Dzień Bez Samochodu 22.09.2009

Data: 2009-09-15 08:42:25
Autor: Vlad The Ripper
Dzień Bez Samochodu 22.09.2009
Już po raz jedenasty w Europie i piąty w Polsce obchodzony jest Dzień Bez
Samochodu. Czy uważacie że taki dzień jest potrzebny?
Jesteś za czy przeciw zagłosuj
http://www.forumsamochodowe.pl/dzien-bez-samochodu-22-wrzesnia-2009-vt24192.htm

taa, będę jechał komunikacją zbiorową do i z pracy po 1,5h zamiast 35-40 min samochodem żeby pokazać jaki to ja jestem "ekologiczny", dziękuję,
brat
U mnie podobna sytuacja. Dodam, że przy obecnych cenach ropy i biletów i fakcie, że nie mam już zniżek studenckich dochodzi nieuzasadnienie ekonomiczne jeżdżenia komunikacją, bo wychodzi drożej niż jazda autem. :)

Dzień Bez Samochodu 22.09.2009