Dzień Dobry:-)

Data: 2009-08-06 17:53:37
Autor: Zygfryd Moralny
Dzień Dobry:-)
I oto jestem:-) X-rav, Baton i inni. Jeździcie jeszcze?

Data: 2009-08-06 19:10:10
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Dzień Dobry:-)
Zygfryd Moralny pisze:
I oto jestem:-) X-rav, Baton i inni. Jeździcie jeszcze?

Witam!

Coś mi się wydawało, że znam tego człeka co sie wita.

X-rav bryka piwnie-wieczorowo, Baton robi za angola ale roweruje.

A ja w ciągu ostatnich 10 lat 100 tys km zobiłem i nie zamierzam robić mniej niż 10 tys km rocznie :-)

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-08-06 22:56:31
Autor: Zygfryd Moralny
Dzień Dobry:-)
No bo ja kilka lat temu to sie na preclu trochę udzielałem:-) Potem, wstyd pisać, aktywność rowerową znacznie ogrniczyłem ze względów wyścigowo-szczurowych ale już mi przeszło i znowu roweruję!!! Tak więc na preclu w szacie pokutnej ponownie się zjawiam i o przygarnięcie proszę...... A z Tobą Kolego to chyba wywiad w jednym z dużych tytułów prasowych czytałem.
pzdr

Data: 2009-08-06 23:00:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Dzień Dobry:-)

[...]

Można się ścigać między szczurami, można i na rowerze.
Rodzina jest tylko dobrym usprawiedliwieniem.
:>

zyga

Data: 2009-08-07 18:39:52
Autor: Zygfryd Moralny
Dzień Dobry:-)

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h5ff56$25r$2news.interia.pl...

[......]
Można się ścigać między szczurami, można i na rowerze.
Rodzina jest tylko dobrym usprawiedliwieniem.
No przeca właśnie żem napisał, że się z wyścigu szczurów wypisałem a syna odchowałem (w miarę) do wysokości 185 cm i do Liceuma doprowadziłem :-)
pzdr

Data: 2009-08-07 21:07:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Dzień Dobry:-)

[...]

Eee, to jak syn miał 10 lat trzeba było się rowerowo obudzić.

zyga

Data: 2009-08-09 17:50:09
Autor: Zygfryd Moralny
Dzień Dobry:-)
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h5hssh$n0l$1news.interia.pl...

[...]

Eee, to jak syn miał 10 lat trzeba było się rowerowo obudzić.

Jak miał 10 lat to jeszcze byłem rowerowo nieuśpiony:-)

Data: 2009-08-06 23:20:49
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Dzień Dobry:-)
Zygfryd Moralny pisze:
[...]

No masz Pan! Dobrze, że składasz samokrytykę i rowerujesz. Wódka i piwem Cię przywitamy

A z Tobą Kolego to chyba wywiad w jednym z dużych tytułów
prasowych czytałem.

A jakże mi miło :-) Staram się aby choroba zwana cyklozą zarażała również drogą tekstową :-)

Seco

Data: 2009-08-07 18:37:47
Autor: Zygfryd Moralny
Dzień Dobry:-)
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:h5fhfm$4un$1achot.icm.edu.pl...
[....]
No masz Pan! Dobrze, że składasz samokrytykę i rowerujesz. Wódka i piwem Cię przywitamy

Dokładnie tak, samokrytykę składam i skruchę wyrażam. A na potwierdzenie jutro mknę Wałem Wiślanym z Warszwy do Góry Kalwarii śladów tamecznych Chasydów szukać .....

Dzień Dobry:-)