYM DN IEM WALKI Z NOWOMOWĄ !
W dniu 2011-05-19 20:31, Antenka pisze:

Antenka

P.s. JadryÅ› na Premiera! :-D

Wolałbym na szefa MSZ-tu. ;-)

Data: 2011-08-17 17:30:24
Autor: (He®Sk)
On Wed, 17 Aug 2011 16:47:00 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-19 20:31, Antenka pisze:

> Antenka
>
> P.s. Jadry¶ na Premiera! :-D

Wola³bym na szefa MSZ-tu. ;-)

 macierewicz ci nie pozwoli ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-17 17:44:37
Autor: stevep
Dzieñ 22 maja og³aszam ¦WIATOWYM DNIEM WAL KI Z NOWOMOW¡ !
Dnia 17-08-2011 o 16:47:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

To ju¿ wola³bym Fatygê.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Dzieñ 22 maja og³aszam ¦WIATOWYM DNIEM WALKI Z NOWOMOW¡ !