Dzien Dziecka - Laski 2009 - podziekowania i cos jeszcze

Data: 2009-06-05 08:10:19
Autor: zuzka600f
Dzien Dziecka - Laski 2009 - podziekowania i cos jeszcze
  Czesc :)
Mialem nadzieje, ze uda mi sie normalnie podlaczyc, ale sie nie
udalo ;)

Z opoznieniem, ale bardzo serdecznie dziekuje wszystkim, ktorym sie
chcialo i ktorzy znalezli chwile czasu, zeby pojechac 24 maja do
dzieci z osrodka dla niewidomych w Laskach :)

Bylismy w blisko 20 sprzetow - wozenia i radosci dzieci (i chyba nie
tylko) bylo co niemiara :)
Za rok znowu sie wybierzemy, mam nadzieje, w jeszcze liczniejszym
skladzie :)

Tymczasem... byl z nami Wojtek, ktory zagadnal byl jednego z chlopcow
z Osrodka, grajacego na trabce.
Okazalo sie, ze chlopak w tym roku konczy szkole, trabka jest dla
niego bardzo wazna, ale nie stac go na wlasny instrument i  moze z
tego powodu zaprzepascic to, czego sie nauczyl w szkole.

Wojtek podjal temat z nauczycielem chlopca i chce sprobowac zebrac
pieniadze na zakup trabki.

Ponizej zalaczam korespondencje Wojtka (za jego wiedza) z nauczycielem
z Lasek. W razie pytan, kontaktujcie sie z Wojtkiem na PW:
woykok@gmail.com.
Wiadomosc przesylam ja, poniewaz Wojtek uznal, ze na prm jestem
czesciej od niego i przynajmniej czesc z Was mnie kojarzy badz zna -
jego zdecydowanie mniej (jego zdaniem) ;)

Korespondencja z Wojtkiem:

Od: "Kozar, Wojciech "
Temat: FW: Trabka dla Darka

W zalaczniu tresc listu, ktory uzylem do rozpoczecia akcji:)
Ponizej, rodzaje instrumentow I ich ceny. Co najmniej 1030 zl jest naszym celem.
Prosze, zgodnie z nasza rozmowa pusc to w eter.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-06-08 15:56:56
Autor: Magic
zuzka600f pisze:

[...]

Chętnie się dołożę. Mogę też przeprowadzić zbiórkę w Hartowcu.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-06-08 16:12:07
Autor: falco
zuzka600f pisze:

Z opoznieniem, ale bardzo serdecznie dziekuje wszystkim, ktorym sie
chcialo i ktorzy znalezli chwile czasu, zeby pojechac 24 maja do
dzieci z osrodka dla niewidomych w Laskach :)

Siema,

ja bardzo chciałem, ale awaria sprzętu nie pozwoliła mi dojechać... :(

Wojtek podjal temat z nauczycielem chlopca i chce sprobowac zebrac
pieniadze na zakup trabki.

Mam kilka gadżetów od Jurka Owsiaka, także z autografami, które chętnie przekażę np. na aukcje charytatywne (robiłem takie aukcje dla chorej córeczki kolegi Garbusiarza). Czekam na ewentualne wskazówki jak to zorganizować (wpłaty pieniążków po aukcji, aby szły bezpośrednio).

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Dzien Dziecka - Laski 2009 - podziekowania i cos jeszcze