Dzień Weterana

Data: 2017-05-25 22:28:38
Autor: Stachu Chebel
Dzień Weterana
https://ro.com.pl/weterani-z-calej-polski-jada-do-gizycka-w-ten-weekend-dzien-weterana/01336564

http://radio.opole.pl/100,198798,poznawali-misje-pokojowe-od-podszewki-dzien-wete

https://ro.com.pl/dzis-dzien-weterana-dzialan-poza-granicami-panstwa/01336734

==========
Pod linkami brak jakichkolwiek komentarzy. Ja też się boję, więc nie komentuję.

Za naszą zachodnią granicą też są weterani. Też tam mają dzień weterana?

Data: 2017-05-26 04:25:34
Autor: V.L. Pinkley
Dzień Weterana
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Też tam mają dzień weterana?

Tam wszyscy pracowali umysłowo, wypełniali tabelki, trochę sprzątali,
a tak w ogóle to nie oni są odpowiedzialni za złe rzeczy, tylko
naziści i ukraińcy.

Data: 2017-05-26 07:46:59
Autor: A. Filip
Dzień Weterana [niesienia bratniej pomocy Irakowi i Afganistanowi]
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

[1] https://marucha.wordpress.com/2012/02/18/nagroda-dla-sierzanta-donoszacego-na-internautow/
Nagroda dla sierżanta donoszącego na internautów
Posted by Marucha w dniu 2012-02-18 (sobota)
Jacek Żebryk - sierżant, który rozpoczął swą kampanię donosów do
prokuratury na internautów wyrażających niepochlebne opinię o udziale
polskich żołnierzy w amerykańskich wojnach, został laureatem
Buzdygana, dorocznej nagrody ,,Redakcji Wojskowej". [...]
[ Pamiętam co najmniej jeden wyrok (grzywny) ]

--
A. Filip

Data: 2017-05-26 13:20:25
Autor: k0pe
Dzień Weterana [niesienia bratniej pomocy Irakowi i Afganistanowi]
A. Filip on 26.05.2017 12:46 wrote
[...]

Podpalili razem z seniorem Irak, podpalili Afganistan i wiele innych
miejsc. No przecież warto świętować. Dlaczego nie. Dzięki nim teraz
panuje w Europie wielki spokój. Raz za czas ktoś się wysadzi, ale oni
jadą świętować. Jest super.
Zapłaćmy za ich leczenie, za ich świętowanie. Radujmy się razem z nimi.

Data: 2017-05-26 08:41:39
Autor: A. Filip
k0pe <xxx@xxx.xxx> pisze:
[...]

A oni tam pojechali bo im się samym coś ubrdało a nie jako oddziały WP?
Wiec dla przyzwoitości leć po nazwiskach i patiach KTO ich tam wysłał a
potem trzymał jak chcesz opierdalać "szeregowych wykonawców".

Wysłało ich SLD: premier Leszek Miller i prezydent Aleksander Kwaśniewski.
Trzymało ich najpierw PiS (za poprzedniej rundy u żłoba władzy) a potem PO.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_Kontyngent_Wojskowy_w_Iraku
https://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_Kontyngent_Wojskowy_w_Afganistanie

--
A. Filip

Data: 2017-05-26 00:00:24
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 26 maja 2017 08:42:12 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
k0pe <xxx@xxx.xxx> pisze:
> [...]
> Zapłaćmy za ich leczenie, za ich świętowanie. Radujmy się razem z nimi.

A oni tam pojechali bo im się samym coś ubrdało a nie jako oddziały WP?

Dokładnie tak. Jak kto chciał, to leciał. W zamian za extra kasę. Jak się takowych nazywa??

[...]

Krótko mówiąc wszyscy po kolei. Przede wszystkim weterani sami się wysłali.

Data: 2017-05-26 16:17:31
Autor: k0pe
Dzień Weterana [niesienia bratniej pomocy Irakowi i Afganistanowi]

Krótko mówiąc wszyscy po kolei. Przede wszystkim weterani sami się wysłali.

Tu jest pies pogrzebany. W dużej mierze sami się zgłaszali na różne
misje "pokojowe". Później było zdziwienie, że "strzelają do nas". Polaka
nie powinno dziwić, że do okupanta się strzela, a i czasem próbuje się
go wysadzić. Myślę, że historie mamy bogatą i możemy poczytać jak
traktowaliśmy okupanta. Mogą od nas się wiele nauczyć.

Jeden woli pracować dla siebie inny woli komuś służyć, a później kwiczeć
"kazali".
Geny pańszczyźniane mamy mocno zakorzenione.

Data: 2017-05-26 16:08:43
Autor: kors4r
W dniu 26.05.2017 o 08:20, k0pe pisze:

[...]

I zaprośby buraka Obamę (burak, bo użył "polskie obozy" i nie przeprosił). Człowieka, który w 8 lat zbombardował 7 państw i dostał za to pokojową nagrodę nobla (celowo z małych liter).

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-26 22:15:49
Autor: k0pe
Dzień Weterana [niesienia bratniej pomocy Irakowi i Afganistanowi]
kors4r on 26.05.2017 21:08 wrote
[...]

Dzięki Obamie wiemy już, że jeden laureat pokojowej nagrody Nobla może
zbombardować drugiego laureata pokojowej nagrody Nobla (Lekarze bez granic).

Data: 2017-05-26 12:12:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzień Weterana
W dniu piątek, 26 maja 2017 07:28:39 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

Bal u weteranów - Włodzimierz Votka - Tylko we Lwowie
https://youtu.be/ZvG47G-ImWc

Data: 2017-05-26 12:25:52
Autor: Wiesiaczek
Dzień Weterana

Pod linkami brak jakichkolwiek komentarzy. Ja też się boję, więc nie komentuję.

Za naszą zachodnią granicą też są weterani. Też tam mają dzień weterana?

No to z okazji święta, jako stary pacyfista proponuję posłuchać: https://www.youtube.com/watch?v=Dk3YKrPazKk

Dla niefrancuskich: Przesłaniem jest, że wojna jest złem:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)