Dzien Otwarty Notariatu - czy to żart?

Data: 2015-11-26 10:56:55
Autor: Sadir
Dzien Otwarty Notariatu - czy to żart?
28 listopada jest Dzień Otwarty Notariatu.
To dzień kiedy można porozmawiać z notariuszem ... za darmo :-) O spadkach.
O akcji od paru dni piszą media (np. Rzeczpospolita, było też w TV, itd.). Świetna akcja PR.

Dzisiaj wszedłem z ciekawości na stronę porozmawiajznotariuszem.pl.
Zgadnijcie ile punktów konsultacyjnych jest na Warszawę? 50, 20?
Zgadnijcie ile kancelarii będzie otwartych w całej Polsce 28.11 na tą akcję? 200, 100?
Czy to żart czy ja czegoś nie rozumiem jeśli chodzi o liczbę miejsc gdzie można porozmawiać z notariuszem?

ps. W samej Warszawie jest blisko 400 kancelarii notarialnych, w których pracuje 500 notariuszy.

Data: 2015-11-26 03:19:23
Autor: Kris
W dniu czwartek, 26 listopada 2015 11:43:09 UTC+1 użytkownik Sadir napisał:
28 listopada jest Dzień Otwarty Notariatu.
To dzień kiedy można porozmawiać z notariuszem ... za darmo :-) O spadkach.
Nie wiem czy to norma ale u nas za darmo można z notariuszem pogadać bez "dnia notariatu"
Kasę biorą za konkretne czynności ale wielokrotnie byłem pytałem o różne rzeczy(m.in.) spadkowe i było za darmo.

Data: 2015-11-26 17:25:41
Autor: ąćęłńóśźż
Dzien Otwarty Notariatu - czy to żart?
Norma.
Tyle, że pewnie tzw. ludność niekoniecznie o tym wie.

-- -- -

Data: 2015-11-26 11:45:56
Autor: Liwiusz
Dzien Otwarty Notariatu - czy to Ĺźart?